Wachten op resultaat selectiecommissie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
AlfaBravo
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2017, 09:02

Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door AlfaBravo »

Beste leden,


Ongeveer 4 maanden geleden ben ik voor de selectiecommissie verschenen te Etterbeek voor mijn sollicitatie voor de Lokale Politie Antwerpen. Het was een pittig maar naar mijn inzien een positief gesprek, er werd mij gemeld 2-3 weken te moeten wachten op resultaat. Helaas heb ik na +-14weken nog altijd geen resultaat ontvangen, de (toch wel vriendelijke) dienst HR van de lokale Politie Antwerpen zegt me dat mijn dossier nog in beraad ligt en ik moet afwachten omdat zij dit opvolgen.
Heeft iemand hier ervaring met een soortgelijke situatie gehad, of me hierover iets wijzer kan maken?

Met vriendelijke groeten!
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door VegasBaby »

Ik heb niet zo lang moeten wachten op m'n resultaat van de selectiecommissie maar moet nu het nodige geduld opbrengen voor de resultaten van m'n medische (her)keuring. Ik vrees dat ze momenteel wat achterstand hebben op de administratieve dienst..

Hopelijk krijg je gauw positief nieuws! Ik duim in ieder geval :)
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
reneebackx
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2016, 20:44

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door reneebackx »

Ik heb het gesprek met de selectiecommissie gehad op 21/4/2017 op Campus Vesta in Ranst.
Op 4/05/2017 zat er, geheel onverwacht, positief nieuws in mijn mailbox.
Kort daarna (dezelfde dag) heb ik de uitnodiging van de medische testen gehad per mail.
Dit onderzoek zal plaatsvinden op 18/05/2017 in Elsene.
Voor diegene die dit interessant zouden vinden: bezorg ik graag mijn ervaring over alle testen. Hiervoor mag je zeker een berichtje sturen!
Ik heb ook een samenvatting op de computer staan die ik gerust wil doorsturen.

Weet er iemand toevallig of je na de commissie al resultaten zou moeten krijgen, of komen deze samen met het attest van slagen per post?
Hoelang is de wachttijd ongeveer na de medische testen en afronden van antecedentenonderzoek?

Heel veel succes!!
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door Vermeulen M »

reneebackx schreefCOLONIk heb het gesprek met de selectiecommissie gehad op 21/4/2017 op Campus Vesta in Ranst.
Op 4/05/2017 zat er, geheel onverwacht, positief nieuws in mijn mailbox.
Kort daarna (dezelfde dag) heb ik de uitnodiging van de medische testen gehad per mail.
Dit onderzoek zal plaatsvinden op 18/05/2017 in Elsene.
Voor diegene die dit interessant zouden vinden: bezorg ik graag mijn ervaring over alle testen. Hiervoor mag je zeker een berichtje sturen!
Ik heb ook een samenvatting op de computer staan die ik gerust wil doorsturen.

Weet er iemand toevallig of je na de commissie al resultaten zou moeten krijgen, of komen deze samen met het attest van slagen per post?
Hoelang is de wachttijd ongeveer na de medische testen en afronden van antecedentenonderzoek?

Heel veel succes!!
2 A 3 weken na uw medische keuring krijg je het attest van slagen (als uw antecedenten in orde was) met al de info van de commissie en medisch geschikt formulier.
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
LiseV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 16:30

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door LiseV »

Ook ik wacht sinds 23/01 nog steeds op mijn uitslag van de selectiecommissie. We waren die dag met 3 voor de rechtstreekse werving LPA.
AlfaBravo
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2017, 09:02

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door AlfaBravo »

LiseV schreefCOLONOok ik wacht sinds 23/01 nog steeds op mijn uitslag van de selectiecommissie. We waren die dag met 3 voor de rechtstreekse werving LPA.
U bent vermoed ik de jongedame met wie ik nog een kort gesprek heb gehad voor ik aan mijn commissiegesprek begon :-), ik had mijn gesprek om 8u30. Hopelijk zeer binnenkort positief nieuws! Ik duim alvast voor ons alle 3.
LiseV
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 16:30

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door LiseV »

AlfaBravo schreefCOLON
LiseV schreefCOLONOok ik wacht sinds 23/01 nog steeds op mijn uitslag van de selectiecommissie. We waren die dag met 3 voor de rechtstreekse werving LPA.
U bent vermoed ik de jongedame met wie ik nog een kort gesprek heb gehad voor ik aan mijn commissiegesprek begon :-), ik had mijn gesprek om 8u30. Hopelijk zeer binnenkort positief nieuws! Ik duim alvast voor ons alle 3.

Ga je even een privébericht sturen!
Laurenve
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2018, 00:11

Re: Wachten op resultaat selectiecommissie

Bericht door Laurenve »

reneebackx schreefCOLONIk heb het gesprek met de selectiecommissie gehad op 21/4/2017 op Campus Vesta in Ranst.
Op 4/05/2017 zat er, geheel onverwacht, positief nieuws in mijn mailbox.
Kort daarna (dezelfde dag) heb ik de uitnodiging van de medische testen gehad per mail.
Dit onderzoek zal plaatsvinden op 18/05/2017 in Elsene.
Voor diegene die dit interessant zouden vinden: bezorg ik graag mijn ervaring over alle testen. Hiervoor mag je zeker een berichtje sturen!
Ik heb ook een samenvatting op de computer staan die ik gerust wil doorsturen.

Weet er iemand toevallig of je na de commissie al resultaten zou moeten krijgen, of komen deze samen met het attest van slagen per post?
Hoelang is de wachttijd ongeveer na de medische testen en afronden van antecedentenonderzoek?

Heel veel succes!!
Hallo, kan u mij een berichtje sturen (geen idee hoe dat hier moet). Ik moet nog naar de selectie commissie en had een paar vraagjes daarover..
BUTTON_POST_REPLY