Eerste dagen op het GIP

Forumregels
Afbeelding
Vang
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2011, 10:05

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Vang »

Ik heb geen thesisvragenlijst ontvangen, zal wel niet uitmaken zeker?
Maurizio23
Aspirant
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2011, 14:32

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Maurizio23 »

L0k1- schreefCOLON
lynn schreefCOLONHey

Ik start ook mijn opleiding op 30/11 en vroeg me af of we iets speciaals dienen mee te nemen die eerste dag.
Is het enkel voor administratieve zaken te regelen of dienen we direct sportkledij mee te nemen?
Ik heb alvast een vragenlijst (thesis) ontvangen die ik moet meebrengen maar voorts...?

Bedankt!
Tot dan!
Neem gewoon een map, papier en wat pennen mee voor iets te noteren of ontvangen papieren weg te stoppen. Eigen eten zou ik ook meenemen, aangezien je zelf geen warm eten kunt bestellen op school.

Je hebt er wel paar microgolf ovens (waarvan ze na een jaar eindelijk een paar kapotte hebben vervangen) of je kunt er een broodje bestellen. Nu de broodjes trekken op niet veel, maar kosten slechts 2 euro. Nu zal je pas later kunnen doen, niet de eerste dag.

Eerste dagen is vooral informatief, constant presentaties en uitleg van verschillende diensten en organisaties + het in orde brengen van verschillende papieren.

Nu jullie krijgen normaal gezien onze opleider.
De Brabandere of zoiets kan dat ?

Vang schreefCOLONIk heb geen thesisvragenlijst ontvangen, zal wel niet uitmaken zeker?
Geen idee is van de KUL. Zal wel geen kwaad kunnen denk ik
maximus
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2011, 13:01

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door maximus »

Heb ook geen vragenlijst ontvangen dus no worries :-)
Start opleiding GIP 30 november 2011
Nolimits041
Aspirant
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2011, 12:30

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Nolimits041 »

Heb ook geen vragenlijst ontvangen. Tzal dus wel ni zo belangrijk zijn.
Nog 1 dag :!: :-D
-- Prom 35 - GIP --
Maurizio23
Aspirant
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2011, 14:32

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Maurizio23 »

Tot morgen iedereen :wink:
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door L0k1- »

Maurizio23 schreefCOLON
L0k1- schreefCOLON
lynn schreefCOLONHey

Ik start ook mijn opleiding op 30/11 en vroeg me af of we iets speciaals dienen mee te nemen die eerste dag.
Is het enkel voor administratieve zaken te regelen of dienen we direct sportkledij mee te nemen?
Ik heb alvast een vragenlijst (thesis) ontvangen die ik moet meebrengen maar voorts...?

Bedankt!
Tot dan!
Neem gewoon een map, papier en wat pennen mee voor iets te noteren of ontvangen papieren weg te stoppen. Eigen eten zou ik ook meenemen, aangezien je zelf geen warm eten kunt bestellen op school.

Je hebt er wel paar microgolf ovens (waarvan ze na een jaar eindelijk een paar kapotte hebben vervangen) of je kunt er een broodje bestellen. Nu de broodjes trekken op niet veel, maar kosten slechts 2 euro. Nu zal je pas later kunnen doen, niet de eerste dag.

Eerste dagen is vooral informatief, constant presentaties en uitleg van verschillende diensten en organisaties + het in orde brengen van verschillende papieren.

Nu jullie krijgen normaal gezien onze opleider.
De Brabandere of zoiets kan dat ?

Vang schreefCOLONIk heb geen thesisvragenlijst ontvangen, zal wel niet uitmaken zeker?
Geen idee is van de KUL. Zal wel geen kwaad kunnen denk ik
Idd, DBB.

Die thesislijst is een onderzoek van iemand van de KUL rond de werking van de opleiding/politie. Hebben het voorbije jaar al 3 keer zo een papier mogen invullen. Nu heeft op zich niets met de school te maken :)
Maurizio23
Aspirant
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2011, 14:32

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Maurizio23 »

Heb je nog goeie tips eventueel ?
BUTTON_POST_REPLY