Info persoonlijkheidsproef&selectiecomissie

BUTTON_POST_REPLY
anthony_
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2018, 18:43

Info persoonlijkheidsproef&selectiecomissie

Bericht door anthony_ »

Hallo
Ben afwachtende voor uitnodiging van stap3 voor de opleiding BAGP. Nu zou ik mij graag optimaal willen voorbereiden hierop, alsook voor de selectiecommissie. Met mijn opzoekwerk via Google etc kom ik echter niet zo superveel te weten, van wat ik allemaal denk te moeten weten. Weten jullie messchien betere site's of manieren om optimaal voorbereid te zijn, bedrijfsstructuur,welke houding juist aan te nemen etc.
Mvg Anthony
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Info persoonlijkheidsproef&selectiecomissie

Bericht door gorex »

anthony_ schreefCOLONHallo
Ben afwachtende voor uitnodiging van stap3 voor de opleiding BAGP. Nu zou ik mij graag optimaal willen voorbereiden hierop, alsook voor de selectiecommissie. Met mijn opzoekwerk via Google etc kom ik echter niet zo superveel te weten, van wat ik allemaal denk te moeten weten. Weten jullie messchien betere site's of manieren om optimaal voorbereid te zijn, bedrijfsstructuur,welke houding juist aan te nemen etc.
Mvg Anthony
Beste,

hier op het forum kan je al ongelofelijk veel informatie terugvinden per proef. Ook kan je op de website van de federale politie enorm veel informatie terugvinden. Ook maak je best een afspraak bij een beroepenvoorlichter in je politiezone. Zij kunnen jou meestal ook enorm veel info geven.
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
BUTTON_POST_REPLY