Verkopen

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Brecht
Politie
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 18:30

Verkopen

Bericht door Brecht »

Misschien heb ik erover gekeken of niet ver genoeg gezocht, maar ik vroeg me af of er ergens een mogelijkheid is om iets te verkopen (en of dat toegestaan is).

Uiteraard alleen politie-gerelateerde zaken of dingen die interessant kunnen zijn voor de bezoekers van dit forum.
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Verkopen

Bericht door Boba »

Vermits het verboden is officiële politiekledij/materiaal/... te verhandelen/door te geven/verkopen ... is dit logischerwijze niet voorzien op deze website.

Voor wat betreft andere zaken (en welke dat dan nog zouden zijn?) zie ik niet echt onmiddellijk de noodzaak.
"If you run, you'll only go to jail tired."
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Verkopen

Bericht door Robby »

En wat zou je willen verkopen?
Brecht
Politie
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 18:30

Re: Verkopen

Bericht door Brecht »

Ik heb onlangs het 'zakboekje politiestatuut 2010' van Kluwer aangekocht uit interesse. Zeer interessant boekje waarin veel staat over regels van selectieprocedures, mobiliteit, verloven, ... Alles wat met het statuut te maken heeft.

Het is nogal een duur boekje, en ik ben er al doorgelezen dus misschien dat iemand anders wel interesse heeft.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Verkopen

Bericht door Robby »

Binnen een paar dagen (3 nov blijkbaar) kun je op 't aspirantengedeelte en daar je boekje te koop stellen.
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: Verkopen

Bericht door Lone Ranger »

Het forum wordt hier de laatste tijd volop "gespamd" door allerhande reclame ...
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Verkopen

Bericht door Boba »

Lone Ranger schreefCOLONHet forum wordt hier de laatste tijd volop "gespamd" door allerhande reclame ...
Daar zijn we vanop de hoogte. Een oplossing is in de maak...
"If you run, you'll only go to jail tired."
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Verkopen

Bericht door Robby »

't Zijn Russen.
Die omzeilen de beveiligingen door spamteams in te zetten.
Ze registreren effectief en spammen dan. Zo omzeilen ze de captcha.
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: Verkopen

Bericht door Black Dog »

Ik heb een vraagske ivm verkoop.

Zoals sommigen weten (of niet) doe ik aan airsoft.

Nu ik dit jaar weer de sportkriebels te pakken heb gekregen (duathlon/triathlon) heb ik besloten een deel van m'n spullen te verkopen (triathlon is ook geen goedkope hobby). Een deel ervan kan misschien ook gebruikt worden door INP's, al ben ik daar niet zeker van.

Het gaat om een Blackhawk Serpa Level 3 Tactical Light bearing holster + Xiphos light voor een G17. Het is enkel wel voor linkshandige. Het licht is ergonomisch voor een linkse en gaat dus enkel in combinatie met dit holster. Tactical slaat op dat het een beenholster is, maar ik heb de accessoire om ze rechtstreeks aan de dienstriem te bevestigen en ze dus te dragen als een normaal holster.
Ik geraak die anders zo ook wel kwijt maar als de kans bestaat dat ik er een ambtenaar mee kan plezier doen dan verkoop ik ze liever aan hem/haar. Ik weet wel dat ze die BHI Serpa lvl3 gebruiken hier in België maar ofdat light bearing holsters gebruikt worden weet ik niet.
BUTTON_POST_REPLY