Klacht wegens verkrachting

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
cantsleep
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2018, 03:41

Klacht wegens verkrachting

Bericht door cantsleep »

Beste forumleden,

Ik ben net begonnen of ga beginnen (aanstaande maandag) met de selectieproeven.
Nu zit het volgende wel aan mij te knagen..
Een 2-tal jaar geleden heb ik seks gehad met een meisje die een vriend had, dit was een paar maanden later uitgekomen (onrechtstreeks door mij). Vervolgens had het meisje in kwestie er niets beter op gevonden dan een klacht in te dienen wegens verkrachting, ik kreeg een uitnodiging tot verhoor in de bus.
Hierna ben ik dus op verhoor gegaan en had ik enkele getuigen (waar zij ook tegen had gezegd dat dit niet waar was) opgegeven, de inspecteur vertelde mij, dat de onderzoeksrechter haar waarschijnlijk ook ging vragen deze te ondervragen.
Uiteindelijk hebben deze personen daar nooit iets van gehoord en ik ook niet meer wat mij doet vermoeden dat deze zaak gewoon geseponeerd is door onvoldoende bewijskracht..
Ook al ben ik nog lang niet aan deze proef toe, toch zit ik hier al over te piekeren.. Kan hier zelf namelijk helemaal niets aan doen en de gedachte alleen al verafschuwd mij.
Maar ik heb een vermoeden dat dit wel eens een groot struikelblok kan vormen, ook al is het bij een eenmalig verhoor gebleven.
Wat is jullie inkijk hierop?
Alvast bedankt voor even de tijd te nemen om dit te lezen!



Mvg,
J.
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door Flemishwarcry »

Beste,

Ik zou gewoon antwoorden als ze dat vragen of je in contact bent gekomen met de politie, ze weten vast wel dat er een zaak was geweest maar ze willen dat jij een eerlijk antwoord geeft.

Mvg
Flemishwarcry
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door RobinH »

Beste,

Eerlijk zijn want hoe je het draait of keert ze zullen het toch weten. Als jij het eerlijk zegt en alles uitlegt dan ben je op de goede weg.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
cantsleep
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2018, 03:41

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door cantsleep »

Ben erdoor op de fysieke testen trouwens!
Had na het lezen van ervaringen hier een beetje schrik (3 jaar 0 sport en roken) maar al bij al viel het best mee vond ik, had nog geruime tijd over (2:22) wel stik kapot veruit de hardste inspanning wel van de afgelopen jaren :lol:
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door RobinH »

cantsleep schreefCOLONBen erdoor op de fysieke testen trouwens!
Had na het lezen van ervaringen hier een beetje schrik (3 jaar 0 sport en roken) maar al bij al viel het best mee vond ik, had nog geruime tijd over (2:22) wel stik kapot veruit de hardste inspanning wel van de afgelopen jaren :lol:
Beste,

Cognitieve proef ook geslaagd?

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
cantsleep
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2018, 03:41

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door cantsleep »

RobinH schreefCOLON Beste,

Cognitieve proef ook geslaagd?

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Hey Robin,

Die uitslag heb ik pas binnen 3 weken, ging wel redelijk. De "iq" testen heb ik juist ingevuld daar ben ik van overtuigd, maar heb 2 van de 3 niet volledig kunnen afwerken (+-30 vd 40 vragen) dus dat zit wel goed denk ik.
Het verslag op zich kan ik slecht inschatten maar de detailvragen waren wel verschrikkelijk.. Had echt niet genoeg aandacht besteed, een heel groot deel niet ingevuld en een paar gegokt, hopelijk moet je hier niet super goed op halen :x

Mvg,
J.
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door Flemishwarcry »

Hey cantsleep

Ik heb bij elk onderdeel maar 20-25 vragen van de 40 ingevuld met veel gokken maar ik ben toch wonderbaarlijk geslaagd erop. Hopelijk ben je geslaagd op de videoproef en voor de rest klinkt het wel positief! Je moet minimaal een score van 40 behalen voor elk van de 3 scores ;)

mvg,
Flemishwarcry
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
cantsleep
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2018, 03:41

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door cantsleep »

Flemishwarcry schreefCOLONHey cantsleep

Ik heb bij elk onderdeel maar 20-25 vragen van de 40 ingevuld met veel gokken maar ik ben toch wonderbaarlijk geslaagd erop. Hopelijk ben je geslaagd op de videoproef en voor de rest klinkt het wel positief! Je moet minimaal een score van 40 behalen voor elk van de 3 scores ;)

mvg,
Flemishwarcry
Buite het verslag zelf waar ik dus echt geen idee over heb, ben ik een beetje bang over de meerkeuze detail vragen.
Was eerlijk gezegd super moe en had niet veel van die details onthouden, een paar gegokt en enkele wist ik wel maar vooral heel veel open gelaten als je daar echt de helft moet juist hebben ben ik er nooit door ^^
En die iq testen moet je dus op alle 3 samen 40 op 60 halen? Dus op de 120 vragen in totaal 80? Of hoe wordt dat juist geteld?


Mvg,
J.
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door Flemishwarcry »

Buite het verslag zelf waar ik dus echt geen idee over heb, ben ik een beetje bang over de meerkeuze detail vragen.
Was eerlijk gezegd super moe en had niet veel van die details onthouden, een paar gegokt en enkele wist ik wel maar vooral heel veel open gelaten als je daar echt de helft moet juist hebben ben ik er nooit door ^^
En die iq testen moet je dus op alle 3 samen 40 op 60 halen? Dus op de 120 vragen in totaal 80? Of hoe wordt dat juist geteld?


Mvg,
J.
De meerkeuzevragen waren met gis correctie zoals je wel weet > Juist 1 punt, fout -0.25, niks 0 punten. Ik hoor het over 3 weken van je of je geslaagd bent erop :)

Ja je moet op ze alle 3 dus 40 punten behalen maar geen idee of dat op 60 gaat eerlijk gezegd, volgens mij meer. Het wordt individueel bekeken, zoals mijn uitslagen: Redeneervermogen 45, Videoverslag - Inhoud 44, Kennis van de Nederlandse taal 40. Mocht je bijvoorbeeld bij Redeneervermogen 39 behalen ben je al meteen gebuisd op de cognitieve proef en ik heb gelezen dat ze de rest niet verder verbeteren van de scores.

Mvg,
Flemishwarcry
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door Kevin_Fox »

cantsleep schreefCOLONBeste forumleden,

Ik ben net begonnen of ga beginnen (aanstaande maandag) met de selectieproeven.
Nu zit het volgende wel aan mij te knagen..
Een 2-tal jaar geleden heb ik seks gehad met een meisje die een vriend had, dit was een paar maanden later uitgekomen (onrechtstreeks door mij). Vervolgens had het meisje in kwestie er niets beter op gevonden dan een klacht in te dienen wegens verkrachting, ik kreeg een uitnodiging tot verhoor in de bus.
Hierna ben ik dus op verhoor gegaan en had ik enkele getuigen (waar zij ook tegen had gezegd dat dit niet waar was) opgegeven, de inspecteur vertelde mij, dat de onderzoeksrechter haar waarschijnlijk ook ging vragen deze te ondervragen.
Uiteindelijk hebben deze personen daar nooit iets van gehoord en ik ook niet meer wat mij doet vermoeden dat deze zaak gewoon geseponeerd is door onvoldoende bewijskracht..
Ook al ben ik nog lang niet aan deze proef toe, toch zit ik hier al over te piekeren.. Kan hier zelf namelijk helemaal niets aan doen en de gedachte alleen al verafschuwd mij.
Maar ik heb een vermoeden dat dit wel eens een groot struikelblok kan vormen, ook al is het bij een eenmalig verhoor gebleven.
Wat is jullie inkijk hierop?
Alvast bedankt voor even de tijd te nemen om dit te lezen!


J bent nooit vervolgd geweest zodus, wees gewoon eerlijk.


Mvg,
J.
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
cantsleep
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2018, 03:41

Re: Klacht wegens verkrachting

Bericht door cantsleep »

Alweer lang geleden dat ik hier heb gepost, wou gewoon meedelen dat ik ook geslaagd ben op de cognitieve proef (59 redeneer, 48 inhoud, 44 Nederlands)
BUTTON_POST_REPLY