Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
EllenWestVlaanderen
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2018, 21:12

Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door EllenWestVlaanderen »

Iemand zich al ingeschreven en wachtend op een eerste uitnodigingsbrief?
Groetjes!
Jolanda
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2018, 17:12

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door Jolanda »

Hallo, ik had 7 maart mij ingeschreven en mag nu 19 april mijn eerste testen afleggen. Groetjes
EllenWestVlaanderen
__________________________
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2018, 21:12

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door EllenWestVlaanderen »

Super !! Zó vlug al !! Ik hoor hier wachttijden van 6 maanden... alvast heel veel succes !! Laat je es weten hoe het was ?

SUCCES !!
Groetjes
JF1987
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2016, 19:30

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door JF1987 »

Ik heb mij begin november ingeschreven en nog steeds geen datum gekregen. 'Zodra er een datum is word je opgeroepen' is telkens het antwoord. Hopelijk is dit al een test hoe veel geduld je hebt. :-)

Veel succes alvast!
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door Flemishwarcry »

JF1987 schreefCOLONIk heb mij begin november ingeschreven en nog steeds geen datum gekregen. 'Zodra er een datum is word je opgeroepen' is telkens het antwoord. Hopelijk is dit al een test hoe veel geduld je hebt. :-)

Veel succes alvast!
Ik heb mij in het begin van de maand oktober 2017 ingeschreven en ik kreeg eind januari een uitnodiging om op 9 februari 2018 mijn eerste proeven te mogen afleggen ;)
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
JF1987
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2016, 19:30

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door JF1987 »

Ik heb mij pas vanaf november terug mogen inschrijven. Dit is mijn 2de kans, eerste keer was ik er niet door van het video verslag. Als als je daar tips voor hebt :-)
Hopelijk wordt het lange wachten beloond. Succes met de psychologische proeven!
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door Flemishwarcry »

Wel de enige tips die ik je kan meegeven is dat je gefocust moet zijn met alles wat de personen dragen, nummerplaten onthouden, kleuren van kledij of andere dingen, eigenlijk gewoonweg alles onthouden wat er exact is gebeurd in de video van 8 minuten. Schrijf niet te gedetailleerd een verslag over de kleur of nummerplaat maar schrijf een bondig verslag over het verhaallijn van wat er zich heeft afgespeeld. Je krijgt maar 25 regels zoals je weet om te schrijven op de pc.

Als je de kleuren en kleine details zoals de man (met de blauwe shirt) schrijft en hij doet dit of dat, verspil je betere informatie dus dit is niet perse nodig tenzij je er nog plaats voor hebt voor het in je verslag te zetten dan kan het wel. De meerkeuzevragen is vooral gebaseerd op hoe goed je hebt opgelet qua details in het filmpje zoals waar de lamp stond in de woonkamer, naast de zwarte zetel bijvoorbeeld of welke PZ kwam ter plaatste, vermijd het gokken want je verliest zo -0.25 punt op je antwoord.

Heel erg bedankt en voor jou ook nog heel veel succes toegewenst met je tweede kans! :)
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Lina Cy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 14:09

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door Lina Cy »

Jolanda schreefCOLONHallo, ik had 7 maart mij ingeschreven en mag nu 19 april mijn eerste testen afleggen. Groetjes
Hoi Jolanda,
Kan het zijn dat je hebt gesolliciteerd op de wervingscampagne in Antwerpen?
Ik heb mijn brief gepost op 29 januari en heb enkel een uitnodiging van de commissaris in mijn gemeente gehad voor antecedentenonderzoek, maar ik heb niet voor Antwerpen gesolliciteerd en daar gaat alles sneller. Drie weken geleden heb ik gebeld en de verwerking van de sollicitaties zou momenteel 3 tot 4 maand duren.

Succes iedereen!!
Jolanda
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2018, 17:12

Re: Inschrijving selectieproeven Inspecteur van Politie

Bericht door Jolanda »

Hey Lina,
Nee is ben van West- Vlaanderen. Maar iemand die samen met mij de proeven deed was al van november ingeschreven. Ik denk dat het misschien te maken heeft met het aantal kandidaten die zich inschrijven.
BUTTON_POST_REPLY