Keuze maken!

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
F162007
__________________________
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 16:47

Keuze maken!

Bericht door F162007 »

Hallo

Ik ben geslaagd voor de selectieproeven , nu moet ik mijn keuze doorgeven of ik het klassiek traject kies of voor een deficitaire zone kies.

In mijn brief staat dat alle 6 Brusselse zones deficitair zijn , maar op de fiche kan ik geen van deze zones aanduiden.

Wanneer kan ik specifiek kiezen voor de zone die ik wil , of wordt deze keuze voor u gemaakt ?
Zou iemand mij eventueel ook wat uitleg kunnen geven over het werken van de interventieploegen in de Zones
POL BRUNO , MONTGOMERY en BRUSSEL HOOFDSTAD ELSENE want in een van deze zones zou ik graag te werk gesteld worden.

Mvg
Geert
jessie1988
Politie
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 10:58

Re: Keuze maken!

Bericht door jessie1988 »

In jouw plaats zou ik wachten om een zone aan te duiden. Tijdens de opleiding zal je meer duidelijkheid krijgen hoe het er in de verschillende zones aan toe gaat.
Als ik mij niet vergis mogen de aspiranten die voor een deficitaire zone gekozen hebben en niet in die zone wonen daar zelfs hun stage niet doen.

Tijdens de laatste drie maanden van de opleiding kan je mobiliteit aanvragen en kan je nog steeds voor Brussel kiezen.
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Keuze maken!

Bericht door L0k1- »

jessie1988 schreefCOLONIn jouw plaats zou ik wachten om een zone aan te duiden. Tijdens de opleiding zal je meer duidelijkheid krijgen hoe het er in de verschillende zones aan toe gaat.
Als ik mij niet vergis mogen de aspiranten die voor een deficitaire zone gekozen hebben en niet in die zone wonen daar zelfs hun stage niet doen.

Tijdens de laatste drie maanden van de opleiding kan je mobiliteit aanvragen en kan je nog steeds voor Brussel kiezen.
Heb zelf voor een deficitaire zone in Brussel gekozen en heb toen mijn stage daar ook gedaan. Nu niet iedereen kon dit precies, alleen mensen van het pivo en gip, anders deed je uw stage ergens anders
BUTTON_POST_REPLY