start opleiding 01/10/2012?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
koen v
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2011, 11:39

Re: start opleiding 01/10/2012?

Bericht door koen v »

Straf :-)
Merci voor de toelichting alleszins!
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: start opleiding 01/10/2012?

Bericht door Dimitri »

Ja kijk, typisch Belgisch he. Maw. Er staat nog niks vast dus misschien vallen jullie nog net uit het systeem en zal het voor volgend jaar zijn. Misschien ook niet. Ze zijn er in ieder geval druk over bezig. Je zal wel merken eens je een tijdje op school zit, hoe veel info je krijgt die bij wijze van spreken een uur later al terug gewijzigd is.

Wim_VDV schreefCOLON Nu ik zou er niks tegen hebben hoor maar als (en ik zeg als) het nu zo is bij alle scholen dan zou hierover toch gecommuniceerd mogen worden. Stel je voor iedereen naar school 1 oktober en dan pas dit horen...lol
Tja, en dan? Je gaat misschien terug naar een schoolse omgeving maar vanaf 1 oktober is dat je werk. Dus het zou niks mogen uitmaken. Wees blij dat de 6 maanden die het langer zou duren stage is en geen theorie. Ik zou zelfs durven zeggen: JAMMER dat het nu nog zo niet is want je zal al gauw merken dat sommige vakken gewoon de foie-gras methode toepassen: Bek open, trechter erin en stamp de theorie er maar in. En dat is voor mensen zoals ik, die de schoolbanken al enige tijd verlaten hebben en bovendien niet gewend zijn om grote pakken theorie te leren, niet evident. Laat staan dat je de tijd hebt om de theorie te begrijpen en tijd hebt om vragen te stellen. Nee, je zal wel nog enkele malen te rade gaan bij collega aspiranten om alles eens te verduidelijken en gefrustreerd thuis zitten. Maar uiteindelijk is het het allemaal wel waard hoor, maar ik, en vermoedelijk alle andere aspiranten, hebben de opleiding toch serieus onderschat...
Wim_VDV
Aspirant
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011, 10:55

Re: start opleiding 01/10/2012?

Bericht door Wim_VDV »

pfft heel het jaar door foie-gras :shock: :-D lol

Nee maar ik zal het wel zien als het zo is ik ben geen voor- of tegenstander want dat kan je pas zijn als je de 12 maanden opleiding hebt gehad.
Dan pas kan je weten of 18maand een beter alternatief is.

Ik heb het inderdaad al van veel mensen gehoord (oa van mensen die nu op de WPS examen hebben) dat het echt super rap gaat die theorie en veel!

Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk samen te vatten en te herhalen.
Proef 1 INP : Sportproef geslaagd / Cognitieve geslaagd 20.10.2011
Proef 2 INP : Persoonlijkheidsproef geslaagd 14.12.2011
Proef 3 INP : Medisch onderzoek geslaagd 17.02.2012
Antecedentenonderzoek : 12.03.2012
Proef 4 INP : Selectiecommissie geslaagd 13.04.2012
Start opleiding INP (WPS) : 01.10.2012
Sten
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2012, 12:30

Re: start opleiding 01/10/2012?

Bericht door Sten »

Goeiemiddag

Ik ben Sten en begin ook op 1 oktober aan de opleiding in WPS.
Ik kom van Oostduinkerke en heb ingetekend in de zone Westkust.

Alvast proficiat aan iedereen hier en tot maandag 1 oktober.
BUTTON_POST_REPLY