uitslag cognitieve proef

Forumregels
Afbeelding
Plaats reactie
mikes

uitslag cognitieve proef

Bericht door mikes »

Op 5/5/21 heb ik de cognitieve proeven gedaan.
tot op heden 9/6 nog steeds geen uitslag.
wie is (heeft?) ook zolang aan het wachten?
antwoorden/uitslagen op cognitieve proeven/abstract redeneren heeft men direct omdat dit enkel maar juist of fout kan zijn en alles direct digitaal een rapport kan hebben van deze proeven neem ik aan. Enkel het videoverslag is voor spelling/juistheid,... vatbaar en moet dus nagelezen worden.

groeten
karim_2140

Re: uitslag cognitieve proef

Bericht door karim_2140 »

Dag Mikes,

Helaas kan dit soms even duren voor je uw resultaten ontvangt. Je hebt op 05/05/2021 de cognitieve proef afgelegd. Ik ken mensen die al acht maanden wachten op hun resultaten. Heb even geduld en bereid je alvast voor de proeven die komen. Het kan zo maar kunnen dat je uw resultaten krijgt op bijvoorbeeld: 12/06 en dat je op 17/06 de persoonlijkheidsproef moet gaan afleggen. Het voordeel is dat je tijd genoeg hebt om je voor te bereiden en het nadeel is dat je moet wachten.

Mvg Karim
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
mikes

Bericht door mikes »

op de dag van mijn post had ik een mailtje gestuurd naar DRP en direct een mailtje terug ontvangen: "het is druk door de corona maatregelen, van zodra het mogelijk is krijgt u een uitnodiging"
zou dit een een teken zijn?

vandaag heb ik terug een maitje gekregen van DRP voor prior de opleiding te starten aangezien er vacatures zijn in mijn politiezone......de mail begint als volgt: "U bent momenteel ingeschreven voor de selectieproeven voor Inspecteur van Politie.
U bent, hetzij in afwachting van de persoonlijkheidsproeven, hetzij in afwachting van de selectiecommissie."

is dit een duidelijker teken? maar nog steeds geen effectieve uitslag!

gr
karim_2140

Bericht door karim_2140 »

Dag Mikes,

Ik snap niet waarom u een mailtje krijgt, waarin staat dat er plaatsen vacant zijn. Eerst moet u slagen voor de selectieprocedure, de opleiding afronden, dan kan u probatiestage gaan doen bij een politiezone naar u keuze. Dit heeft overigens niets te maken met de selectieprocedure. Verder moet u eerst slagen voor de persoonlijkheidsproef, om vervolgens de selectiecommissie te doen. U kan dus niet eerst de selectiecommissie doen, dan de persoonlijkheidsproef.

Met vriendelijke groeten,
Karim
Test 1: Cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
Test 2: Persoonlijkheidsproeven
Test 3: Selectiecommissie
Test 4: Medische proef
Moraliteitsonderzoek
Plaats reactie