Vragen ivm : Tattoo

BUTTON_POST_REPLY
samn
__________________________
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2012, 09:36

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door samn »

Neen, daar moet je niet mee in zitten. Ze zullen er waarschijnlijk wel foto's van nemen, maar normaal gezien keuren ze maar af als het iets aanstootgevends is (bv swastika) of als de tattoo op je gezicht staat
somebodey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2013, 14:02

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door somebodey »

samn schreefCOLONNeen, daar moet je niet mee in zitten. Ze zullen er waarschijnlijk wel foto's van nemen, maar normaal gezien keuren ze maar af als het iets aanstootgevends is (bv swastika) of als de tattoo op je gezicht staat
Dan ben ik gerustgesteld.
Ik heb nog tattoo's (chinese teken, horoscoop en tribal), maar deze zijn niet zichtbaar met kledij aan. Enkel die 2 tekens op de binnenarm, en dan moet je er al op letten..
Dus ben ik heel blij met het antwoord! Bedankt Samn!
slisse
Aspirant
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 21:27

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door slisse »

Heb een kleine tattoo op mijn linkerbeen. Zou dit een probleem kunnen zijn? Is alleen maar zichtbaar in een short....

Alvast bedankt!
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Beatbouncer »

slisse schreefCOLONHeb een kleine tattoo op mijn linkerbeen. Zou dit een probleem kunnen zijn? Is alleen maar zichtbaar in een short....

Alvast bedankt!
Als politieambtenaar draagt je altijd (tenzij bv. een fietsbrigade) een lange broek => Niet zichtbaar => Geen probleem !
DAH BRABANT
timb
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2013, 13:47

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door timb »

somebodey schreefCOLON
samn schreefCOLONNeen, daar moet je niet mee in zitten. Ze zullen er waarschijnlijk wel foto's van nemen, maar normaal gezien keuren ze maar af als het iets aanstootgevends is (bv swastika) of als de tattoo op je gezicht staat
Dan ben ik gerustgesteld.
Ik heb nog tattoo's (chinese teken, horoscoop en tribal), maar deze zijn niet zichtbaar met kledij aan. Enkel die 2 tekens op de binnenarm, en dan moet je er al op letten..
Dus ben ik heel blij met het antwoord! Bedankt Samn!
Onlangs deed er een inspecteur mee in komen eten, die had een zichtbare tattoo op zijn onderarm die toch redelijk groot was. En er zijn nog wel mensen bij de politie die er 1 hebben. Hoe maken ze het onderscheid dan tussen wie wel en wie niet?
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Amedee »

Misschien waren zij al binnen voor de regels rond tattoo's vastlagen...
Inspecteur van Politie
Blauwkim
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014, 15:58

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Blauwkim »

Ik heb op mijn hand de naam van mijn zoontje getatoeëerd. Zou ik kunnen afgekeurd worden hiervoor ?
Bakkie
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2014, 07:10

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Bakkie »

Dit kan zeker. Deze staat op een zeer zichtbare plaats en is moeilijk te verbergen.
Proef 1 INP:(25.03.14): cognitief > vrijgesteld | fysiek > geslaagd
Proef 2 INP:(19.05.14): geslaagd
Antecedenten- en omgevingsonderzoek: (11.07.14)Positief geëvalueerd
Proef 3 INP:(13.08.14)
Proef 4 INP:
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door dielangemotormuis »

Met de komst van ons nieuwe uniform, laait de discussie ook weer op over het wel of niet zichtbaar hebben van tatoeages.

Veel collega's hebben tatoeages op hun bovenarm, al dan niet binnen of buitenkant, zitten. Die waren niet of nauwelijks zichtbaar met het witte overhemd met korte mouw. Echter met de komst van het nieuwe uniform zijn ze straks allemaal zichtbaar. Rede hiervan is dat de mouwen van de polo's een stukje korter zijn geworden.

Wij roepen met z'n alle is het probleem van de baas en niet ons probleem. De baas heeft er voor gekozen om de mouwen korter te maken.
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
witte82
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2015, 00:12

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door witte82 »

Ik heb onlangs de medische proef gehad.Ook ik heb zichtbare tatoeages.Op beide armen en men heeft hier geen probleem over gemaakt.
Vince83
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2015, 11:11

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Vince83 »

Als ik die kerel zie in het één programma "Hallo Televisie" die zijn opleiding zal starten op 1 December dan heb ik toch echt wel de indruk dat ze heel soepel geworden zijn. Die zijn armen staan namelijk volledig volgeschilderd.
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Bart V »

't Is tegenwoordig erg, bij ons lopen er een paar rond met zo'n sleeve. Met de week zie je de tattoo langer worden en geen kat die er zich druk in maakt. Ik vind het geen zicht eerlijk gezegd...
PZ Gent
ayrton
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2015, 13:49

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door ayrton »

Gisteren tijdens mijn medische testen vroeg ik of tattoo's nu eenmaal problemen kunnen veroorzaken of niet tijdens je procedure.
Waar hij mij op antwoorde, dat dit vroeger een struikelblok was. Maar nu zelfs moest je verschillene zichtbare tattoo's hebbe op de armen, wordt er geen probleem meer van gemaakt alhoewel ze het wel vermelden op je dossier.

mvg,
Ayrton
davym
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2015, 12:49

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door davym »

Ter info, vandaag bij dokter geweest op het medisch onderzoek.

Ikzelf heb de naam van mijn zoon op mijn pols staan (5 letters over de breedte van mijn pols).

De dokter zag hier geen enkel probleem in, enkel moet ik in de zomer zorgen dat deze bedekt is met eender wat.
Niet omwille van de tattoo, wel omdat de tattoo in de Servische taal is (vanwege Servische naam) en dit voor eventuele problemen kan zorgen indien er een interventie moet gebeuren waar Serviërs ter plaatse zijn.

Heeft iets te maken met hun bijgeloof over tattoo's..

Attest van slagen (16-02-16)
Start opleiding (02-05-16)
PAULO PROM 115
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Micha »

Ik begin 1 april aan campus Vesta. Tijdens de medische is er geen enkele opmerking gemaakt over de 5 tatoeages die mijn lichaam rijk is; waarvan 1 op mijn onderarm.
Ze schijnen er inderdaad veel milder over te oordelen nu.
BUTTON_POST_REPLY