Agent

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Agent

Bericht door Selo »

Hoi,
Nu heb ik paar vraagjes;
Agent van politie vind je overal op het Internet maar dan is het waarschijnlijk Lokaal.
Om Federale te worden MOET je eerst Lokaal beginnen? en ik vraag me gewoon af Wat het nu het verschil is Federaal en Lokaal
Laatst gewijzigd door 1 op Selo, in totaal 14 keer gewijzigd.
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Agent

Bericht door Math »

Dit is een minimumvereiste van kennis dat je gaat moet kennen vooraleer je aan je proeven begint. Je kan het eens opzoeken op www.jobpol.be
Start opleiding Agent 2012
Selo
__________________________
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2011, 02:20

Re: Agent

Bericht door Selo »

Hoi
Ik heb het site helemaal doorgelezen testjes gedaan...
Maar nu, Kan ik direct eigenlijk beginnen met federaal of moet ik eerst lokaal beginnen en bij jobpol is het toch alleen lokaal he?
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Agent

Bericht door Boba »

Selo schreefCOLONHoi
Ik heb het site helemaal doorgelezen testjes gedaan...
Maar nu, Kan ik direct eigenlijk beginnen met federaal of moet ik eerst lokaal beginnen en bij jobpol is het toch alleen lokaal he?
Ik stel nogmaals voor dat je de site jobpol.be eens 'grondig' doorleest.
"If you run, you'll only go to jail tired."
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Agent

Bericht door Jens »

Selo schreefCOLONHoi,
Nu heb ik paar vraagjes;
Agent van politie vind je overal op het Internet maar dan is het waarschijnlijk Lokaal.
Om Federale te worden MOET je eerst Lokaal beginnen en ik vraag me gewoon af Wat het nu het verschil is Federaal en Lokaal
Als agent van politie kun je enkel bij de federale politie tewerkgesteld worden in de luchthaven. Bij andere federale diensten wordt niet gewerkt met agenten van politie.
Inspecteur van politie
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Agent

Bericht door vdv »

waarom wil je eigenlijk per se federale agent worden?
Als je het taakpakket van een agent van politie kent, weet je toch dat dit vooral voor lokale politie is weggelegd.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Agent

Bericht door Iced_Max »

Selo schreefCOLONHoi,
Nu heb ik paar vraagjes;
Agent van politie vind je overal op het Internet maar dan is het waarschijnlijk Lokaal.
Om Federale te worden MOET je eerst Lokaal beginnen? en ik vraag me gewoon af Wat het nu het verschil is Federaal en Lokaal
Eenmaal je geslaagd bent in de proeven voor aspirant agent van politie krijg je een attest van slagen.
Met dat attest is het aan u om te gaan solliciteren bij Lokale/Federale diensten die een openstaande functie van agent hebben. Als die dienst/zone beslist om u in dienst te nemen, dan pas kan je aan de opleiding beginnen.

(Zo was het vroeger toch, ... mocht het ondertussen veranderd zijn.. let me know)
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
BUTTON_POST_REPLY