Eerste dagen op het GIP

Forumregels
Afbeelding
MissyL
Aspirant
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:42

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door MissyL »

Ook mij hoor je zeker niet klagen.
Heb er lang op gewacht , en nu is het eindelijk zo ver. Ik vind het echt super.
Ze vliegen er wel al direct goed in qua sport moet ik zeggen.
AINP prom 29 nl - GIP
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Kenny VDM »

Neo schreefCOLONZeg dat wel, ik heb jaren op een kantoorfunctie gezeten en elke morgen zuchtend naar mijn werk vertrokken omdat ik toch steeds op voorhand wist hoe mijn dag er voor de zoveelste keer ging uitzien.

Dit is nu volkomen verleden tijd. Mij hoor je niet klagen :whoeha:
Ja ik zit momenteel in ongeveer een vergelijkbare situatie ik ben zo'n 2jaar een half actief binnen een logistieke afdeling van een pfarmaseutisch bedrijf en dit kan mij niet echt motiveren om op te staan als ik met een vroege sta. Maar door mijn plichtbewuste zin doe we dit toch, maar niet met de volle goesting :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
Gebruikers-avatar
sandersjohan
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:46

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door sandersjohan »

aan allen die begonnen zijn in prom 29 veel succes en doe het goed.
ik zit in prom 27 en heb de opleiding bijna achter de rug!!!
een jaar om niet te vergeten, maar het is wel een jaartje dat je ales goed moet bijhouden!!!
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Kenny VDM »

Weinig reacties nog vanuit de GIP :whoeha:
Allemaal moe gestudeerd :-)
In opleiding @ PIVO AINP28
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Neo »

Daar heb je geen tijd voor, gewoon blijven doorstuderen. Vanzelf gaat het niet gaan hoor :cry:
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
Kenny VDM
Aspirant
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 18:57

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Kenny VDM »

Neo schreefCOLONDaar heb je geen tijd voor, gewoon blijven doorstuderen. Vanzelf gaat het niet gaan hoor :cry:
Dat geloof ik direct, maar er moet ook nog tijd zijn voor ontspanning. :whoeha:
In opleiding @ PIVO AINP28
Putteke
Aspirant
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010, 18:21

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Putteke »

Hoe is het daar op het Gip? Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik naar het gip zou gaan of de pivo!? Het is voor mij alletwee ogeveer evenver en ik zou er ook ongeveer evenlang over rijden. Het pivo heeft wel het voordeel dat het gemakkelijker met de fiets te berijken is.

Is het op het gip niet veel in het frans te doen enz? Wat zijn de positieve zaken daar?
debilde
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2009, 19:13

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door debilde »

Putteke schreefCOLONHoe is het daar op het Gip? Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik naar het gip zou gaan of de pivo!? Het is voor mij alletwee ogeveer evenver en ik zou er ook ongeveer evenlang over rijden. Het pivo heeft wel het voordeel dat het gemakkelijker met de fiets te berijken is.

Is het op het gip niet veel in het frans te doen enz? Wat zijn de positieve zaken daar?
Weinig reactie vanuit het GIP precies, allemaal druk aant studeren? :)
Proef 1 AINP: 14/01/2010 - geslaagd
Proef 2 AINP: 19/02/2010 - geslaagd
Proef 3 AINP: 27/04/2010 - geslaagd
Proef 4 AINP: 13/08/2010 - geslaagd

GIP Brussel juni 2011
MissyL
Aspirant
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2009, 13:42

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door MissyL »

Genieten van de vakantie en studeren idd , maandag hebben we testen van verschillende vakken.
In het gip heb je twee 'afdelingen' een frans gedeelte met franse leerkrachten en het nederlandse met nederlandse leerkrachten.
Als je geen frans kan is het dus niet erg aangezien je er niet zo veel mee geconfronteerd wordt.
Positief is dat ze vrij soepel zijn qua uren en pauzes , en ze begeleiden je zo goed ze kunnen.
Als je een probleem hebt kan je zeker bij enkele mensen terecht , en ook qua sport proberen ze het op te bouwen op ieders niveau.
AINP prom 29 nl - GIP
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Neo »

MissyL schreefCOLONAls je geen frans kan is het dus niet erg aangezien je er niet zo veel mee geconfronteerd wordt.
Op school niet, maar als de DAR je na het school naar een brusselse zone stuurt en je 80% van de dag in het frans moet doen heb je wel een extra moeilijkheid als je geen jota frans onder de knie hebt. Gelukkig heb ik daar geen probleem mee. Heb 7 jaar in walonië gewerkt en 3 jaar in anderlecht, was bijna heel de dag in het frans te doen aan de telefoon en per mail.
Inspecteur Interventie
Gebruikers-avatar
topa
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2010, 08:31

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door topa »

weet er toevallig iemand hoeveel opleiding er starten op jaarbasis??

alvast bedankt.
Proef 1 AINP: 24.03.2010 - geslaagd
Proef 2 AINP: 19.04.2010 - geslaagd
Proef 3 AINP: 17.05.2010 - geslaagd
Proef 4 AINP: afgelegd op 12.08.2010 - in afwachting resultaat
antecedentenonderzoek: 24.06.2010 - geslaagd
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Kevin Lievens »

topa schreefCOLONweet er toevallig iemand hoeveel opleiding er starten op jaarbasis??

alvast bedankt.
Vanaf 2011 één sessie basisopleiding, in oktober.
Het aantal kandidaten hangt af , een goeie 1000 per jaar netjes gedeeld over alle scholen.
"Sooner or later the things you own end up owning you"
lynn
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2011, 09:38

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door lynn »

Hey

Ik start ook mijn opleiding op 30/11 en vroeg me af of we iets speciaals dienen mee te nemen die eerste dag.
Is het enkel voor administratieve zaken te regelen of dienen we direct sportkledij mee te nemen?
Ik heb alvast een vragenlijst (thesis) ontvangen die ik moet meebrengen maar voorts...?

Bedankt!
Tot dan!
Maurizio23
Aspirant
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2011, 14:32

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door Maurizio23 »

Ik start ook 30/11 deze woensdag dus :)
Ik neem schrijfgerief mee iets van papier die thesisvragenlijst en dan die laatste brief die ik heb gekregen.
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Eerste dagen op het GIP

Bericht door L0k1- »

lynn schreefCOLONHey

Ik start ook mijn opleiding op 30/11 en vroeg me af of we iets speciaals dienen mee te nemen die eerste dag.
Is het enkel voor administratieve zaken te regelen of dienen we direct sportkledij mee te nemen?
Ik heb alvast een vragenlijst (thesis) ontvangen die ik moet meebrengen maar voorts...?

Bedankt!
Tot dan!
Neem gewoon een map, papier en wat pennen mee voor iets te noteren of ontvangen papieren weg te stoppen. Eigen eten zou ik ook meenemen, aangezien je zelf geen warm eten kunt bestellen op school.

Je hebt er wel paar microgolf ovens (waarvan ze na een jaar eindelijk een paar kapotte hebben vervangen) of je kunt er een broodje bestellen. Nu de broodjes trekken op niet veel, maar kosten slechts 2 euro. Nu zal je pas later kunnen doen, niet de eerste dag.

Eerste dagen is vooral informatief, constant presentaties en uitleg van verschillende diensten en organisaties + het in orde brengen van verschillende papieren.

Nu jullie krijgen normaal gezien onze opleider.
BUTTON_POST_REPLY