zwakke punten

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
olivierb
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2020, 14:51

zwakke punten

Bericht door olivierb »

hallo iedereen
ik weet dat ze bij de selectiecomissie vragen naar je zwakke punten.
maar wat kan je het beste antwoorden? ik kan bijvoorbeeld koppig zijn maar denk niet dat dit echt een goed antwoord is?
iemand tips?
mvg
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: zwakke punten

Bericht door vdv »

Geef geen 'verdoken' positieve punten zoals koppig (sterk karakter) of perfectionistisch (kwalitatief goed werk leveren). Dat doorzien ze direkt.

Doe deze test, maar heel eerlijk invullen en zeker géén rekening houden met het profiel dat ze zoeken (geen wenselijke antwoorden, anders bedrieg je jezelf) https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest

Als je de test heel eerlijk doet krijg je een vrij accuraat beeld van jezelf, gebaseerd op 4 grote kenmerken. Lees verder over dit profiel en je zal positieve en negatieve kenmerken vinden die je zeker zal herkennen. Kies daaruit kenmerken waarover je voorbeelden kan geven, want die gaan ze vragen.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
olivierb
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2020, 14:51

Re: zwakke punten

Bericht door olivierb »

vdv schreefCOLON 27 Mrt 2020, 19:29 Geef geen 'verdoken' positieve punten zoals koppig (sterk karakter) of perfectionistisch (kwalitatief goed werk leveren). Dat doorzien ze direkt.

Doe deze test, maar heel eerlijk invullen en zeker géén rekening houden met het profiel dat ze zoeken (geen wenselijke antwoorden, anders bedrieg je jezelf) https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest

Als je de test heel eerlijk doet krijg je een vrij accuraat beeld van jezelf, gebaseerd op 4 grote kenmerken. Lees verder over dit profiel en je zal positieve en negatieve kenmerken vinden die je zeker zal herkennen. Kies daaruit kenmerken waarover je voorbeelden kan geven, want die gaan ze vragen.
heb deze test gedaan en heeft me wel geholpen! alvast bedankt.
BUTTON_POST_REPLY