Verlof

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Matjas
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2011, 08:52

Verlof

Bericht door Matjas »

Begin oktober start ik met de opleiding tot inspecteur. Het is nog ver weg, maar ik mag graag plannen, dus had ik de volgende vraag:

Is er iemand die weet hoe de verlofregeling in elkaar zit? Zijn er vaste periodes waarin er vakantie kan/mag opgenomen worden?

groeten,


Matjas
Drossie
Politie
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2010, 12:01

Re: Verlof

Bericht door Drossie »

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben: 1 week bij Kerstmis, 1 week bij Pasen en 1 maand in de zomer.

edit: even opgezocht en een bericht hierover teruggevonden. Hier is wel geen sprake van verlof bij Kerstmis of Pasen...

Het systeem op OPAC: 4 weken verlof, vast vanaf (ongeveer) tweede week juli tot tweede week augustus... BEHALVE indien je stage tijdens deze periode valt (zoals bij ons nu), dan krijg je gewoon 4 weken om vrij in te plannen tijdens de drie maanden die voorzien zijn voor de stage. Je mist dus geen lessen en hebt genoeg tijd om alle noodzakelijke uren stage te verzamelen...
OPAC - 105e
Bart V
Politie
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 16:26

Re: Verlof

Bericht door Bart V »

Wat ik gehoord heb van een aspirante uit de vorige promotie:

- 2 weken rond Nieuwjaar
- stageperiode is 8 weken maar je doet effectief maar 6 weken stage, de 2 resterende weken dienen om je verlof op te nemen.

De rest zijn enkel de officiële feestdagen.
PZ Gent
jessie1988
Politie
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009, 10:58

Re: Verlof

Bericht door jessie1988 »

Dit jaar hadden wij op OPAC een dag of 4 verlof tussen kerstdag en nieuwjaar. Tijdens de stage (half juli-half september) dienden we 21 dagen verlof op te nemen. Ik vermoed dat dit voor de 105de promotie gelijkaardig zal verlopen.
De verlofregeling verloopt trouwens per school anders.
BUTTON_POST_REPLY