De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Nash »

Het is normaal dat je bijkomend onderzoek moet doen, het medische luik is nogal streng. De dokter die daar zit vraagt zeer vlug voor bijkomend onderzoek. Moet je geen stress voor hebben, je zult normaal wel worden goedgekeurd kost alleen wat extra tijd. Na dit onderzoek en na het afronden van je antecedenten ontvang je je attest van slagen. Dus je moet niet terug naar de commissie!!
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Hannevnck »

Kevin_Fox schreefCOLON
Hannevnck schreefCOLONZou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is dat je na je bijkomend onderzoek medisch nog eens naar selectiecommissie moet terwijl ik dit al heb gedaan en geslaagd was hiervoor. Zit beetje met stress hoe dit komt?
Was er iets mis met het medisch luik?
Ik denk dat deze vraag best door één van de politiemensen hier aanwezig wordt beantwoord...
Nee bijkomend onderzoek moeten doen en de arbeidsgeneesheer vertelde me dat alles in orde was nu. Heb gebeld naar mijn correspondend en die meldde me dat ik op gesprek moet naar delibiratiecommissie en daar wat vragen beantwoorden dus ik denk niet dat ik toch terug naar selectie moet. Vind het beetje vreemd.
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Hannevnck »

Nash schreefCOLONHet is normaal dat je bijkomend onderzoek moet doen, het medische luik is nogal streng. De dokter die daar zit vraagt zeer vlug voor bijkomend onderzoek. Moet je geen stress voor hebben, je zult normaal wel worden goedgekeurd kost alleen wat extra tijd. Na dit onderzoek en na het afronden van je antecedenten ontvang je je attest van slagen. Dus je moet niet terug naar de commissie!!
Bijkomend onderzoek ben ik al ondergaan en daar was alles in orde voor de dokter. Al 5 maand op men antwoord aan het wachten. Gebeld naar de correspondend en blijkt dat ik naar delibiratiecommissie moet gaan. Vind dit beetje raar maar zo komt er schot in de zaak en hopelijk na dit startend in oktober.
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Hannevnck »

Iemand die weet wanneer de delibiratiecommissie samenkomt in augustus?
Youness
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2017, 17:17

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Youness »

Heb mss een domme vraag, maar ik heb deze vrijdag telefoon gehad dat ik mijn medische proef kan gaan afleggen, mag ik er van uit gaan dat ik geslaagd ben voor de selectiecommissie? Wou de mensen van het selectiebureel terug contacteren maar kreeg niemand meer aan de lijn.
Mattisz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2015, 20:53

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Mattisz »

Youness schreefCOLONHeb mss een domme vraag, maar ik heb deze vrijdag telefoon gehad dat ik mijn medische proef kan gaan afleggen, mag ik er van uit gaan dat ik geslaagd ben voor de selectiecommissie? Wou de mensen van het selectiebureel terug contacteren maar kreeg niemand meer aan de lijn.
Dan mag je er inderdaad van uit gaan dat je geslaagd bent! Ik had hetzelfde voor! Proficiat Younes!
Spindle
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2013, 21:22

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Spindle »

Ik heb ook men selectiegesprek gehad enkele weken terug. Deze week werd ik gebeld om een datum vast te leggen voor het medisch onderzoek. De persoon van de dienst rekrutering kon echter nog niet zeggen of dat ik geslaagd was voor de selectiecommissie...
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Robin_B »

Heeft er iemand toevallig een idee wanneer de del. commissie samenkomt? Ik verscheen gisteren voor de selectiecommissie en vraag me af wanneer ik mijn uitslag krijg.

Groetjes
Robin_B
FredericG
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2020, 11:42

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door FredericG »

Robin_B schreefCOLON 17 Sep 2020, 19:12 Heeft er iemand toevallig een idee wanneer de del. commissie samenkomt? Ik verscheen gisteren voor de selectiecommissie en vraag me af wanneer ik mijn uitslag krijg.

Groetjes
Robin_B
Ik heb mijn gesprek gehad op 10/09/2020, daar zeiden ze dat ik mijn uitslag zal weten binnen de 2 a 3 weken.
Nu weet ik wel niet of het per brief/mail of telefonisch is.
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD
Sportproef : GESLAAGD
Gesprek selectiecommissie : GESLAAGD
Medisch onderzoek : GESLAAGD
Start opleiding : 2 November 2020
Ell
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2020, 05:26

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Ell »

Ik heb mijn gesprek gehad op 24/08 en het is nog steeds lopende...
Voor wat solliciteren jullie?
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Robin_B »

Ell schreefCOLON 18 Sep 2020, 13:31 Ik heb mijn gesprek gehad op 24/08 en het is nog steeds lopende...
Voor wat solliciteren jullie?
Ik solliciteer voor DAB. 🙂
Ell
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2020, 05:26

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Ell »

Robin_B schreefCOLON 18 Sep 2020, 13:58
Ell schreefCOLON 18 Sep 2020, 13:31 Ik heb mijn gesprek gehad op 24/08 en het is nog steeds lopende...
Voor wat solliciteren jullie?
Ik solliciteer voor DAB. 🙂
Ik voor HINP BS Labo
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Robin_B »

Vandaag te horen gekregen dat de deliberatie commissie rond 11/10 samenkomt.
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Robin_B »

Allen,

Gisteren ontving ik het geweldige nieuws dat ik geschikt ben bevonden door de deliberatiecommissie. Ik wacht nu nog op een uitnodiging voor het medisch onderzoek en start dan normaal 1 december in Wilrijk.

Even voor de duidelijkheid: van zodra je buiten komt bij het gesprek met de commissie zal je waarschijnlijk het gevoel hebben dat je niet geslaagd bent, dat had ik alleszins, maar niets blijkt minder waar, toch geslaagd!

Nog heel veel succes aan iedereen!
Raviera04
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2015, 19:43

Re: De Deliberatiecommissie : vragen en antwoorden

Bericht door Raviera04 »

Beste leden

Ik zie hier dat veel mensen een brief hebben ontvangen van de deliberatiecommissie en dat ze nadien pas uitgenodigd werden voor het medisch onderzoek.

Ik heb namelijk zelf moeten bellen naar de rekruteringsdienst om mijn resultaat te moeten bekomen. Daar zeiden ze dat ik geslaagd was voor de commissie en mocht ik zelf een datum uitkiezen voor de medische proef af te leggen.

De medische proef heb ik ook reeds afgelegd en daarvoor kreeg ik een brief dat ik geslaagd ben.

In principe ga ik er dus vanuit dat ik geslaagd ben voor alles (basiskader) MAAR ik hoorde van een vriend dat de deliberatiecommissie hem nog afgewezen heeft voor het basiskader. Hij mocht wel beginnen aan de opleiding voor DAB.
Zijn hier nog personen met soortgelijke ervaring?

Grts
BUTTON_POST_REPLY