opleidingen VESTA 2020

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
johan87
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2020, 11:48

opleidingen VESTA 2020

Bericht door johan87 »

Hallo allemaal,

Ik heb succesvol deelgenomen aan de fasttrack in februari om te starten aan de opleiding op 1 april. Jammer genoeg zijn niet alle testen kunnen doorgaan in de vooropgestelde periode waardoor ik nog wacht op bevestiging van de deliberatiecommissie op 24/3. Ondertussen heb ik vernomen dat de opleiding van 1 april al volzet is.

Kan iemand mij vertellen wanneer de volgende opleidingen worden georganiseerd op campus VESTA? Mijn huidige werkgever wilt toch wel stilaan duidelijkheid rond mijn vertrek. Ik dacht dat de volgende 1 juni was, maar begin te vrezen dat die stilaan ook wel volzet aan het geraken is.
Nu ik niet kan starten op vooropgestelde datum, bestaat dan de kans dat er mij wordt gezegd de opleiding te starten op een andere school?

Grts
Johan
prom. 17 - VESTA
Ellennyns
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2019, 20:08

Re: opleidingen VESTA 2020

Bericht door Ellennyns »

Hallo,

Ik zou normaal gezien starten op 1 April maar door heel de situatie ivm Corona is deze ook met enkele dagen uitgesteld. Het zijn jammer genoeg echt onzekere tijden :(

Ik hoop voor u dat je snel meer nieuws mag ontvangen.

Groetjes

Ellen
Gesmoyer
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2019, 07:42

Re: opleidingen VESTA 2020

Bericht door Gesmoyer »

Hey,

De volgende opleiding begint, los van de corona-situatie normaal gezien in juni, hiervan heb ik alvast bevestiging gehad enkele weken geleden. Hopelijk gaat deze wel op de voorziene datum doorgaan en is er eveneens nog een plek vrij voor jou. Na juni heb ik geen weet van wanneer de volgende zal beginnen.

Succes nog!

Mvg

Klaas
vermeced
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2020, 07:55

Re: opleidingen VESTA 2020

Bericht door vermeced »

Gesmoyer schreefCOLON 20 Mrt 2020, 16:02 Hey,

De volgende opleiding begint, los van de corona-situatie normaal gezien in juni, hiervan heb ik alvast bevestiging gehad enkele weken geleden. Hopelijk gaat deze wel op de voorziene datum doorgaan en is er eveneens nog een plek vrij voor jou. Na juni heb ik geen weet van wanneer de volgende zal beginnen.

Succes nog!

Mvg

Klaas
Hallo,

Ik denk dat de opleiding van Juni enkel voor de lokale politie van Antwerpen is. Ik zou dan ook starten aan mijn opleiding en heb mijn proeven gedaan voor Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,

Cedric
Gesprek met de selectiecommissie: 17/01/2020
johan87
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2020, 11:48

Re: opleidingen VESTA 2020

Bericht door johan87 »

vermeced schreefCOLON 30 Apr 2020, 15:11
Gesmoyer schreefCOLON 20 Mrt 2020, 16:02 Hey,

De volgende opleiding begint, los van de corona-situatie normaal gezien in juni, hiervan heb ik alvast bevestiging gehad enkele weken geleden. Hopelijk gaat deze wel op de voorziene datum doorgaan en is er eveneens nog een plek vrij voor jou. Na juni heb ik geen weet van wanneer de volgende zal beginnen.

Succes nog!

Mvg

Klaas
Hallo,

Ik denk dat de opleiding van Juni enkel voor de lokale politie van Antwerpen is. Ik zou dan ook starten aan mijn opleiding en heb mijn proeven gedaan voor Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,

Cedric
Er start eveneens een opleiding voor mensen die federaal instromen op 2 juni
prom. 17 - VESTA
BUTTON_POST_REPLY