Urinetest

BUTTON_POST_REPLY
Stefanievanhoe
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2018, 12:48

Urinetest

Bericht door Stefanievanhoe »

Hey

3 weken geleden nam ik een halve kalmeerpil (alprazolam 0,25mg) . Dit was eenmalig en heb er verder niet bij nagedacht

De dokter van het medisch onderzoek dat dit echt niet goed is en dat dit tot 6 maand in je urine blijft. Dat het labo dit zal onderzoeken en ik waarschijnlijk tijdelijk ongeschikt zal zijn.

Mijn huisdokter zei dat dit na 2 weken niet meer te zien is in de urine. Dus ik weet niet goed wat ik moet geloven?
Kan iemand mij helpen ?

Groetjes !
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Urinetest

Bericht door vdv »

Als dokters in de geneeskunde het al niet eens zijn, ga je op een forum met leken zeker geen juist antwoord vinden.
Je moet hier niet op antwoorden, maar ik stel me persoonlijk wel de vraag hoe iemand 'zonder bij na te denken' eenmalig een medicijn op voorschrift kan nemen.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Urinetest

Bericht door Kevin_Fox »

vdv schreefCOLONAls dokters in de geneeskunde het al niet eens zijn, ga je op een forum met leken zeker geen juist antwoord vinden.
Je moet hier niet op antwoorden, maar ik stel me persoonlijk wel de vraag hoe iemand 'zonder bij na te denken' eenmalig een medicijn op voorschrift kan nemen.
Wat ik vooral afvraag is of je psychologisch geschikt bent?
want:
1) dit is een medicijn dat behoort tot de benzodiazepinen ter behandeling van depressie, paniekstoornissen/aanvallen.
Als u één van deze aandoening hebt ( met alle respect, werk zelf momenteel als bewakingsagent in een psychiatrisch ziekenhuis) maar dan bent u volgens mij toch niet geschikt om met een wapen rond te lopen...
Zoals VDV hierboven zegt, hoe kan je zoiets "eenmalig" nemen zonder voorschrift? :roll:
....
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY