Politie-uniform

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Zwaailicht1995
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012, 22:12

Politie-uniform

Bericht door Zwaailicht1995 »

Dag forumleden,

Ik ben begonnen met multimedia te studeren en ik heb de smaak te pakken.
Voor een creatieve opdracht (ik koos voor film) ging ik een stukje politieserie filmen om te tonen tijdens mijn presentatie.

Een figurant van me die mee wil doen moet dus de rol van een politieman vertolken, maar nu is mijn vraag: kan je uitzonderlijk bij een politiekorps als student een uniform (een polo of hemd ofzo waar het logo opstaat is al voldoende) uitlenen zolang hier geen misbruik van gemaakt wordt en dit in originele staat kan terug bezorgd worden aan dat korps?

Iemand met een uniform aan heeft sowieso een meerwaarde in het filmpje. Dan is de bedoeling ervan meteen duidelijker.

Ik hoop een reactie terug te mogen ontvangen, want de tijd voor de presentatie wordt korter en korter en ik moet er aan kunnen beginnen. :s
AP: Fysieke proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Cognitieve proef: GESLAAGD op dinsdag 11/12/2012
AP: Persoonlijkheidsproef: NIET GESLAAGD!
Berre
Politie
BerichtenCOLON 125
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2012, 18:30

Re: Politie-uniform

Bericht door Berre »

Gewoon ergens een uniform gaan "lenen" zal er niet inzitten. Wij mogen geen uniformstukken uitlenen.

Er is ergens een dienst bij de Federale die daar zijn toestemming over kan geven, maar als het dringend is, vrees ik er voor.
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Politie-uniform

Bericht door DerDritteMann »

Heeft GlennVE niets meer liggen? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Politie-uniform

Bericht door Robby »

'k Weet niet uit welke regio je bent, maar misschien eens horen bij www.antwerpen.be/filmcel
Die leveren diensten aan mensen die willen filmen in Antwerpen.

Of je gaat bij een verzamelaar ten rade. Politiemensen mogen alleszins geen uniformstukken uitlenen.
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Politie-uniform

Bericht door DerDritteMann »

BUTTON_POST_REPLY