Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Jeffreydw »

Merci voor uw feedback. Welke addertjes kunnen er bvb inzitten? Je hebt wss ook nie al de vragen kunnen beantwoorden of wel ? Alvast merci voor de moeite dat je doet van u feedback! Was dat trouwens in etterbeek dat je geweest bent?
Grtn
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door F3nix »

Jeffreydw schreefCOLONMerci voor uw feedback. Welke addertjes kunnen er bvb inzitten? Je hebt wss ook nie al de vragen kunnen beantwoorden of wel ? Alvast merci voor de moeite dat je doet van u feedback! Was dat trouwens in etterbeek dat je geweest bent?
Grtn
Dag Jeffrey,

Met addertjes bedoelde ik een bepaalde manier van vraagstelling, waar je effectief de vraag helemaal moet uitlezen omdat het over iets gaat die maar minimaal staat aangegeven in de mail. Dat is het enigste dat ik daar nog over weet jammer genoeg.

Wat de tijd betreft, ik heb mijn tijd serieus onderschat en ik heb van de tabel oefening maar 23 van de 40 kunnen maken omdat ik de tijd niet in de gaten had. Ik was zodanig geconcentreerd dat ik het helemaal vergeten was. Van de Mail oefening heb ik ze allemaal kunnen maken en van de abstracte oefening 35 van de 40 kunnen maken.

Voor het verslag en de meerkeuze vragen had ik tijd genoeg, dit ging zeer vlot. Ik, persoonlijk, onthou gemakkelijk zo'n dingen, dus ik vind dat er wel tijd genoeg is om dat te maken. Maar dit varieert natuurlijk van persoon tot persoon.

Ik heb mijn proeven gedaan in WPS in Zedelgem (West-Vlaanderen).

Succes!
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Jeffreydw »

ok merci man!
Yasin.c
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2017, 20:56

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Yasin.c »

Hallo

Ik heb mijn eerste proeven afgelegd op 22 mei en ben geslaagd. Nu nog altijd heb ik geen uitnodiging gekregen voor de persoonlijkheidsproef. Dit houdt in dat kandidaten die hun eerste proeven aflegden in februari, nu worden opgeroepen.

Met vriendelijke groeten
Rob VO
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2017, 19:28

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Rob VO »

F3nix schreefCOLON
Rob VO schreefCOLON
Ik heb mijn fysieke proef afgelegd in MAART, tot op heden nog steeds geen uitnodiging ontvangen.
Dat is reeds 8 maanden.

En, hou je vast, er is deze maand maar plaats was voor 12 man om de persoonlijkheidsproeven af te leggen. Volgende maand ook niet al te veel.
Er staan voorlopig nog 700 mensen te wachten.
Ze verwachten dat ik pas aan de beurt kom ergens volgend jaar.

Redelijk teleurstellend en het test wel mijn geduld, wetende dat ik mijn selectieformulier heb verstuurd vorig jaar in december...

Er zit niets anders op, gasten, dan geduld te hebben.
Damn... Maart? Dat is echt wel al lang... Heb je in de laatste weken geen contact meer opgenomen en geïnformeerd naar uw plaats op de lijst?

Ik heb mij kandidaat gesteld op 4/10/2017 en op 6/10 kreeg ik via mail al een uitnodiging om mijn fysieke en cognitieve proeven af te leggen op 19/10 in WPS te Zedelgem. Er waren zelfs een 15-tal kandidaten van de 38 totaal aanwezige die pas de dag voordien een telefoon hebben gekregen dat ze hun proeven mochten doen die dag... Ik ben via mail teweten gekomen dat ik geslaagd ben voor de cognitieve proeven. Ik heb tot op heden nog steeds geen officiële brief ontvangen met de resultaten van die dag.

Wat de uitnodiging betreft, ik hoop voor u (en alle andere wachtende kandidaten) snel een uitnodiging krijgen. Ik denk dat ze toch echt snel een inhaalmanoeuvre gaan moeten maken... Het aantal kandidaten zal alleen maar opstapelen en gaan voor een nog grotere achterstand zorgen dan dat er nu al is...
Ik heb dinsdag gebeld naar younsi, ze had niets verteld over mijn “plaats” op de wachtlijst.

Ik heb gesproken met een HINP in Brugge die ook in de selectie comissie zit en ze kon mij vertellen dat er onlangs 15 vacatures open kwamen voor psychologen in Brussel, enkel en alleen om de achterstand weg te werken bij rekrutering.
Zelfs voor mensen die reeds bij de politie werken en dingen naar een hogere post zijn de wachttijden verlengd met zeker 3 maand.

Dus toch ergens een beetje goed nieuws!
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door F3nix »

Rob VO schreefCOLON Ik heb dinsdag gebeld naar younsi, ze had niets verteld over mijn “plaats” op de wachtlijst.

Ik heb gesproken met een HINP in Brugge die ook in de selectie comissie zit en ze kon mij vertellen dat er onlangs 15 vacatures open kwamen voor psychologen in Brussel, enkel en alleen om de achterstand weg te werken bij rekrutering.
Zelfs voor mensen die reeds bij de politie werken en dingen naar een hogere post zijn de wachttijden verlengd met zeker 3 maand.

Dus toch ergens een beetje goed nieuws!
Super nieuws Rob! Bedankt om dit te delen! Hoe heb jij Annisa aan de lijn gekregen? Wanneer ik probeer te bellen wordt er nooit opgenomen...
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Rob VO
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2017, 19:28

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Rob VO »

F3nix schreefCOLON
Rob VO schreefCOLON Ik heb dinsdag gebeld naar younsi, ze had niets verteld over mijn “plaats” op de wachtlijst.

Ik heb gesproken met een HINP in Brugge die ook in de selectie comissie zit en ze kon mij vertellen dat er onlangs 15 vacatures open kwamen voor psychologen in Brussel, enkel en alleen om de achterstand weg te werken bij rekrutering.
Zelfs voor mensen die reeds bij de politie werken en dingen naar een hogere post zijn de wachttijden verlengd met zeker 3 maand.

Dus toch ergens een beetje goed nieuws!
Super nieuws Rob! Bedankt om dit te delen! Hoe heb jij Annisa aan de lijn gekregen? Wanneer ik probeer te bellen wordt er nooit opgenomen...
Graag gedaan, ik had zelf ook die info gewild daarmee dat ik vaak hier op het forum snuister.

Ik heb uiteindelijk maandag gebeld om 14.30. (niet dinsdag zoals ik zei, mijn fout).

In de ochtend ook geen respons. Om dat uur nam ze vrijwel direct op.
VDG1
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 17:56

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door VDG1 »

Deze morgen gebeld, ik mag de testen afleggen op 11.12.2017
BASISKADER

Functioneel parcours: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - geslaagd brief xx.06.2017
Cognitieve proef: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef : 11.12.2017 -
Selectiecommissie :
Medische proef :
Rob VO
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2017, 19:28

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Rob VO »

VDG1 schreefCOLONDeze morgen gebeld, ik mag de testen afleggen op 11.12.2017
Eigenaardig dat jij al een datum weet en je vorige proef had in juni.
Terwijl ze niets kon zeggen over mij en ik Mn vorige proef deed in maart?
VDG1
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 17:56

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door VDG1 »

Rob VO schreefCOLON
VDG1 schreefCOLONDeze morgen gebeld, ik mag de testen afleggen op 11.12.2017
Eigenaardig dat jij al een datum weet en je vorige proef had in juni.
Terwijl ze niets kon zeggen over mij en ik Mn vorige proef deed in maart?

Ze hadden gisteren nog maar de planning voor de testen van december, ik zou nog eens bellen mocht ik van jou zijn.
BASISKADER

Functioneel parcours: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - geslaagd brief xx.06.2017
Cognitieve proef: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef : 11.12.2017 -
Selectiecommissie :
Medische proef :
Rob VO
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2017, 19:28

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Rob VO »

Vandaag deze mail gehad. Weinig nieuws maar het is toch iets.
Mevrouw, Mijnheer,

Enige tijd geleden heeft u gesolliciteerd met het oog deel te nemen aan de selectieprocedure van inspecteur van politie. Momenteel bevindt uw kandidatuur zich in de fase net vóór de tweede selectieproef, namelijk het persoonlijkheidsonderzoek.

Door de vele kandidaatstellingen voor het basiskader en andere lopende selectieprocedures is de wachttijd voor deze selectieproef opgelopen.

Wij volgen uw dossier uiteraard nauwgezet op. Rekening houdend met de lange wachttijd en planningen die vooropgesteld worden, trachten wij u zo snel als mogelijk een uitnodigingsbrief per mail te versturen. Graag hadden wij dan ook nog enig geduld gevraagd.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopend u hiermee van dienst te zijn.


Cel administratie
Directie van het Personeel | Dienst Rekrutering en Selectie
Kroonlaan 145A | 1050 Brussel
admnl@jobpol.be
Joerivdb
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2016, 16:47

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Joerivdb »

Ik heb deze week dezelfde mail ontvangen. Ik heb mijn 1e proeven begin september gedaan.

Rob VO schreefCOLONVandaag deze mail gehad. Weinig nieuws maar het is toch iets.
Mevrouw, Mijnheer,

Enige tijd geleden heeft u gesolliciteerd met het oog deel te nemen aan de selectieprocedure van inspecteur van politie. Momenteel bevindt uw kandidatuur zich in de fase net vóór de tweede selectieproef, namelijk het persoonlijkheidsonderzoek.

Door de vele kandidaatstellingen voor het basiskader en andere lopende selectieprocedures is de wachttijd voor deze selectieproef opgelopen.

Wij volgen uw dossier uiteraard nauwgezet op. Rekening houdend met de lange wachttijd en planningen die vooropgesteld worden, trachten wij u zo snel als mogelijk een uitnodigingsbrief per mail te versturen. Graag hadden wij dan ook nog enig geduld gevraagd.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopend u hiermee van dienst te zijn.


Cel administratie
Directie van het Personeel | Dienst Rekrutering en Selectie
Kroonlaan 145A | 1050 Brussel
admnl@jobpol.be
Cognitieve vaardigheden : 28/09/2017 Geslaagd
Functioneel parcours: 28/09/2017 Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 20/04/2018 Geslaagd
Selectiecommissie: 06/06/2018 Geslaagd
Medisch onderzoek: 20/06/2018 Geslaagd
Start opleiding Inspecteur Paulo Gent: 01/10/2018
Kelly0000
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2017, 21:35

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Kelly0000 »

Is er iemand van jullie dat mij misschien even kan uitleggen hoe men het verslag moet schrijven? Van sommige hoor ik personen beschrijven als persoon A of persoon B en sommige vertellen mij personen in detail beschrijven. Of kan iemand kort even een voorbeeldje geven van zo'n verslag. Alvast heel hard bedankt!!
Nickbonner96
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2016, 09:13

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Nickbonner96 »

Heb mijn fysieke proef afgelegd in juni.
( had nog een vrijstelling van de cognitieve proef ).
Heb pas vorige week een mail gekregen met de uitnodiging voor de persoonlijkheidsproef op 20/12/2017.

Wie heeft er nog deze datum ? :-D
Demarreke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2017, 16:03

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Demarreke »

Hallo,
Ik ben 11,november ook in Etterbeek geweest voor mijn tweede proef maar heb nog geen resultaat ontvangen. Heb jij al iets gekregen en weet jij of het lang duurt?
Grtjs
VDG1 schreefCOLONJohn
Dag John, bedankt voor uw respons! Hoe weet je op welke plaats je staat? is dit via rechtstreeks contact met uw contactpersoon bij de rekruteringsdienst?

Thanks en succes![/quote]

Dit heb ik vernomen van mijn contactpersoon, vandaag teruggebeld om te vragen of ik in de planning van november ben opgenomen en het spijtige antwoord gekregen dat de persoonlijkheidstesten in november opgeschort zijn. Dus hopelijk kan ik de persoonlijkheidstest in december of januari afleggen.[/quote]
BUTTON_POST_REPLY