Vrijstelling cognitieve proeven?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Steph19
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2018, 11:05

Vrijstelling cognitieve proeven?

Bericht door Steph19 »

Beste,

Ik ben 21 jaar en ben in september afgestudeerd met een bachelor accountancy-fiscaliteit. Ik zou graag binnenkort willen deelnemen aan de proeven voor inspecteur. Weten jullie toevallig of ik dan een vrijstelling heb op de cognitieve proeven? Ik had ergens gelezen dat een diploma met niveau B (bachelor) een vrijstelling zou krijgen, maar ik weet niet of dit ook van toepassing is voor de proeven tot inspecteur.

Alvast bedankt!
Yasin.c
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2017, 20:56

Re: Vrijstelling cognitieve proeven?

Bericht door Yasin.c »

Steph19 schreefCOLON 31 Dec 2018, 11:14 Beste,

Ik ben 21 jaar en ben in september afgestudeerd met een bachelor accountancy-fiscaliteit. Ik zou graag binnenkort willen deelnemen aan de proeven voor inspecteur. Weten jullie toevallig of ik dan een vrijstelling heb op de cognitieve proeven? Ik had ergens gelezen dat een diploma met niveau B (bachelor) een vrijstelling zou krijgen, maar ik weet niet of dit ook van toepassing is voor de proeven tot inspecteur.

Alvast bedankt!
Klopt, je krijgt daarvoor een vrijstelling.
EllenWestVlaanderen
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2018, 21:12

Re: Vrijstelling cognitieve proeven?

Bericht door EllenWestVlaanderen »

Steph19 schreefCOLON 31 Dec 2018, 11:14 Beste,

Ik ben 21 jaar en ben in september afgestudeerd met een bachelor accountancy-fiscaliteit. Ik zou graag binnenkort willen deelnemen aan de proeven voor inspecteur. Weten jullie toevallig of ik dan een vrijstelling heb op de cognitieve proeven? Ik had ergens gelezen dat een diploma met niveau B (bachelor) een vrijstelling zou krijgen, maar ik weet niet of dit ook van toepassing is voor de proeven tot inspecteur.

Alvast bedankt!
Beste,

Hoever sta je ondertussen met de proeven?
Groetjes!
BUTTON_POST_REPLY