Wachten op volgende start datum

Forumregels
Afbeelding
dylanhermans
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:28

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door dylanhermans »

Ik mag ook starten 3 oktober 2011 in Genk. grtz
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door GlennTits »

Dag allemaal,

Als er mensen geslaagd zijn op hun selectieprocedure en iets weten over een volgende startdatum van de opleiding van inspecteur mogen die dat hier zo snel mogelijk plaatsen zodat ik me opnieuw na een blessure kan inschrijven aan de PLOT.

Alvast bedankt!
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door GlennTits »

Ik zie op de site van fedpol dat er een lichting is die start op 1 maart 2012. Is dit voor agenten of inspecteurs? Kan iemand dit bevestigen?
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door L0k1- »

Ik vrees dat dit gewoon de datum is dat het 2de luik begint van de promoties die enkele maanden geleden zijn gestart.

In het GIP is er uitzonderlijk een promotie gestart op 30 juni, en aangezien de nieuwe promotie Nederlandstaligen pas op 28 of 30 november zou starten dan is het logisch dat de datum die in dat overzicht staat, het begin is van het luik inspecteur van promotie 33, zij beginnen nu ook met hun examens, dus zou normaal zijn.

Ook de verschillende startdatums is niet echt logisch, als je weet dat alle scholen in oktober mooi op dezelfde dag zijn gestart (behalve dan de NL promoties van het GIP).
kwetske
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011, 11:36

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door kwetske »

Hoi allemaal

Welke kandidaten zijn er nog in de running voor de promotie Oktober 2012 in het PLOT?

Wat is jullie situatie?

Ik ben momenteel aan het wachten op de uitslag van de Medische keuring, heb een attest moeten nasturen voor Moedervlekken. Zou er super graag bij zijn volgend jaar Oktober (zoals het er nu naar uit ziet, eenmaal per jaar opstarten).

Via deze weg kunnen we elkaar wat volgen,
P.S GO FOR IT!
greetz kristof
Kandidaat Aspirant-Inspecteur.
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door GlennTits »

Hey,

ik zal er in 2012 zowiezo bij zijn...
Ik zou normaal in 2011 gestart zijn maar 2 weken voor de start van de opleiding heb ik mijn voorste kruisband gescheurd en wachtte mij een lange revalidatie.
Dus 1 goede raad: laat het voetbal achterwege tot de start van uw opleiding.
Want van 2 weken wachten tot 1 jaar wachten is echt balen.
Alvast succes met uw selectie...

Groeten!
Gs1905
__________________________
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2011, 05:23

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door Gs1905 »

Hey,

Eerst en vooral proficiat voor diegenen die allemaal geslaagd zijn voor hun selecieproeven en veel succes alvast met de opleiding. Een vraagje zijn hier mensen die enige ervaring hebben met de vooropleiding voor politie en bij de 1e keer geslaagd waren voor de 4 proeven. Ik heb 1 week geleden een test gemaakt via CEFIG 4 van de 6 onderdelen geslaagd maar de scores wat ik behaalde waren niet zo schitterend, dus ze hebben mij de cognitieve en de taalmodule aangeraden en dit te gaan volgen bij VSPW Hasselt duur opleiding is 4 maanden.
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door L0k1- »

GlennTits schreefCOLONHey,

ik zal er in 2012 zowiezo bij zijn...
Ik zou normaal in 2011 gestart zijn maar 2 weken voor de start van de opleiding heb ik mijn voorste kruisband gescheurd en wachtte mij een lange revalidatie.
Dus 1 goede raad: laat het voetbal achterwege tot de start van uw opleiding.
Want van 2 weken wachten tot 1 jaar wachten is echt balen.
Alvast succes met uw selectie...

Groeten!
pas maar op met voetbal ook TIJDENS de opleiding. Ben je te lang buitenspel voor schieten/sport/praktijk, dan mag je het ook vergeten. Dan mag je oftewel vanaf nul herbeginnen in een latere promotie of als je "geluk" hebt en je bent al voorbij het luik agent, mag je aansluiten bij de volgende promotie die aan het luik inspecteur start.
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door GlennTits »

Dag allemaal,
Ik heb besloten de voetbalschoenen de komende 2-3 jaar in de kast te laten staan.
Ik heb veel contact met de leerlingen waar ik normaal dit jaar bij had moeten zitten.
Als ik hoor wat die allemaal krijgen qua lessen en kleren kan ik gwn niet wachten om te beginnen. Dus een goede raad..laat de contactsporten of risicovolle sporten want het is het echt niet waard.. Helaas heb ik tot nu toe nog steeds geen nieuwe startdatum vernomen voor eender welke school voor de opleiding tot inspecteur. Mijn eerste doel is goed revalideren, over 2 weken begin ik opnieuw te joggen. Dan kan ik me opnieuw klaarstomen voor de nieuwe start. De drang en motivatie wordt steeds groter.. Zodra er iemand de nieuwe startdatums kent, laat het zo snel mogelijk weten..

Groeten Glenn
LauraB
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2010, 21:17

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door LauraB »

Ik ben ook ongeduldig aan het wachten op de nieuwe startdata :)
Ik hoop in oktober 2012 te mogen starten.
De proeven heb ik al allemaal achter de rug! (attest in bezit sinds september 2012, PLOT zat toen echter al vol)

Mij is verteld geweest dat zodra de nieuwe startdata gekend zijn, de kandidaten die in 2012 zouden kunnen starten verwittigd worden.
Zodra jij iets weet Glenn, mag je het hier ook altijd posten.

Groetjes

Laura
LauraB
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2010, 21:17

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door LauraB »

Dat moet september 2011 zijn natuurlijk! :)
GlennTits
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011, 10:39

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door GlennTits »

Hey Laura,

Proficiat met het slagen voor uw testen!
Je mag mij ook op facebook toevoegen.
Altijd leuk om mensen voor de start al te kennen en makkelijker om elkaar op de hoogte te houden! :)


Groeten,

Tits Glenn
LauraB
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2010, 21:17

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door LauraB »

Ik heb je toegevoegd op fb :)
Ik heb gezien dat we al een aantal gemeenschappelijke vrienden hebben, da is ook toevallig :)
Will
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2011, 10:00

Re: Wachten op volgende start datum

Bericht door Will »

Hier nog een super enthousiaste geslaagde! Tot oktober :-)
BUTTON_POST_REPLY