functioneel parcours

Forumregels
Afbeelding
Artem
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 12:23

Vraag over politie carrière

Bericht door Artem »

hallo
Ik heb diploma kantoor en bedrijfsbeheer en 7de jaar TSO veiligheid .

-Ik heb een vraag ik zou graag Inspecteur worden ik weet dat ik moet politieschool volgen maar kan ik
paar stappen overslaan of niet ? als ja welke zijn er ?

alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Vraag over politie carrière

Bericht door Medo »

Artem schreefCOLONhallo
Ik heb diploma kantoor en bedrijfsbeheer en 7de jaar TSO veiligheid .

-Ik heb een vraag ik zou graag Inspecteur worden ik weet dat ik moet politieschool volgen maar kan ik
paar stappen overslaan of niet ? als ja welke zijn er ?

alvast bedankt
"Paar stappen over slaan?"

Alvorens op een politieschool te mogen beginnen zal je moeten slagen op alle selectieproeven.
Vermits je een diploma 7de jaar veiligheid hebt kan je waarschijnlijk je cognitieve test overslaan mits je je inschrijft via het correcte inschrijvingsformulier.

Meer info: http://www.jobpol.be/home/inspecteur_selectieprocedure/
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
LiesG
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2015, 16:10

Re: functioneel parcours

Bericht door LiesG »

sofia schreefCOLONIs het functioneel parcours vandaag écht zo zwaar? Ik doe 1x per week aan indoor cycling, verder niets. Ik vermoed dat ik er niet aan moet beginnen zonder intensievere training?
Bedankt voor een reactie
Dag Sofia

Ik deed de test gisteren. Na deze ervaring raad ik persoonlijk aan om te werken op cardiotraining/conditie (je indoorcycling) MAAR zeker ook interval met hindernissen oefenen. Een intervaltraining waarin je omhoog loopt, verder loopt, jumping jacks doet, over een omheining springen, sneller loopt, trager loopt ... begrijp je? Je kan dit oefenen op gelijk welk terrein, de wereld is je speelterrein... ook op een grote speeltuin waarin je overal in -uit en -op kruipt en springt is een zeer efficiënte training. Je stippelt jezelf een parcours uit en je doet dit eerst 1x en bekijk je tijd, probeer eerst een betere tijd te halen alvorens je je training verhoogt met een tweede ronde.
Je merkt vanzelf wanneer je klaar bent om je training te verzwaren. Hou je hartslag in de gaten. Dit lijkt ingewikkeld maar dat is het zeker niet. Het is echt fun en zeker als je een vriendin/vriend meeneemt.

PS: ik slaagde voor de test :-)

Groetjes en succes.
BUTTON_POST_REPLY