antecedentenonderzoek

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Qvin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2011, 14:37

antecedentenonderzoek

Bericht door Qvin »

Beste,

Ik ben reeds februari ingeschreven voor de selectietesten bij de politie nu zijn we reeds oktober en sta ik voor de laatste test namelijk de test voor de commissie.

Een maand geleden is het antcedentenonderzoek gestart en is nog steeds bezig, hoe lang kan dit maximum duren?
Daar de opleinding in Brussel start op 30 november is de vraag of ik deze wel haal, als ik natuurlijk slaag voor de laatste test!

Greetz Kevin

Zijn er nog mensen die naar de opleinding in Brussel gaan ?
Alvast proficiat en succes voor de mensen die hun opleinding dit jaar al gestart zijn in de andere scholen!
YannickS
Aspirant
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010, 12:08

Re: antecedentenonderzoek

Bericht door YannickS »

je onderzoek kan wel even duren. Hangt een beetje af of je een grote familie hebt etc. Bij mij is het eind mei gestart. Half juli pas op bureau van de lokale pol hier. Het wordt doorgestuurd maar dan duurt het nog even voor de juiste persoon je dossier heeft. eind augustus was alles afgerond. Dan eind september gesprek gehad. Het kan snel gaan natuurlijk, bij mij was het ook grote vakantie. Dan draait de papiermolen al wat trager he :-)

November wordt een nipte maar durg zeker eens naar brussel bellen. Soms helpt wakkerschudden :-) Als het dossier natuurlijk in je eigen zone ligt moet misschien zelf eens contact opnemen met de lokale.
INP/interventie PZ Antwerpen
Qvin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2011, 14:37

Re: antecedentenonderzoek

Bericht door Qvin »

Oei hmmmm dacht ik wel als ik hier zo wat commentaren lees...spijtig want zou echt zo graag willen starten in november!
Het is nu al een maandje bezig dus we kunnen alleen maar hopen vrees ik.
Ik heb nogthans zo geen grote familie...en voor zover ik weet heb ik toch niet al teveel uitgestoken :-)
Ik vrees dat het afwachten is. Zelf heb ik al eens naar Brussel gebeld maar daar vertelden ze dat er nog geen nieuws is en dat het dus afwachten is naar een datum voor de laatste test.

Alvast bedankt!
mvg
Kevin
BUTTON_POST_REPLY