eerste proeven agent van de politie

BUTTON_POST_REPLY
beauvc
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2019, 20:49

eerste proeven agent van de politie

Bericht door beauvc »

Hallo!

Ik kreeg vandaag een mail met een brief waarin stond ik mag deelnemen aan de eerste proeven namelijk test Nederlands en het potentieel niveau agentenkader. Zijn er nog mensen die deze mail hebben ontvangen? Er stond namelijk geen datum in, enkel een uur waarop ik verwacht wordt.
Weet iemand wat er verwacht wordt? Zijn de proeven doorheen de jaren sterk veranderd?

Bedankt en veel succes!

Beau
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: eerste proeven agent van de politie

Bericht door jehowi »

beauvc schreefCOLON ↑31 Aug 2020, 16:23 Hallo!

Ik kreeg vandaag een mail met een brief waarin stond ik mag deelnemen aan de eerste proeven namelijk test Nederlands en het potentieel niveau agentenkader. Zijn er nog mensen die deze mail hebben ontvangen? Er stond namelijk geen datum in, enkel een uur waarop ik verwacht wordt.
Weet iemand wat er verwacht wordt? Zijn de proeven doorheen de jaren sterk veranderd?

Bedankt en veel succes!

Beau
Geen datum? Hoe kun je dan aanwezig zijn? :mrgreen: best eens contact opnemen met rekrutering en selectie dan.
MarioWauters
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2020, 14:53

Re: eerste proeven agent van de politie

Bericht door MarioWauters »

Hallo!

Vrijdag , 04/09/2020 , heb ik de cognitieve test afgelegd. De sportproef gaat op een andere dag door mits je van de eerste geslaagd bent.
Zelf vond ik het contrast van de taalproef met de numerieke en abstracte proef wel groot.
Zijn er nog die dit vinden? Naarmate de tijd verstrijkt word je wel onzeker....
En heeft iemand een idee met hoeveel kandidaten we ongeveer zijn?
Succes aan allemaal!

Mario.
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: eerste proeven agent van de politie

Bericht door sndrnld »

MarioWauters schreefCOLON ↑07 Sep 2020, 08:58 Hallo!

Vrijdag , 04/09/2020 , heb ik de cognitieve test afgelegd. De sportproef gaat op een andere dag door mits je van de eerste geslaagd bent.
Zelf vond ik het contrast van de taalproef met de numerieke en abstracte proef wel groot.
Zijn er nog die dit vinden? Naarmate de tijd verstrijkt word je wel onzeker....
En heeft iemand een idee met hoeveel kandidaten we ongeveer zijn?
Succes aan allemaal!

Mario.
Hey Mario,
Wat bedoel je precies met het contrast van de taalproef met de numerieke en abstracte proef? Qua moeilijkheid? En waar ben je deze testen gaan afleggen? Ik heb me ingeschreven voor inspecteur in regio Limburg (plot), maar wacht nog op een uitnodiging 😄.
MarioWauters
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2020, 14:53

Re: eerste proeven agent van de politie

Bericht door MarioWauters »

Hey!

Ik bedoel dat de verbale, de numerieke en de abstracte eigenlijk best waren meegevallen.
De taaltest was dan heel moeilijk. Synoniemen, tegenovergestelden en schrijfwijzes van toch wel niet veel voorkomende woorden.
Dit is wel de test voor AP. Deze waren in Etterbeek.
BUTTON_POST_REPLY