Contactgegevens van de medische dienst

BUTTON_POST_REPLY
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Kevin Lievens »

Federale Politie
Arbeidsgeneeskunde
Rekrutering

Postadres:
Fritz Toussaintstraat 8
1050 Brussel

Bezoekadres:
Kroonlaan 145E
1050 Elsene

Tel : 02/642 78 70
Fax : 02/642 75 33

Mail : callcenter@smdpol.be
dpms.srt@smdpol.be (secretariaat)
"Sooner or later the things you own end up owning you"
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Ties »

Is het daar dat je attesten en dergelijke moet opsturen na je medisch onderzoek?

Ik ben zo goed als door de medische proef, ik moet enkel nog een attest opsturen van mijn elleboog (ik was dit jaar in mei betrokken bij een ongeval en had wat flexieproblemen met mijn elleboog, morgen moet ik naar een (hopelijk) laatste controle gaan en moet ik een attest hiervan vragen).

En nog een tweede bijkomstige vraag: ik wist totaal niets meer over mijn vaccinaties. Ik heb dat blad mee naar huis mogen nemen en moet dat dan ook opsturen na het invullen ervan.
Mag dat dan ook naar deze medische dienst gestuurd worden?
Is het al dan niet gevaccineerd zijn een reden tot tijdelijke afkeuring?

Alvast bedankt voor het antwoord! :)
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
whiplash1990
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2012, 20:21

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door whiplash1990 »

Ties naar welk email adres heb jij de bijkomende document gemaild, ik had een attest niet bij maar kan het email aders totaal niet lezen :eek: ! Stomstomstom had het beter daar gecontroleerd :-D
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door PieterGC »

INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door sledge »

het zou me verbazen dat een federale dienst een gratis emailadres van gmail zou hebben
Afbeelding
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door PieterGC »

Mij ook, toch heb ik reeds 2 mails met documenten erheen gestuurd en 2 keer documenten terug gekregen :)

edit: via de post antwoord gekregen
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door sledge »

DSDM - Directie



Call Center
callcenter@smdpol.be
Secretariaat
dpms.srt@smdpol.be
Webmaster
webmaster@smdpol.be

Postadres
Fritz Toussaintstraat, 8 - 1040 Brussel

Bezoekadres
Kroonlaan, 145 EF- 1050 Brussel - Gebouw L

Tel :02/ 55 44 600

Fax :02/ 642 7866

http://www.dpms.be/page/framesnl.php
Afbeelding
whiplash1990
__________________________
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2012, 20:21

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door whiplash1990 »

PieterGC schreefCOLONMailen naar: fedpolrecrutmed@gmail.com
thx voor het snelle antwoord allemaal :D! Dit gmail adres had ik dus ook opgekregen, nu ik het hier lees kan ik het op het kaartje ook lezen. Ik vind het ook gek maar zal hier dus naar mailen :D Merci!

gr Whiplash
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door PieterGC »

Ook merkwaardig is dat omwille van hoe Gmail werkt ik de naam van de persoon die deze mailbox beheert te zien krijg. Dat is natuurlijk geen lek bij de staatsveiligheid maar soit
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Sw@tLorD »

Hoe lang duurt het gemiddel voordat je antwoord krijgt? Iemand vertelde mij dat hij na 3 dagen al een schrijven van goede ontvangst had gekregen, maar ik zit al meer dan een week verder. Ik heb schrik dat mijn mail wordt genegeerd of over het hoofd gezien en dat ik eventueel in december ook niet zal kunnen starten.
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Amedee »

Sw@tLorD schreefCOLONHoe lang duurt het gemiddel voordat je antwoord krijgt? Iemand vertelde mij dat hij na 3 dagen al een schrijven van goede ontvangst had gekregen, maar ik zit al meer dan een week verder. Ik heb schrik dat mijn mail wordt genegeerd of over het hoofd gezien en dat ik eventueel in december ook niet zal kunnen starten.
Je kunt altijd eens bellen naar het secretariaat van de medische dienst: 025 54 45 87
Meestal zijn ze er niet als ze bezig zijn met een groep, bel dus 's morgens vroeg of vlak na de middagpauze :wink:
Inspecteur van Politie
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Sw@tLorD »

Heb ik al gedaan vorige week, maar ze willen niet kijken of die mail is toegekomen. Men zegt dat ik wel een bevestiging krijg als ze mijn mail behandeld hebben ...
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
sinobi
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2015, 14:54

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door sinobi »

Onlangs legde ik mijn medische geschiktheidsproef af. De dokter zei dat "ze waarschijnlijk een medisch verslag zullen willen zien" van een onderzoek dat ik onlangs heb gehad. Wacht ik nu af tot ik bericht krijg dat ik dit verslag moet opsturen of gaat men er vanuit dat ik dit verslag zo snel mogelijk aan hen bezorg?
Cognitieve en fysieke :: vrijgesteld, geslaagd
Persoonlijkheidsonderzoek :: geslaagd
Antecedentenonderzoek :: positief
Selectiecommissie :: geslaagd
Medische geschiktheidsproef :: geslaagd
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door serpentinos »

sinobi schreefCOLONOnlangs legde ik mijn medische geschiktheidsproef af. De dokter zei dat "ze waarschijnlijk een medisch verslag zullen willen zien" van een onderzoek dat ik onlangs heb gehad. Wacht ik nu af tot ik bericht krijg dat ik dit verslag moet opsturen of gaat men er vanuit dat ik dit verslag zo snel mogelijk aan hen bezorg?
Je zal een brief krijgen met de vraag of je eventueel bewijsmateriaal (dat verslag) wil opsturen. Je hoeft dit dus in principe nu nog niet zelf te doen.
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Contactgegevens van de medische dienst

Bericht door Micha »

sinobi schreefCOLONOnlangs legde ik mijn medische geschiktheidsproef af. De dokter zei dat "ze waarschijnlijk een medisch verslag zullen willen zien" van een onderzoek dat ik onlangs heb gehad. Wacht ik nu af tot ik bericht krijg dat ik dit verslag moet opsturen of gaat men er vanuit dat ik dit verslag zo snel mogelijk aan hen bezorg?
Mij werd tijdens de medische ook gemeld dat ik bijkomende verslagen moest indienen en dat ik hiervan nog bericht zou ontvangen. Na twee weken zonder bericht werd ik gebeld om opnieuw langs te komen voor een medische keuring (de dag erna al). Ook daar werd me verteld dat ik nog bijkomende verslagen moest inleveren.. en dat ik daar nog bericht van zou ontvangen.. Die berichten heb ik dan uiteindelijk ongeveer een maand later gekregen. Het ging om een urine- en bloedonderzoek naar aanleiding van hematurie tijdens de medische. Het uitgebreide onderzoek via mijn huisdokter wijst nu gelukkig aan dat ik geen bloed meer in mijn urine heb; hopelijk zal dit dus genoeg zijn om eindelijk volledig geslaagd te zijn op alle testen :-D
BUTTON_POST_REPLY