uitnodiging selectieproeven

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

uitnodiging selectieproeven

Bericht door mikes »

hallo

Om precies te zijn heb ik mijn aanvraag gedaan op 11/8.
Op 24/8 heb ik een mail gekregen van de goede ontvangst. Ze hebben mij hierin verteld dat ik hiervan nog een brief per post ging ontvangen en mijn mailbox voor de uitnodiging van de proeven in de gaten moest houden.
Ik heb nog steeds die brief niet ontvangen en ook geen uitnodiging gekregen.
Daarom vroeg ik me af wat bij andere (toekomstige collega's :-D ) mensen de looptijd is tussen aanvraag/bevestiging/uitnodiging proeven.

Ps is de cognitieve proef (en of andere) in de lokale politieschool in de buurt? Ik dacht dat het commisie gesprek sowiezo in Brussel is maar andere proeven ben ik er niet zeker van.

bedankt alvast
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door sndrnld »

Voor welke politieschool heb je je ingeschreven?
Ik heb mij rond die tijd ook ingeschreven voor Plot Genk.
Tot op heden heb ik nog helemaal niets ontvangen van mail of brief 🤷🏼‍♂️ . Ik heb via het sollicitatie formulier op jobpol gesolliciteerd.
lissebeyens
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2020, 19:03

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door lissebeyens »

Ik heb mij ingeschreven midden juni, en heb een brief gekregen midden juli waar instond dat alles goed was ontvangen. Dan heb ik 3 weken geleden een mail gekregen waar de info instond voor de eerste proef. De eerste proef heb ik morgen, en die resultaten krijg ik binnen 3 weken. Dus het duurd altijd wel even voor je iets weet.
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door sndrnld »

lissebeyens schreefCOLON 23 Sep 2020, 19:07 Ik heb mij ingeschreven midden juni, en heb een brief gekregen midden juli waar instond dat alles goed was ontvangen. Dan heb ik 3 weken geleden een mail gekregen waar de info instond voor de eerste proef. De eerste proef heb ik morgen, en die resultaten krijg ik binnen 3 weken. Dus het duurd altijd wel even voor je iets weet.
Klopt, ik heb intussen gemaild met iemand van de aanwerving. Die vertelde me dat er een Covid-19 geval was op de interne dienst en dat alles dus redelijk wat vertraging oploopt.
Veel succes morgen! Je mag gerust iets laten weten hoe het meegevallen is. Ik ben benieuwd 😄
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door sndrnld »

Nog mensen die intussen een uitnodiging gehad hebben voor hun cognitieve proeven? Hier nog steeds niets.
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door mikes »

Had een uitnodiging gekregen voor 6 okt ondertussen maar ENKEL voor sportproef (mijn eerste uitnodiging trouwens).
Had helaas wegens werkomstandigheden deze proef moeten annuleren.
Aangezien ik 4/5 werk heb ik dan ook gevraagd om de selectieproeven enkel op een woensdag te plaatsen daar ik zeker altijd ter beschikking kan zijn.
Dit was geen probleem voor hen, maar het is wel zo dat de selectie dan heel lang kon duren hebben ze mij gezegd.
iemand hier ervaring mee hoelang? Of iemand in dezelfde situatie?

gr
Robin_B
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2018, 22:46

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door Robin_B »

mikes schreefCOLON 21 Okt 2020, 08:10 Had een uitnodiging gekregen voor 6 okt ondertussen maar ENKEL voor sportproef (mijn eerste uitnodiging trouwens).
Had helaas wegens werkomstandigheden deze proef moeten annuleren.
Aangezien ik 4/5 werk heb ik dan ook gevraagd om de selectieproeven enkel op een woensdag te plaatsen daar ik zeker altijd ter beschikking kan zijn.
Dit was geen probleem voor hen, maar het is wel zo dat de selectie dan heel lang kon duren hebben ze mij gezegd.
iemand hier ervaring mee hoelang? Of iemand in dezelfde situatie?

gr
Beste

Voor wat solliciteer je precies? Ik ben van februari 2020 tot oktober bezig geweest met de proeven. Twee weken geleden deed ik de medische proef, intussen is mijn selectieprocedure afgerond en mag ik aan de opleiding van DAB beginnen. Het probleem wat zich nu voordoet is dat de opleiding van DAB voor dit jaar volzet zijn. Ik zou dus ten vroegste pas in april kunnen starten alhoewel dienst rekrutering nog niet zeker is of deze opleiding kan starten o.w.v. COVID-19.

Ik ken mensen die al bezig zijn van november 2019 met de proeven en die nu nog voor de commissie moeten verschijnen.

Er zit dus wel wat vertraging op. Voor het basiskader gaat het geloof ik wel iets vlotter.

Mvg
Robin_B
sndrnld
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2020, 19:42

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door sndrnld »

Hier nog steeds geen uitnodiging gehad, wel een brief dat alles goed ontvangen was. Ik heb vorige week zelf even gemaild naar de dienst rekrutering, plaatsen voor oktober waren reeds ingevuld maar ik zou in november ergens kunnen gaan. Ik denk dat als je af en toe zelf even een mailtje stuurt, je het snelste geholpen kan worden.
mikes
__________________________
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2020, 14:07

Re: uitnodiging selectieproeven

Bericht door mikes »

Robin_B schreefCOLON 21 Okt 2020, 10:42
mikes schreefCOLON 21 Okt 2020, 08:10 Had een uitnodiging gekregen voor 6 okt ondertussen maar ENKEL voor sportproef (mijn eerste uitnodiging trouwens).
Had helaas wegens werkomstandigheden deze proef moeten annuleren.
Aangezien ik 4/5 werk heb ik dan ook gevraagd om de selectieproeven enkel op een woensdag te plaatsen daar ik zeker altijd ter beschikking kan zijn.
Dit was geen probleem voor hen, maar het is wel zo dat de selectie dan heel lang kon duren hebben ze mij gezegd.
iemand hier ervaring mee hoelang? Of iemand in dezelfde situatie?

gr
Beste

Voor wat solliciteer je precies? Ik ben van februari 2020 tot oktober bezig geweest met de proeven. Twee weken geleden deed ik de medische proef, intussen is mijn selectieprocedure afgerond en mag ik aan de opleiding van DAB beginnen. Het probleem wat zich nu voordoet is dat de opleiding van DAB voor dit jaar volzet zijn. Ik zou dus ten vroegste pas in april kunnen starten alhoewel dienst rekrutering nog niet zeker is of deze opleiding kan starten o.w.v. COVID-19.

Ik ken mensen die al bezig zijn van november 2019 met de proeven en die nu nog voor de commissie moeten verschijnen.

Er zit dus wel wat vertraging op. Voor het basiskader gaat het geloof ik wel iets vlotter.

Mvg
Robin_B
Voor inspecteur.
met al deze stoestanden zal er inderdaad héél wat vertraging in zitten

gr
BUTTON_POST_REPLY