MIJN SAMENVATTING

Forumregels
Afbeelding
Jonasvc
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:14

MIJN SAMENVATTING

Bericht door Jonasvc »

Beste forumgebruikers,

Aangezien ik heel veel info verzameld heb op dit forum, wil ik ook mijn steentje bijdragen. :wink:
In bijlage vind je mijn samenvatting voor de selectiecommissie.
Veel succes aan diegenen die nog moeten gaan!

Jonas
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Proef 1 INP: Geslaagd (op 09/02/'13)
Proef 2 INP: Geslaagd (op 29/03/'13)
Proef 3 INP: Geslaagd (op 25/04/'13)
Proef 4 INP: Geslaagd (op 17/09/'13)


AINP - PIVO Lichting 38
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door vdv »

Knap gedaan.
Uw PIVO-klasgenoten zullen u graag zien komen: iemand die de cursussen kan samenvatten :-D
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door VRS »

Heel netjes!
NinaLC
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2013, 14:40

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door NinaLC »

Mooi gedaan!!
Hebben ze er veel van gevraagd ook? Want je leest bij sommigen dat ze uitgebreid aan de tand worden gevoeld en anderen geven aan dat er maar oppervlakkig naar gevraagd werd!

En nog proficiat e!
Jonasvc
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:14

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Jonasvc »

vdv schreefCOLONKnap gedaan.
Uw PIVO-klasgenoten zullen u graag zien komen: iemand die de cursussen kan samenvatten :-D
Haha, in het begin heb ik er een paar samengevat, maar daar stak ik teveel tijd in. Nu gebruik ik dus al bestaande samenvattingen van vorige lichtingen die zeer goed gemaakt zijn ;)
NinaLC schreefCOLONMooi gedaan!!
Hebben ze er veel van gevraagd ook? Want je leest bij sommigen dat ze uitgebreid aan de tand worden gevoeld en anderen geven aan dat er maar oppervlakkig naar gevraagd werd!

En nog proficiat e!
Bedankt! Er werd redelijk wat over gevraagd. Ze zagen echter wel dat ik de basis zeer goed beheerste dus hebben ze wat verder zitten vragen. Dat was op zich geen probleem, gewoon logisch nadenken.

Ik raad jullie wel aan om een eigen samenvatting te maken, want dit is gewoon een hulpmiddel om te zien of jullie niets vergeten zijn ;)
Proef 1 INP: Geslaagd (op 09/02/'13)
Proef 2 INP: Geslaagd (op 29/03/'13)
Proef 3 INP: Geslaagd (op 25/04/'13)
Proef 4 INP: Geslaagd (op 17/09/'13)


AINP - PIVO Lichting 38
Stevedotcom
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2011, 23:22

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Stevedotcom »

Ziet er zeer goed uit, misschien toch niet zo maar delen op het forum. Zitten veel luie mensen op dit forum denk ik :)
Jonasvc
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:14

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Jonasvc »

Stevedotcom schreefCOLONZiet er zeer goed uit, misschien toch niet zo maar delen op het forum. Zitten veel luie mensen op dit forum denk ik :)
Ben ik mij van bewust. Maar anders "moet" ik de samenvatting naar iedereen apart doorsturen via mail en daar ben ik zelf dan weer te lui voor. :lol:
Proef 1 INP: Geslaagd (op 09/02/'13)
Proef 2 INP: Geslaagd (op 29/03/'13)
Proef 3 INP: Geslaagd (op 25/04/'13)
Proef 4 INP: Geslaagd (op 17/09/'13)


AINP - PIVO Lichting 38
Daphne
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2013, 11:37

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Daphne »

Ik heb zelf ook een deftige samenvatting gemaakt en heb eens vergeleken met die van jou.
Hier en daar is er mij iets duidelijker geworden door jou uitleg (danku ;))
maar over het algemeen heb ik toch dezelfde aspecten erin staan. wat mij enorm blij maakt, want ik heb morgen de commissie !

Als ik jou was zou ik de samenvatting ook niet zomaar delen hierop, ik heb er namelijk ook heel veel tijd in gestoken en vind het dan redelijk oneerlijk voor anderen die het dan zomaar van het forum kunnen plukken.. ;)

groetjes Daphne
BloodNight
Politie
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2010, 23:54

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door BloodNight »

11.7 Jonathan Jacob
Jonathan Jacob overleed op 6 januari 2010 in een cel van de lokale politie in Mortsel ten gevolge van politiegeweld. Eerder die dag was geprobeerd Jonathan Jacob te laten colloqueren. Maar een psychiatrisch ziekenhuis weigerde de man op te nemen. Hij zou te agressief geweest zijn. Om die reden moest hij platgespoten worden. Maar daar liep het fataal af. De lokale politie van Mortsel riep bijstand in van het Bijzondere Bijstandsteam (BBT) die geacht werd de man onder bedwang te houden zodat de aangewezen huisarts een kalmeringsmiddel kon toedienen.
In deze zaak treft de mensen van het BBT schuld, alsook procureur des konings Herman Dams (heeft 3 jaar lang gezwegen), Kim de Laet (die aan schriftvervalsing deed om het BBT te beschermen) schuld

No offence maar dit is dikke BS.
Vooraleer je mensen (collega's) "schuld" in de schoenen schuift, is het misschien beter te wachten tot je het volledige verhaal kent. En dan heb ik het niet over de reportage op tv, realiteit is wel wat anders.
Is het proces al begonnen? Is er al een uitspraak/vonnis? Zijn er al straffen uitgesproken?
Als ik mij niet vergis kan men de "schuld" van Herman Dams en Kim de Laet nog altijd niet bewijzen? Aangezien de inspecteurs van het BBT geen eerlijk proces kunnen krijgen (dank u vader van Jonathan Jacob) wil ik wel eens weten of er wel straffen zullen volgen?
En dan spreek ik mij nog niet uit over enige schuld of onschuld.
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Beatbouncer »

BloodNight schreefCOLON11.7 Jonathan Jacob
Jonathan Jacob overleed op 6 januari 2010 in een cel van de lokale politie in Mortsel ten gevolge van politiegeweld. Eerder die dag was geprobeerd Jonathan Jacob te laten colloqueren. Maar een psychiatrisch ziekenhuis weigerde de man op te nemen. Hij zou te agressief geweest zijn. Om die reden moest hij platgespoten worden. Maar daar liep het fataal af. De lokale politie van Mortsel riep bijstand in van het Bijzondere Bijstandsteam (BBT) die geacht werd de man onder bedwang te houden zodat de aangewezen huisarts een kalmeringsmiddel kon toedienen.
In deze zaak treft de mensen van het BBT schuld, alsook procureur des konings Herman Dams (heeft 3 jaar lang gezwegen), Kim de Laet (die aan schriftvervalsing deed om het BBT te beschermen) schuld

No offence maar dit is dikke BS.
Vooraleer je mensen (collega's) "schuld" in de schoenen schuift, is het misschien beter te wachten tot je het volledige verhaal kent. En dan heb ik het niet over de reportage op tv, realiteit is wel wat anders.
Is het proces al begonnen? Is er al een uitspraak/vonnis? Zijn er al straffen uitgesproken?
Als ik mij niet vergis kan men de "schuld" van Herman Dams en Kim de Laet nog altijd niet bewijzen? Aangezien de inspecteurs van het BBT geen eerlijk proces kunnen krijgen (dank u vader van Jonathan Jacob) wil ik wel eens weten of er wel straffen zullen volgen?
En dan spreek ik mij nog niet uit over enige schuld of onschuld.
Ben blij dat je het zegt ! :-)
DAH BRABANT
Jonasvc
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:14

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Jonasvc »

BloodNight schreefCOLON11.7 Jonathan Jacob
Jonathan Jacob overleed op 6 januari 2010 in een cel van de lokale politie in Mortsel ten gevolge van politiegeweld. Eerder die dag was geprobeerd Jonathan Jacob te laten colloqueren. Maar een psychiatrisch ziekenhuis weigerde de man op te nemen. Hij zou te agressief geweest zijn. Om die reden moest hij platgespoten worden. Maar daar liep het fataal af. De lokale politie van Mortsel riep bijstand in van het Bijzondere Bijstandsteam (BBT) die geacht werd de man onder bedwang te houden zodat de aangewezen huisarts een kalmeringsmiddel kon toedienen.
In deze zaak treft de mensen van het BBT schuld, alsook procureur des konings Herman Dams (heeft 3 jaar lang gezwegen), Kim de Laet (die aan schriftvervalsing deed om het BBT te beschermen) schuld

No offence maar dit is dikke BS.
Vooraleer je mensen (collega's) "schuld" in de schoenen schuift, is het misschien beter te wachten tot je het volledige verhaal kent. En dan heb ik het niet over de reportage op tv, realiteit is wel wat anders.
Is het proces al begonnen? Is er al een uitspraak/vonnis? Zijn er al straffen uitgesproken?
Als ik mij niet vergis kan men de "schuld" van Herman Dams en Kim de Laet nog altijd niet bewijzen? Aangezien de inspecteurs van het BBT geen eerlijk proces kunnen krijgen (dank u vader van Jonathan Jacob) wil ik wel eens weten of er wel straffen zullen volgen?
En dan spreek ik mij nog niet uit over enige schuld of onschuld.
Het deel actualiteit heb ik overgenomen van iemand anders en heb ik dus niet zelf gemaakt. En omdat ik de reportage van Jonathan Jacob 2 keer had bekeken, wist ik wel over wat het ging. Daarmee dat ik dit deel zelf niet eens had gelezen. :oops:
Proef 1 INP: Geslaagd (op 09/02/'13)
Proef 2 INP: Geslaagd (op 29/03/'13)
Proef 3 INP: Geslaagd (op 25/04/'13)
Proef 4 INP: Geslaagd (op 17/09/'13)


AINP - PIVO Lichting 38
BloodNight
Politie
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2010, 23:54

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door BloodNight »

Tekst van andere mensen toevoegen aan "mijn samenvatting" en het niet eens lezen. Raar...
Jonasvc
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2013, 14:14

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Jonasvc »

BloodNight schreefCOLONTekst van andere mensen toevoegen aan "mijn samenvatting" en het niet eens lezen. Raar...
Het is de waarheid, maar het grootste deel heb ik zelf gemaakt dus :)
Proef 1 INP: Geslaagd (op 09/02/'13)
Proef 2 INP: Geslaagd (op 29/03/'13)
Proef 3 INP: Geslaagd (op 25/04/'13)
Proef 4 INP: Geslaagd (op 17/09/'13)


AINP - PIVO Lichting 38
Josme
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2014, 11:16

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door Josme »

Hey Jonasvc, bedankt voor de samenvatting! Het heeft me veel geholpen bij het maken van mijn eigen samenvatting.
Uiteraard ook bedankt aan de andere forumleden voor de overvloed aan informatie die hier te vinden is.

Bij deze zal ik mijn samenvatting dan ook maar even delen.


EDIT: Sinds 2013 is HCP Claude Fontaine Directeur-Generaal van de DGJ ipv Paul van Thielen. Dank aan Seb om dit te vermelden.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 1 op Josme, in totaal 15 keer gewijzigd.
Bevestiging van inschrijving AINP: 20/07/2014
Cognitieve vaardigheidsproef: Vrijgesteld
Functioneel Parcours: 05/08/2014
Persoonlijkheidsproef: 03/10/2014
Antecedentenonderzoek: Positief
Interview voor de Commissie: 05/03/2015
Medische geschiktheidsproef: ...
franckx
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2014, 21:55

Re: MIJN SAMENVATTING

Bericht door franckx »

Knappe samenvatting Josme!
Ga ik zeker nog eens overlopen voor mijn gesprek met de commissie morgen.
Selectie AINP
Cognitieve- en sportproef: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: geslaagd
Gesprek met de Selectiecommissie: 14/10/14
Medische proef: in afwachting van uitnodiging
BUTTON_POST_REPLY