Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
SanderkeD
Politie
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2010, 16:44

Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Bericht door SanderkeD »

Hallo allemaal

Op 2 december mag ik de opleiding starten in Brussel. Echter ben ik van Maasmechelen. Mensen hier die ervaring hebben met die verplaatsing (ik neem de trein vanuit Genk) of nog mensen die vanaf december vanuit deze streek naar daar gaan?

Groetjes Sander
GRG - WPR Limburg
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Bericht door Beatbouncer »

Dag Sander,

Je kan (moet) vanuit Genk al vrij vroeg (5u15 dacht ik) de trein pakken richting Brussel-Centraal.
Vanuit Brussel-Centraal neem je de MIVB (lijn 63) en stap je af aan halte Eenboom (Duur = 20min zonder file).
Vanaf die halte is het nog zo'n 5 minuten stappen tot aan de GIP !

De trein van 6u10 in Genk nemen is onmogelijk, dan kom je elke dag te laat vanwege de grote file's in Brussel :D


Waarom ga je niet naar PLOT ? Daar is toch nog plaats ? :D
DAH BRABANT
SanderkeD
Politie
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2010, 16:44

Re: Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Bericht door SanderkeD »

Pfff ^^
Toen ik mijn formulier moest invullen stond Genk er niet bij. Nu heb ik gebeld gehad naar de dienst en daar zeiden ze me nu dat er nog maar pas beslist is dat er misschien een opleiding in Genk in december begint. Als er daar volk genoeg voor is gaat die door en kan ik daar dus beginnen.
Maar zoals het voorlopig is word het Brussel :wink: De enige keuzes wat ik had waren Brussel Antwerpen, Brugge of Antwerpen. In oktober of december
GRG - WPR Limburg
onbekende
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2013, 10:33

Re: Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Bericht door onbekende »

Ik ga met de trein vanaf Aarschot of Leuven. Dus we zitten normaal op dezelfde trein.
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Starten op 02/12/2013 en hoe daar geraken

Bericht door Beatbouncer »

SanderkeD schreefCOLONPfff ^^
Toen ik mijn formulier moest invullen stond Genk er niet bij. Nu heb ik gebeld gehad naar de dienst en daar zeiden ze me nu dat er nog maar pas beslist is dat er misschien een opleiding in Genk in december begint. Als er daar volk genoeg voor is gaat die door en kan ik daar dus beginnen.
Maar zoals het voorlopig is word het Brussel :wink: De enige keuzes wat ik had waren Brussel Antwerpen, Brugge of Antwerpen. In oktober of december
Het enige nadeel voor u is dat je vrij vroeg de trein moet nemen !
Wees er maar zeker van dat ze nog genoeg volk hebben voor de opleiding in Genk, altijd bomvol die school :mrgreen:

Misschien tot december ! :-D :-D
DAH BRABANT
BUTTON_POST_REPLY