Léger-test (beeptest)

Heb je een vraag die je nergens anders kwijt kunt, dan kun je die hier stellen. Let er op: er zal streng gemodereerd worden om flames te voorkomen.
Forumregels
Afbeelding

- In dit forum kunnen vragen gesteld worden aangaande het politiegebeuren
- We willen iedereen er op wijzen dat je de antwoorden moet aftoetsen aan diegene die ze beantwoord heeft. Bij iedereen kun je onder de forumnaam zien of het iemand van de politie is, een aspirant of een gewone forumbezoeker. Wees u ervan bewust dat sommigen antwoorden posten die gissingen, veronderstellingen of gewoonweg fout zijn.
- Het forumbeheer probeert te filteren, maar dat is niet altijd eenvoudig.

Wie een vraag heeft gesteld, kan daar op antwoorden, zonder onze tussenkomst. Omdat sommigen door het bos de bomen niet meer zagen, werd beslist dat voor de rest enkel nog gebruikers met minstens de status 'aspirant' kunnen antwoorden op de vragen. Wil je nu echt iets kwijt en kun je dit niet wegens je status, gebruik dan het 'uitroepteken' bij de posting. Dan stuur je een bericht naar het forumbeheer en kunnen we het bericht er bij plaatsen als dit echt wereldschokkend zou blijken :-D Dit moet de uitzondering zijn.

Nog een belangrijk punt voor onze gebruikers: geef enkel een antwoord op een vraag wanneer je het antwoord WEET. Aan gissingen en veronderstellingen heeft niemand iets.
Wanneer we merken dat er antwoorden worden geplaatst bij een vraag die niks meebrengen aan de oplossing van die vraag, worden die verwijderd en kan de poster een waarschuwing oplopen.
BUTTON_POST_REPLY
Nichols1
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2020, 13:38

Léger-test (beeptest)

Bericht door Nichols1 »

Beste,

Zijn er mensen die de beeptest al afgelegd hebben en mij een antwoord kunnen geven op volgende vragen?

- Wat houdt de 2 minuten opwarming precies in?
- Als vrouw <40 jaar moet ik trap 4 + 15 seconden lopen. Wil dit dan zeggen dat ik tot en met trap 5 moet lopen + 15 seconden?
- Wordt er een teken gegeven op het moment dat je mag stoppen met lopen?

Tips & tricks zijn zeker welkom!

Alvast Bedankt!!
Gesmoyer
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2019, 07:42

Re: Léger-test (beeptest)

Bericht door Gesmoyer »

Nichols1 schreefCOLON 05 Okt 2020, 13:47 Beste,

Zijn er mensen die de beeptest al afgelegd hebben en mij een antwoord kunnen geven op volgende vragen?

- Wat houdt de 2 minuten opwarming precies in?
- Als vrouw <40 jaar moet ik trap 4 + 15 seconden lopen. Wil dit dan zeggen dat ik tot en met trap 5 moet lopen + 15 seconden?
- Wordt er een teken gegeven op het moment dat je mag stoppen met lopen?

Tips & tricks zijn zeker welkom!

Alvast Bedankt!!
Dit wordt eigenlijk allemaal netjes uitgelegd in het filmpje op jobpol.be.
1)Twee minuten opwarming is gewoon het laagste tempo. Na die twee minuten komt de eerste trap.
2)Als vrouw jonger dan 40 moet u minimum 15 seconden in trap 5 lopen.
3)Geen idee of ze een teken geven, gewoon blijven lopen en dan komt het wel in orde zeker.

Mvg
LotteV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2019, 07:35

Re: Léger-test (beeptest)

Bericht door LotteV »

Ik heb mijn beeptest eind augustus gedaan & dit was zeker te doen.

- opwarming = 2min aan de beginsnelheid van de test lopen (ik dacht een 8km/u)
- om te slagen als vrouw < 40j moet je inderdaad trap 4 helemaal voltooien + 15 seconden
- ze geven geen signaal om het moment dat je zou mogen stoppen. Maar op het geluidsfragment van de beeptest wordt er wel telkens gezegd waar je zit in een bepaalde trap. Dus als ze zeggen trap 5.15, dan weet je dat je in principe mag stoppen.
DimitryL
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2020, 01:00

Re: Léger-test (beeptest)

Bericht door DimitryL »

De test is zeker te doen, mits je wat sportief bent, want zo'n test is niet te onderschatten.
Succes ;)
BUTTON_POST_REPLY