Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

Vanmorgen heb ik iemand kunnen spreken van DSR .

De persoonlijkheidsproeven van AINP voor Oost en West-Vlaanderen zullen nog niet voor direct zijn. ( eerste proeven van sept 2017 )

De tijd voor het doorlopen van de selectieprocedure is meer dan 1 jaar.

Groeten Mitchell
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
lemon
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2017, 15:13

Re: Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Bericht door lemon »

Ik heb m'n persoonlijke proeven vorige week gehad (zie onderschrift). Maar heb dan ook m'n fysieke en cognitieve proeven dan ook bijna exact een jaar geleden afgelegd.
Kandidaatsstelling: 21.03.2017
Functioneel parcours: 22.05.2017: Geslaagd
Cognitieve proef: 22.05.2017 Geslaagd: Redeneervermogen: 64, verslag: 45, Nederlands: 56
Persoonlijkheidsproef : 8.05.2018 Geslaagd
Selectiecommissie : Uitnodiging: 11.06.2018 - in afwachting van resultaat
Medische proef :
Philip007
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2018, 23:05

Re: Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Bericht door Philip007 »

Beste,
Heb een vraagje over de persoonlijkheidsproef, zijn die te doen of zijn die echt heel moeilijk? Zijn er veel die door deze test niet slagen of zijn die iets anders voor de DAB als voor de basiskader? Ook als je de commissie gedaan hebt, hoe is daar gegaan? Zijn die echt zo streng dat ze uw zo kraken (welke vragen stellen ze)? En dan nog de laatste vraag, ik weet niet of je al aan uw opleiding ben begonnen maar als dat zo is, kun je me meer over vertellen? Is die opleiding heel moeilijk veel leerstof, zijn er die al afgevallen zijn?

Gtn,

Philip
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Bericht door F3nix »

Philip007 schreefCOLONBeste,
Heb een vraagje over de persoonlijkheidsproef, zijn die te doen of zijn die echt heel moeilijk? Zijn er veel die door deze test niet slagen of zijn die iets anders voor de DAB als voor de basiskader? Ook als je de commissie gedaan hebt, hoe is daar gegaan? Zijn die echt zo streng dat ze uw zo kraken (welke vragen stellen ze)? En dan nog de laatste vraag, ik weet niet of je al aan uw opleiding ben begonnen maar als dat zo is, kun je me meer over vertellen? Is die opleiding heel moeilijk veel leerstof, zijn er die al afgevallen zijn?

Gtn,

Philip

Dag Philip,

Persoonlijkheidsproeven voor DAB en AINP zijn lichtjes anders omdat de compententies wat verschillen, voor de rest is het allemaal hetzelfde, ook qua "moeilijkheidsgraad". Ik stel voor dat je de grote threads op dit forum eens bekijkt en aandachtig leest. Je kan alle info oa het verloop van de dag, veel gestelde vragen, etc allemaal vinden in de verschillende posts op dit forum.

Wat de selectiecommissie betreft, dit gaat om een interview van ongeveer een uur waar je wordt getest op andere competenties (ook dit kan je allemaal op jobpol of dit forum terug vinden). Het gaat er om dat ze kijken hoe jij kan omgaan wanneer u in een stress-omgeving wordt geplaatst.

Vergeet niet, jobpol.be is uw grootste vriend. Het is misschien ook goed om eens een infosessie mee te maken of een gesprek in te plannen met de beroepenvoorlichter van uw politiezone.

Alvast veel succes.
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: Wachttijden naar persoonlijkheidsproeven

Bericht door Mitchell1 »

Hey,

Wie wordt er maandag 28/5 verwacht voor de persoonlijkheidsproeven AINP ?

Groeten
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
BUTTON_POST_REPLY