Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Thomas,

wat je zegt klopt niet helemaal. Als je geslaagd bent voor de hele procedure en je krijgt je attest wordt je op een wachtlijst gezet en deze kunnen de verschillende korpsen consulteren en dan kunnen die u uitnodigen voor een sollicitatiegesprek en als je daarin slaagt wordt je aangenomen en stuurt dat korps je naar school. Als AP wordt je dus NIET federaal aangeworven zoals bij een INP. Daardoor is het voor u goed dat je al zeker bent van Antwerpen. Degene die nu bezig zijn met hun proeven hebben nu nog geen zekerheid dat ze kunnen starten met school, terwijl dat voor u al wel zeker is als er een opleiding start en daar zit juist het probleem, de gemeentes hebben geen geld voor nieuwe mensen aan te werven behalve Turnhout waar ze er heb ik gehoord 20 AP's zoeken. En zolang er niet genoeg AP worden aangeworven door de gemeentes zal het moelijk zijn omdat ze een volledige klas willen bij Vespa en dat is ook logisch de docenten moeten ook worden betaald. En ikzelf hoop dat er vant jaar genoeg Ap's de overstap maken naar opleiding INP zodat ik ook mee kan starten met jullie.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Aah mij hadden ze altijd wijsgemaakt dat je zelf moest gaan solliciteren bij een korps en dat zij dan voor jouw opleiding zouden zorgen. Je zou dan niet aan een bepaalde school vast hangen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze jullie dan gaan samen houden. 20 agenten is een mooie promotie financieel gezien. Hopelijk organiseert campus er nog wel 1. Ik had opgevangen dat wij de laatste agenten zouden zijn in vesta. Ik vrees(maar hoop van niet natuurlijk) dat jij ook geruime tijd zal mogen wachten.
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door seawomen »

Mijn dochter 19j heeft vandaag per brief bevestiging gekregen dat de opleiding AP start op 4-11-2013 om 8u te Campus Vesta.

Wie nog ??
Robin Simons
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2012, 08:53

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Robin Simons »

Bij mij zat de brief vandaag ook in de brievenbus!!!
Ik ben heel content! :-D
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Ja ik kon tijdelijk niet op het politieforum maar mijn brief is ook aangekomen ze voor de start
van de opleiding van 04 november om 8u;-)
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Proficiat, aan iedereen die al een brief heeft gekregen en welke zone heeft jullie aangenomen? Ik weet dat erbij zijn voor Antwerpen, maar zijn er ook nog andere zones bij?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
bartje1984
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door bartje1984 »

Hey Johan,

Ik ben zowieso voor Antwerpen met die campagne van beginermaareensaan.
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Johan,
Weet jij toevallig al waar ze u gaan tewerkstellen als jij er door bent? De kans is reëel dat ik in november niet kan starten en eventueel een latere opleiding moet volgen. Of ben jij ook nog voor november voorzien denk je?
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
seawomen
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2012, 20:44

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door seawomen »

Johan,

Lana ook voor Antwerpen met die campagne beginermaareensaan.

Groetjes
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Thomas,

ik weet nog van niks ,ik weet dat ik mee doe voor de selectie voor Turnhout en werfreserve.
Als er natuurlijk afvallen voor Antwerpen, kan het zijn dat ik dat plaatsje kan innemen, maar ik denk dat het voor ons wat kort gaat zijn, moet nog medische, commissie en antecedentenonderzoek doorlopen.
Aangezien ik al bij de Lokale Politie in Antwerpen werk, hoop ik daar te kunnen blijven omdat ik weet dat het goed werken is in Antwerpen. Heb al genoeg collega's gesproken, en 99 % is tevreden.
Als ik nog niet naar school kan in november is dat voor mij niet zo een probleem, tenslotte ben ik momenteel al benoemd ambtenaar. Ik heb dus ff tijd,maar wil wel zo vlug de volledige selectieprocedure afwerken zodat ik weet wat de toekomst brengt.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Thomasbd15
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2011, 13:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Thomasbd15 »

Johan,

Hoe vlot het met de proeven? Al mensen van wijkwerking over de vloer gehad? Voorlopig heb ik nog niets gehoord over mijne dossier. Ik hoop op telefoon of een brief maar ik acht de kans vrij reëel dat ik novenber niet ga halen. Ik heb via via vernomen dat er sprake is van een opleiding voor agenten in mei. ( kan wel kloppen aangezien ze geen beginermaareensaan-campagne meer gaan organiseren dus ook geen lichting inp in mei wss)Het zou dan wss voor jou en de rest van de werfreserve zijn en ik zelf (hopelijk).
Proef 1 AP: geslaagd
Proef 2 AP: geslaagd
Proef 3 AP: geslaagd
Proef 4 AP: geslaagd
PieterGC
Aspirant
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2012, 12:55

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door PieterGC »

Welkom en succes aan de collega's die vandaag zijn gestart :-D Als jullie vragen bij iets hebben laat maar weten, PM of op de campus maakt niet uit!
INP - Pz Antwerpen/ Orida fietsteam
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Hoi Thomas,


ik ben aant wachten op uitnodiging van de jury, antecedentenonderzoek gehad begin oktober was allemaal positief. Zoals ik van int begin zei was november te vroeg voor ons, ik weet ondertussen dat opleiding Turnhout vol zit en het we ons dus enkel kandiadaat kunnen stellen voor de werfreserve. Voor mij persoonlijk vind ik dat niet zo erg, ik werk momenteel toch al als Caloger en momenteel gaan ze in Antwerpen niemand opnieuw aanwerven omdat ze volgend jaar de hle organisatie gaan aanpassen en er zeker geen aanwervingen zullen zijn. Zodoende mag de selectiecommissie nog even o pzich laten wachten, kwestie dat de 2 jaar die je op de werfreserve staat toch pas begint te te tellen vanaf je definitieve antwoord alsje natuurlijk geslaagd bent.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Sw@tLorD
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 12:37

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door Sw@tLorD »

Dag Johan, ik heb een vraag ivm je laatste antwoord.
Ik ben nu net begonnen, en ik heb mijn fysieke proef op 26.11. Als alles goed zou verlopen dan zou ik tegen volgende herfst alles achter de rug hebben.
Dus als ik het goed begrijp, zal er volgend jaar geen opleiding zijn bij VESTA? Of zal de opleiding wel doorgaan, maar zal ik niet kunnen rekenen op werk in Antwerpen na afloop van de opleiding?
Bevestiging kandidatuur: 10.10.2013
Attest van slagen verkregen : 03.12.2014
Start opleiding: 1 oktober 2015
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanvang opleiding agent van politie te Emblem (2013)

Bericht door johan d »

Volgend jaar zijn er geen aanwervingen voorzien in Antwerpen, omdat ze het korps volledig gaan reorganiseren in 2014, als je nu gestart bent met u proeven dan zal je wsl eind volgend jaar alles gedaan hebben en dan is het gewoon afwachten wat er in 2015 in Antwerpen gaat gebeuren. Niemand weet het juist, ik moet zelf ook afwachten wat er gaat gebeuren. Ik moet in januair naar de jury en als ik hopelijk daar in slaag en dan de delebiratiecommissie tot een goed einde breng verwacht ik in februari - maart een positieve brief en dan heb ik nl 2 jaar de tijd om te zien wat ze juist van plan zijn, dus ik zou nog ni te vlug wanhopen.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
BUTTON_POST_REPLY