BMW R1200RT 2014 police version

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door VRS »

Zou maar logisch zijn dat ze niet zelf nog eens de ganse ontwikkeling overdoen zeker... Nu, wel jammer van die vrij nieuwe verkeersovergooiers en verkeersparka's in 't oranje, maar gezien die gele pakken er nu toch zijn hoop ik dat ze bij de federale voor eenvormigheid en dus dat kleur (toch voor de eerste reeks pakken) kiezen. Zodat alle motorrijders toch hetzelfde eruitzien.
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

@sheriff en GS-Walter, bedankt voor jullie reacties. Zelf ben en blijf ik ook een BMW rijder. Ik heb nog niet veel op de RT-LC gereden om een goed oordeel te vellen over zijn rijcapaciteiten maar hoor goede berichten van collega's die hem reeds besturen.


De gele motorpakken zien er goed uit. Worden we misschien toch nog eens 1 europeesche politie........... :roll: :roll: :roll:
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door GS-Walter »

Hela,
ben eens benieuwd naar onze volgende gezamenlijk 'Taxandria' actie, waar wij dus ook in het fluo-geel zullen rijden....

En er zijn nog leuke dienstfietsen hoor, kijk maar:
Politie ducati klaar (Small).jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

Ducati stuk gaat ie. Nee, doe mij dan maar een R1200GS met lampjes en streepjes.
Afbeelding


en die gezamelijke actie zegt mij als Amsterdammer niks. :wink:
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door GS-Walter »

Is met de regionale eenheid 'Zeeland - West-Brabant'. Is gezamenlijke actie tegen criminaliteit die meestal in Baarle-Hertog/Nassau plaats vindt en die noemt men Taxandria. Is ontzettend leerrijk en tof!!!
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door Bart V »

http://www.motodimension.com/2015/07/01 ... -assembly/

Eerst gaat het over de R1200GS maar vanaf minuut 5 komen de politiemotoren ook even aan bod.
PZ Gent
BUTTON_POST_REPLY