Kitty van Nieuwenhuysen

Een eerbetoon aan de collega's die we voor altijd zullen moeten missen.
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door collie »

Bedoel je de Belgische gevangenissen met ontspanningsruimtes, TV-zaal, ping-pong, seksruimte, bezoekzaal, cinema, drie maal eten per dag waaronder kosjer en halal-eten, douches, werkgelegenheid, bibliotheek, ...

Heb je het daar over?
Derdrittemann....nu zijdt ge precies over Clubb Med bezig :twisted: Idd apenland
Be kind to one another - Ellen Degeneres
Gebruikers-avatar
Juan Porta
Politie
BerichtenCOLON 362
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2003, 21:19

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Juan Porta »

Hopelijk zitten ze vast tot aan hun dood. Maar dat is maar een droom van mij.
train hard for the day will come
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Iced_Max »

Juan Porta schreefCOLONHopelijk zitten ze vast tot aan hun dood. Maar dat is maar een droom van mij.
Van U niet alleen ! :twisted:
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Gunther
Politie
BerichtenCOLON 2516
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 19:02

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Gunther »

Ik ben er bijna zeker van, dat ze niet meer vrij zullen komen, kijk maar naar Oste die al meer dan 15 jaar vast zit, en nog niet te rap zal vrijkomen... maar... die gasten gaan gewoonweg ontsnappen... DAAR ben ik 200% zeker van... :( :(
!! Never forget 9/11 !!
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
[egres]

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door [egres] »

Verdachten moord op wijlen collega Kitty Van Nieuwenhuyzen.
(geeft een idee van de onkunde van het Belgische Justitiebeleid en inzonderheid tante Laurette ) :needroef:




GALIP KURUM geboren op 19 mei 1978 in Charleroi, heeft de Turkse nationaliteit, woont in Charleroi.

29 feiten, 4 veroordelingen

Maakt op zijn 20ste kennis met de gevangenis en wordt tussen februari 1998 en december 2006 verscheidene keren opgepakt in het kader van drugsdossiers en gewapende overvallen.

Zwaarste feit: samen met Cheikhni en twee andere medeplichtigen overvalt hij op 7april 1999 De Post van Lodelinsart (buit: minder dan 250euro). In 2004 loopt hij samen met Cheikhni tegen de lamp voor een zwendel in luxewagens.

Veroordelingen: zes maanden voor drugshandel in 2001, zes jaar voor de postoverval in 2002, zeven maanden voor drugshandel in 2003, twee jaar voor vereniging van misdadigers in 2004.

Vrijgelaten op 13 december 2006

****************************

NOUREDINNE CHEIKHNI geboren op 15mei 1977 in Charleroi, heeft de Marokkaanse nationaliteit, woont in Châtelet.

31 feiten, 5 veroordelingen

Maakt op zijn 19de kennis met de gevangenis en wordt tussen juli 1996 en mei 2001 verscheidene keren opgepakt, voornamelijk voor het plegen van diefstallen met geweld of braak, verboden wapendracht en heling.

Zwaarste feit: een overval op De Post in Lodelinsart in 1999 in het gezelschap van Galip Kurum.

Veroordelingen: zes maanden met uitstel voor diefstal in 1998, vier maanden met uitstel voor heling in 2001, zes jaar voor de overval in Lodelinsart in 2002, 18 maanden voor vereniging van misdadigers in 2004.

Vrijgelaten op 4september 2006


****************************
HASSAN IASIR geboren op 12december 1976 in Auvelais, heeft de Marokkaanse nationaliteit en woont in Jemeppe-sur-Sambre.

42 feiten, 3 veroordelingen

Maakt op zijn 20ste kennis met de gevangenis en wordt tussen eind 1996 en maart 2007 verscheidene keren opgepakt voor diefstallen met geweld (gewapende overvallen) en heling, oplichting en witwassing.

Zwaarste feit: een gewapende overval met drie medeplichtigen op een bank in het Waals-Brabantse Chastre. De bende neemt er een gijzelaar mee. Iasir is op dat ogenblik voorwaardelijk vrij voor een straf van vijf jaar voor andere overvallen.

Veroordelingen: vijf jaar voor diefstallen met geweld in 1998, drie maanden voor schriftvervalsing in 1999, 200werkuren voor kleine feiten in 2006.

Vrijgelaten op 20november 2007

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


ik heb de info via mail gekregen van ne collega, heb de info niet gecheckt via portal of zo (want dat zou men wel is durven vervolgen) maar ik durf gerust aan te nemen dat het bovenstaande klopt (helaas)
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Topaz »

IK heb ook ergens iets vernomen van een eerder vuurgevecht met de Politie.... :shock:
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door figurineman »

Heb je de reacties van hun advokaten al gelezen? De mensen moesten zo slim zijn om nooit meer bij deze adv>. langs te gaan voor een verdediging.
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Topaz »

Neen, niet gelezen, waar vind ik die ?
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door figurineman »

Topaz schreefCOLONNeen, niet gelezen, waar vind ik die ?
In het laatste nieuws en Nieuwsblad heb ik het toevallig gelezen.
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
slurf
Politie
BerichtenCOLON 153
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2003, 07:51

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door slurf »

Q schreefCOLONHet transport is ondertussen aangekomen in Brugge, zonder incidenten.
Hopelijk spreken ze daar geen bakkes frans.
Wij spreken geen frans :evil: :evil: , en door de goede verstandhouding met de cipiers weet ik ZEKER dat zij het vermoorden van onze collega ook aanzien als een van "hen". Ze zullen het zeker moeilijk hebben dan andere, daar sta ik garant voor...

Er is nu ondertussen altijd een team Cobra beschikbaar om tussen te komen wanneer er problemen zijn met één of meerdere van da krapuul. Het transport wordt ook door hen verzorgd, dit samen met FedPol...
even cops dial 911
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Peter »

Cobra - CIK?
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door SHERIFF »

Q schreefCOLONCobra - CIK?
Nee, lokale politie Brugge

http://www.belgian-patches.be/Cobra_NL.htm
figurineman
Politie
BerichtenCOLON 1266
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2003, 23:05

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door figurineman »

slurf schreefCOLON
Q schreefCOLONHet transport is ondertussen aangekomen in Brugge, zonder incidenten.
Hopelijk spreken ze daar geen bakkes frans.
Wij spreken geen frans :evil: :evil: , en door de goede verstandhouding met de cipiers weet ik ZEKER dat zij het vermoorden van onze collega ook aanzien als een van "hen". Ze zullen het zeker moeilijk hebben dan andere, daar sta ik garant voor...
In de U.S.A. volgen politieagenten en cipiers dezelfde politieschool/opleiding. PO-CO Police Officer - Corrections Officer
ik oefen om M.o.d. te worden!!
Born to have it and have it he shall.
But I still haven't found what I'm looking for.
Peter
__________________________
BerichtenCOLON 1472
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2002, 20:32

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Peter »

SHERIFF schreefCOLON
Q schreefCOLONCobra - CIK?
Nee, lokale politie Brugge

http://www.belgian-patches.be/Cobra_NL.htm
Ha ok, want op Brussel lopen er ook Cobra ploegen rond maar das iets heel anders....
Topaz
Politie
BerichtenCOLON 2150
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2002, 20:20

Re: Agente doodgeschoten na autodiefstal in Lot

Bericht door Topaz »

Een lezer van HBvL schreefCOLONIn HBvL stond een artikel over de gangsters die agente Kitty vermoorden. Bij een man stond als beroep"invalide". Moet deze kerel zijn uitkering niet afgenomen worden? Hij was een overval aan het plegen. Voor zulke soort is dat bijverdienen en zelfs in het zwart. DAT MAG NIET.
BUTTON_TOPIC_LOCKED