Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Cynthia
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2010, 13:12

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Cynthia »

Nee, ik moet nog wachten op die papieren met een definitieve uitslag en schoolkeuze. Ik ben zo benieuwd naar die brief. Hopelijk valt hij snel in de bus, want ik moet ook een opzegtermijn van 3 maanden doen op mijn huidig werk.
AINP PLOT Genk 2011
Gebruikers-avatar
evergreen
__________________________
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 12:48

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door evergreen »

hallo iedereen,

Ik ben sinds 28 jan 2011 geslaagd op alle selectieproeven, maar ik wacht nog steeds op mijn attest van slagen. Hoelang mag het maximum duren? Zijn er nog mensen die zolang moeten wachten?


Groetjes,
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door sassa »

@ Evergreen

Geen idee, das blijkbaar bij iedereen anders ... Ikzelf had het attest van slagen de dag na het ontvangen van mijn brief waarin stond dat ik voor de ganse selectieprocedure geslaagd was! Eventueel kun je eens bellen naar Brussel om te horen, hoe het komt dat je nog niets hebt ontvangen!!!!
WPS klas 27
cleo
Politie
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2010, 21:50

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door cleo »

@ Evergreen

Ik heb op mijn uitslag van sportproef ook heel lang moeten wachten, ik heb gewoon een mail gestuurd naar admnl en de volgende dag werd mijn brief opgestuurd.
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Rolmops1 »

evergreen schreefCOLONhallo iedereen,

Ik ben sinds 28 jan 2011 geslaagd op alle selectieproeven, maar ik wacht nog steeds op mijn attest van slagen. Hoelang mag het maximum duren? Zijn er nog mensen die zolang moeten wachten?


Groetjes,
Ik heb mijn commissiegesprek midden januari afgelegd en eind januari de brief gekregen dat ik geslaagd was. Tot op heden ben ik ook nog steeds aan het wachten op het attest van slagen.
Refke
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 10 Mrt 2011, 13:23

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Refke »

vandaag afgelegd, leuk gesprek met interessante weetjes...
goed gevoel...
nu nog laatste :sik:
Start inschrijving juni 2010
Cognitief 20/12/10: geslaagd
Fysiek 20/12/10: geslaagd
Persoonlijkheid 17/01/11: geslaagd
Medisch 17/02/11: geslaagd
antecendenonderzoek 15/03/11 : positief advies
Selectiecommissie 04/05/11
Gebruikers-avatar
evergreen
__________________________
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 12:48

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door evergreen »

yo allemaal,

dag 58, en ik wacht nog steeds op mijn attest van slagen. Geen antwoord op dit nummer 02/6448342. Ik dacht dat belspelletjes gedaan waren! Jij moet maar proberen iemand aan de lijn te krijgen.
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Rolmops1 »

evergreen schreefCOLONyo allemaal,

dag 58, en ik wacht nog steeds op mijn attest van slagen. Geen antwoord op dit nummer 02/6448342. Ik dacht dat belspelletjes gedaan waren! Jij moet maar proberen iemand aan de lijn te krijgen.
Ik zit in dezelfde situatie.. kan alleen maar beamen dat het gewoon ongelooflijk is. Daar kan je 15x per dag naar bellen zolang je maar wilt.. niemand neemt af. Het duurt gemiddeld twee dagen voor er iemand de telefoon afneemt.
on1dft
Aspirant
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2010, 10:41

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door on1dft »

evergreen schreefCOLONyo allemaal,

dag 58, en ik wacht nog steeds op mijn attest van slagen. Geen antwoord op dit nummer 02/6448342. Ik dacht dat belspelletjes gedaan waren! Jij moet maar proberen iemand aan de lijn te krijgen.

Ik heb hetzelfde voor maar heb wel iemand aan de lijn gekregen. Ze wachten met versturen van het attest omdat er nog bijkomende opleidingen zijn. Blijkbaar Antwerpen in mei en Brussel in juni. Als je gebeld wordt voor één van deze opleidingen sturen ze het attest + de nodige papieren ivm de school. Als je er op ingaat natuurlijk :-)
AINP : PPA (Vesta) Promotie 28
Cynthia
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2010, 13:12

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Cynthia »

Hallo,

ik heb gewoon afgewacht. (Een maand ongeveer.) Gisteren heb ik mijn brief gekregen voor aan te duiden waar ik mijn opleiding zou willen volgen. In Brussel start in juni inderdaad een opleiding, maar daar zijn nog maar enkele plaatsen vrij.
Ik heb gekozen voor Genk in oktober.

Ben blij dat ik nu zekerheid heb dat ik kan starten! Gewoon super!
Geduld wordt dus wel degelijk beloond!
AINP PLOT Genk 2011
Gertvc
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2011, 15:01

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Gertvc »

Beste,

Ik ben geslaagd op al mijn testen sinds januari 2010. Ben momenteel nog steeds aan het wachten op mijn laatste brief (atteste dat je geslaagd bent). Wacht nu al langer dan één jaar... Heb al een paar keer contact opgenomen met de dienst moraliteit maar krijg geen verdere informatie?

Kan iemand mij helpen?

groeten gert
Myny
Politie
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2010, 13:10

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Myny »

Ik ben aan het wachten sinds september 2010, en ik ken er nog wel enkele die ook aan het wachten zijn.
Ik kreeg wel wat meer informatie van de dienst Moraliteit, maar wanneer het attest juist zou aankomen wisten ze me niet te vertellen...
PZ Brussel Hoofdstad Elsene
joerie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2011, 15:17

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door joerie »

Ikzelf wacht ook al van 16september 2010, zelf al verschillende malen gebeld maar krijg te horen, "ja uw vader..." die ik nog nooit van mijn leven heb ontmoet!!! "je moet wachten..."
ben het echt beu van al dat wachten ben nu sterk aan het twijfelen om de vakbond in te schakelen wnt dit is echt onrechtvaardig! Zelf ben ik in bezit van een bachlor diploma en ben nooit in contact gekomen met het gerecht!
ingeschreven op 17/01/2010
cognitieve: vrijgesteld
persoonlijkheidsproef: op 14/03/2010 geslaagd
fysiek: op 12/06/2010 geslaagd
antecedentenond: 13/11/10
commissie: 19/01/11 geslaagd
attest van slagen: nog niet ontvangen
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door sassa »

@ Joeri

Ik begrijp dat het frustrerend is, maar veel kan je op het moment er niet aan doen, behalve gewoon rustig en geduldig afwachten tot je attest van slagen in de bus zit! Heb via via vernomen dat je je attest van slagen ontvangt volgens inschrijvingsdatum ...
WPS klas 27
Gebruikers-avatar
Ambiorix
__________________________
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2010, 06:59

Re: Het antecendentenonderzoek : wachten op uitslag

Bericht door Ambiorix »

Ik vraag me af of het dikwijls gebeurt dat iemand effectief de 4 proeven met succes afrond en dan geen positief advies krijgt op z'n antecedentenonderzoek? En over welke feiten het dan meestal gaat, ik vermoed dat het wel ergere dingen zijn dan verkeersovertredingen?
Niet dat ik me druk maak in m'n eigen situatie want ik denk dat m'n gesprek toen heel goed verlopen is maar ik zou het raar vinden dat je met iets op je kerfstok waar je voor het antecedentenonderzoek een probleem hebt er voor de 4de proef voor de commissie wel doorgeraakt.
Of dat ze je met de 4de proef over die feiten dan toch wel heel zwaar op de rooster leggen....
Het kan zijn dat het een met het ander niks te maken heeft en dat ik het verkeerd zie dus corrigeer maar als het nodig is :wink:
Kandidaatstelling INP: 07/06/2010
Proef 1 AINP: Geslaagd op 10/8/2010
Proef 2 AINP: Geslaagd op 27/9/2010
Proef 3 AINP: Geslaagd op 10/11/2010
Proef 4 AINP: Geslaagd op 9/3/2011
Antecedentenonderzoek: 20/01/2011
Antecedentenonderzoek afgerond en bericht van slagen ontvangen 29/10/2012
BUTTON_POST_REPLY