Start opleiding : 3 Oktober 2011

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
emma-ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2010, 18:14

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door emma-ke »

sassa schreefCOLON@ emma - ke

Je kunt je ook altijd lid maken van de facebookgroep :wink: is altijd handig :-) grtz
:-D Heb ik al gedaan!!! Heb vandaag eens al de berichtjes gelezen, en u verzekers toegevoegd als vriend! Maar er zijn nog maar vier...jammer! Er gaan twee klassen zijn 40! Zo'n bende...
GESLAAGD!!!!
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door sassa »

@ Emma - ke
Geen idee of er in oktober terug twee klassen zullen zijn, dit was wel het geval nu ... ik hoop dat er zich ook meer vrouwen aanmelden ... Maarja, misschien is niet iedereen vertrouwd met dit forum hé , zullen het in oktober wel merken zeker, het mag voor mij al komen hoor!!
WPS klas 27
emma-ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2010, 18:14

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door emma-ke »

sassa schreefCOLON@ Emma - ke
Geen idee of er in oktober terug twee klassen zullen zijn, dit was wel het geval nu ... ik hoop dat er zich ook meer vrouwen aanmelden ... Maarja, misschien is niet iedereen vertrouwd met dit forum hé , zullen het in oktober wel merken zeker, het mag voor mij al komen hoor!!
Ja voor mij ook ik wacht al een jaar om te mogen beginnen!
Ik weet van via via dat er nog een meisje van de kanten van Brugge begint! Haar naam weet ik niet meer. Maar anders zijn het allemaal mannen da'k hoor! Jammer é...
Tis zeker er zijn terug twee klassen, werk eigenlijk al bij de politie maar dan als assistente. En zij hebben mij dat al gezegd!
GESLAAGD!!!!
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door sassa »

Heb dat ook vernomen van enkele die nu aan de opleiding bezig zijn dat het opnieuw twee klassen zullen zijn, ik ben al veel langer bezig ... dus ik ben blij dat ik eindelijk kan starten! Kdenk niet dat we de enigste vrouwen zullen zijn, hoor :-) maar nu zitten er in de opleiding ook veel meer mannen dan vrouwen :-)
WPS klas 27
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door Dimitri »

Ik merkte bij de selectieproeven dat er toch steeds veel vrouwen aanwezig waren. Ca 1/3de van de kandidaten. Velen vielen echter af bij de sportproeven. Dat je net de grens niet haalt, daar kan ik nog min of meer inkomen maar als je daar als vrouw na 1 (megatraag) rondje al door de knieën gaat en begint te wenen dat het niet lukt, dan vraag ik me af als je je eigenlijk überhaupt wel hebt voorbereid, laat staan eens opgezocht hebt wat de sportproeven inhouden :|
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door sassa »

@ Dimitri

Ik denk dat velen zich niet echt hebben voorbereid op het functioneel parcours en ervan uit gingen dat het een piece of cake zou zijn :wink: dat heb ik gemerkt toen ik ging voor het functioneel parcours, we waren met een zestal vrouwen maar enkel ikzelf en een andere (die het wel reeds voor de tweede maal deed en dan nog heel nipt het haalde) vrouw waren geslaagd, de andere gaven halverwege op en haalde de vooropgestelde tijd niet!!!
WPS klas 27
emma-ke
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2010, 18:14

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door emma-ke »

Dimitri schreefCOLONIk merkte bij de selectieproeven dat er toch steeds veel vrouwen aanwezig waren. Ca 1/3de van de kandidaten. Velen vielen echter af bij de sportproeven. Dat je net de grens niet haalt, daar kan ik nog min of meer inkomen maar als je daar als vrouw na 1 (megatraag) rondje al door de knieën gaat en begint te wenen dat het niet lukt, dan vraag ik me af als je je eigenlijk überhaupt wel hebt voorbereid, laat staan eens opgezocht hebt wat de sportproeven inhouden :|
amai zijn ze echt beginnen wenen? Nu...als ik gedaan had met dat parcour dan stond ik daar wel effkes te blazen maar opgeven ging ik niet doen hoor! Vond het zelfs een tof parcour!!!!
GESLAAGD!!!!
BlindO
Aspirant
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 10:42

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door BlindO »

emma-ke schreefCOLON
sassa schreefCOLON@ emma - ke

Je kunt je ook altijd lid maken van de facebookgroep :wink: is altijd handig :-) grtz
:-D Heb ik al gedaan!!! Heb vandaag eens al de berichtjes gelezen, en u verzekers toegevoegd als vriend! Maar er zijn nog maar vier...jammer! Er gaan twee klassen zijn 40! Zo'n bende...
Hm ik heb al tweemaal een 'request to join' gestuurd naar de groep, maar ben nog steeds niet toegevoegd :)
Bij mij waren er drie vrouwen voor het functioneel parcours en was er 1 geslaagd...Eén ervan begon te hyperventileren, waarop ze achteraf zei: "ik heb niet getraind omdat het te koud was buiten". :-)
1ste proef AINP: vrijstelling
2de proef: AINP: geslaagd
3de proef: AINP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: positief
4de proef AINP: geslaagd
Attest van slagen ontvangen
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door nielsvl »

Bij ons ging alles goed nochtans, ik schat rond de 10 vrouwen en iedereen erdoor... 1 is wel naar de kleedkamer gelopen en is blijkbaar beginnen overgeven (iemand van de sporthal zelf kwam opeens vragen of eens iemand wou gaan kijken naar haar)... Ze had precies wel geen sportbeha aan en was nogal groot geschapen, ik kan mij wel inbeelden dat dat geen pretje geweest moet zijn...
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door sassa »

@ BlindO

Geen paniek, ze zullen je wel toevoegen tot de facebookgroep :-p
WPS klas 27
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door Dimitri »

BlindO schreefCOLON
emma-ke schreefCOLON
sassa schreefCOLON@ emma - ke

Je kunt je ook altijd lid maken van de facebookgroep :wink: is altijd handig :-) grtz
:-D Heb ik al gedaan!!! Heb vandaag eens al de berichtjes gelezen, en u verzekers toegevoegd als vriend! Maar er zijn nog maar vier...jammer! Er gaan twee klassen zijn 40! Zo'n bende...
Hm ik heb al tweemaal een 'request to join' gestuurd naar de groep, maar ben nog steeds niet toegevoegd :)
Bij mij waren er drie vrouwen voor het functioneel parcours en was er 1 geslaagd...Eén ervan begon te hyperventileren, waarop ze achteraf zei: "ik heb niet getraind omdat het te koud was buiten". :-)
zie =>
Dimitri schreefCOLONWiki, kan het zijn dat als je op verzoek sturen klikt, je terug op je eigen pagina terechtkomt? Indien zo, zoek de groep eerst op, klik op de naam van de groep zelf en DAN pas op verzoek sturen. Ging bij mij pas op die manier om effectief een verzoek te sturen
BlindO
Aspirant
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 10:42

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door BlindO »

Bedankt Dimitri, maar ik denk gewoon dat mijn request aanvaard moet worden, want er staat 'request sent'. Dus het moet wel gelukt zijn, maar toch bedankt! Tot dan hou ik me wel bezig op het forum en anders dan maar tot in oktober zeker :wink:
1ste proef AINP: vrijstelling
2de proef: AINP: geslaagd
3de proef: AINP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: positief
4de proef AINP: geslaagd
Attest van slagen ontvangen
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door Dimitri »

Dan zal het inderdaad afwachten zijn :D Maar niet getreurd hoor. Door de enorme omvang van de groep (4 personen) is het eigenlijk zo goed als inactief op dit moment :D Maar daar moeten we misschien eens verandering in brengen als er een paar extra leden zijn :D
El Niño
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 16:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door El Niño »

Ik was lid van de groep maar heb door de opkuis van mijn groepen ook deze groep verwijderd.
Mijn aanvraag om lid te worden is terug verzonden! 8)
1ste proef AINP: Geslaagd
2de proef: AINP: Geslaagd op 31 mei 2010
3de proef: AINP: Geslaagd op 27 juli 2010
Antecedentenonderzoek: positief
4de proef AINP: Geslaagd op 18 november 2010
Attest van slagen ontvangen op 25 januari 2011
WPS op 3/10/2011
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Start opleiding : 3 Oktober 2011

Bericht door sassa »

@ Dimitri

Ondertussen al met 6 ... :wink: :wink:
WPS klas 27
BUTTON_TOPIC_LOCKED