Attest van slagen

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
Gebruikers-avatar
Ambiorix
__________________________
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2010, 06:59

Re: Attest van slagen

Bericht door Ambiorix »

Ik heb gisteren ook nog van een collega gehoord die een vriend kende waar het ook een paar maand heeft geduurd eer hij z'n attest had.
Ik denk dat degenen die hun attest direct hebben bij de gelukkigen zijn en dat het meer uitzondering dan regel is dat je na een paar dagen na het bericht van slagen je attest hebt.
Ik ga me er in ieder geval niet te druk in maken, het zal wel in orde komen. :wink:
Kandidaatstelling INP: 07/06/2010
Proef 1 AINP: Geslaagd op 10/8/2010
Proef 2 AINP: Geslaagd op 27/9/2010
Proef 3 AINP: Geslaagd op 10/11/2010
Proef 4 AINP: Geslaagd op 9/3/2011
Antecedentenonderzoek: 20/01/2011
Antecedentenonderzoek afgerond en bericht van slagen ontvangen 29/10/2012
wim1981
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011, 11:11

Re: Attest van slagen

Bericht door wim1981 »

t'is toch om zot van te worden ze. Stel nu dat we ons attest voor +- juli niet hebben is de kans groot om nog 1 jaar te moeten wachten. Ik sleep mij nu al sinds 1 februari 2010 elke dag naar het werk met het idee dat het nog even volhouden is...
Kellyz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2011, 05:54

Re: Attest van slagen

Bericht door Kellyz »

Beste,

Dit is vreemd want mijn antedecentenonderzoek is afgerond voor ik mijn jury mocht afleggen.
Ik heb me in juli 2010 ingeschreven. September mijn fysieke proef afgelegd, oktober mijn psychologische en in december mijn medische. Begin januari bevestiging gekregen dat ik medisch in orde was en ik mocht nu 11 augutus pas mijn jury afleggen! Ik heb bijna 8 maanden moeten wachten omdat mijn atedecentenonderzoek nog niet in orde was ofzoiets.. dus bij sommigen is het voor de laatste proef of na de laatste proef denk ik. Ze hebben mij anderhalve week na mijn jury opgebeld dat ik geslaagd ben en ze alles gaan opsturen omdat ik in oktober mag starten voor de opleiding! Nu na jullie reacties te lezen hoop ik dat ik nog op tijd mijn documenten ontvang.. nu heb ik al schrik :).
Hopelijk tot in oktober!!

Grtjs
Kelly
FrédérickC
Politie
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2011, 17:26

Re: Attest van slagen

Bericht door FrédérickC »

Kelly, heb vorige week telefoontje gehad, dinsdag alle brieven in de brievenbus, straks ga ik die terugposten. Ik zou je niet te veel zorgen maken als je het telefoontje al hebt gehad hoor :)
OPAC 105e Promotie

INP: PZ Gent
Domi
__________________________
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010, 21:24

Re: Attest van slagen

Bericht door Domi »

Kellyz schreefCOLONBeste,

Dit is vreemd want mijn antedecentenonderzoek is afgerond voor ik mijn jury mocht afleggen.
Ik heb me in juli 2010 ingeschreven. September mijn fysieke proef afgelegd, oktober mijn psychologische en in december mijn medische. Begin januari bevestiging gekregen dat ik medisch in orde was en ik mocht nu 11 augutus pas mijn jury afleggen! Ik heb bijna 8 maanden moeten wachten omdat mijn atedecentenonderzoek nog niet in orde was ofzoiets.. dus bij sommigen is het voor de laatste proef of na de laatste proef denk ik. Ze hebben mij anderhalve week na mijn jury opgebeld dat ik geslaagd ben en ze alles gaan opsturen omdat ik in oktober mag starten voor de opleiding! Nu na jullie reacties te lezen hoop ik dat ik nog op tijd mijn documenten ontvang.. nu heb ik al schrik :).
Hopelijk tot in oktober!!

Grtjs
Kelly
Oh jee 8 maanden voor dat antecedentenonderzoek .. Enig idee hoe dat komt? Zelf wat gepuberd vroeger of door mensen in uw omgeving met een gerechtelijk of politioneel verleden?
Ik ben van eind mei medisch goedgekeurd en ook nog steeds geen uitnodiging voor vierde proef. Ik hoop dat mij niet ook zo een wachttijd te wachten staat :roll:
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Attest van slagen

Bericht door Math »

Je moet je eigen politiezone contacteren of dat er toevallig niks van Brussel is toegekomen in verband met je antecedentenonderzoek.
Start opleiding Agent 2012
Domi
__________________________
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010, 21:24

Re: Attest van slagen

Bericht door Domi »

Math schreefCOLONJe moet je eigen politiezone contacteren of dat er toevallig niks van Brussel is toegekomen in verband met je antecedentenonderzoek.
Thanks das nog eens een goei tip :-)
BUTTON_POST_REPLY