Wachttijd Paulo

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
krisi2309
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2018, 22:15

Wachttijd Paulo

Bericht door krisi2309 »

Hallo iedereen!

Eventjes wat achtergrondinformatie: ik ben reeds ingeschreven sinds 09/2020 (INP, politieschool Paulo). In februari/2021 mocht ik dan mijn fysieke proeven doen. Voor de cognitieve proeven was ik reeds vrijgesteld door een eerdere deelname. Na enkele mailtjes naar de dienst rekrutering en selectie kreeg ik de periode augustus-september om mijn persoonlijkheidsproeven te doen. Nu zijn we begin september en heb ik nog niets gehoord. Dienst R&S kan mij voorlopig niet verder helpen... Nog lotgenoten met hetzelfde probleem of anderen die wel al hun PP mochten doen? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

Kristof
ingeschreven: 30/09/2020
Sportproef INP: 15/02/2021 (cognitief: vrijgesteld)
Persoonlijkheidsproef INP: 29/11/2021
Selectiecommissie INP: ??
Medische proef INP: ??
MichelCous
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2020, 16:49

Re: Wachttijd Paulo

Bericht door MichelCous »

Hey Kristof,

Hetzelfde verhaal hier. Vrijstelling voor cognitieve, 26 februari 2021 fysieke proef afgelegd en geslaagd en persoonlijkheidsproef laat ook nog op zich wachten. Ik had vernomen via een goede bron dat dit zou liggen aan een dispuut tussen de federale en lokale ivm de opleiding of een aangelegenheid rond de selectie. Maar wat precies, dat was niet duidelijk. Ze moeten elkaar vinden in een bepaalde kwestie, maar dat lijkt niet evident. Ik hoop in ieder geval, wat het ook mag zijn, dat het voor degene die met motivatie aan het wachten zijn snel uitgeklaard wordt.

Het is wel jammer natuurlijk want zo gaan plaatsen verloren dit jaar. Zo zouden er in de WPS 68 plaatsen geweest zijn voor de huidige lichting, maar waren maar 18 kandidaten die gestart zijn. Dit kan al iets meer zijn sinds ik de info kreeg, maar in ieder geval zijn de 68 plaatsen niet ingevuld. Wat heel jammer is...

Veel succes nog verder!

Michaël
BUTTON_POST_REPLY