Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Geslaagd in alle selectieproeven en je weet al een datum wanneer je mag starten aan de opleiding ? Laat het hier weten !
Forumregels
Afbeelding
dieteralfa
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2013, 15:13

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door dieteralfa »

De school zelf weet van niks, we zullen vandaag de zaak uitpluizen en houden jullie op de hoogte
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door VRS »

Ik heb ook van de (hoofd)opleider vernomen dat ze het, zoals Laurence zei, pas wisten nadat wijzelf ingelicht werden door DSR (wat ik naar hen toe vrij schandalig vind). 'k Ben benieuwd naar wat jullie zullen uitgeplozen hebben, maar de situatie lijkt me nu wel quasi zeker definitief. We zullen helaas geen DSEF'ers zijn.
Placide04
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2013, 10:57

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Placide04 »

Ook ik ben gisteren gecontacteerd met de boodschap dat de opleiding niet doorgaat wegens federale wervingsstop etc. Doodjammer! Ik keek er echt naar uit, zeker na het lezen van de positieve feedback. DSEF was een bewuste keuze.
Ook al vrees ik dat de beslissing definitief is, blijf ik toch sterk hopen op een héél klein waterkansje.
(en anders is het OPAC op 1 oktober)
dieteralfa
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2013, 15:13

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door dieteralfa »

Met spijt in het hart kan ik jullie melden dat de opleiding op 01/10/14 NIET doorgaat.
Ik wens jullie alvast veel succes toe in jullie opleiding.
Jammer, maar we zullen elkaar dus op 03/10 niet zien.

Toch bedankt voor jullie positieve commentaren en feedback omtrent de DSEF school.
Hopelijk is deze beslissing slechts een voorlopige beslissing en komt er ooit toch een 2de promotie.
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Amedee »

Bedankt voor de succeswensen en ik hoop alvast hetzelfde!
Inspecteur van Politie
dieteralfa
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2013, 15:13

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door dieteralfa »

Er zou alsnog een promotie starten op 1/10 in Groendreef als er genoeg kandidaten zijn.
Bellen naar de selectiedienst zou dus kunnen helpen. Bellen is de boodschap!!!!
De aanhouder wint !!!!!
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door VRS »

Kunnen wij, de bijna-DSEF'ers die nu toegezegd hebben voor de OPAC, daarbij helpen?
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Amedee »

dieteralfa schreefCOLONEr zou alsnog een promotie starten op 1/10 in Groendreef als er genoeg kandidaten zijn.
Bellen naar de selectiedienst zou dus kunnen helpen. Bellen is de boodschap!!!!
De aanhouder wint !!!!!
Heb je daar meer info over? Hoe kunnen er nu nog extra kandidaten bijkomen als er een wervingsstop is afgekondigd waardoor men zich niet meer kan inschrijven in een bepaalde school? Het enige alternatief zou zijn dat je (kandidaat-)aspiranten voor oktober 'afsnoept' van andere scholen, denk ik. Dat zie ik niet snel gebeuren. En wat gebeurt er dan met de mensen die bij DSEF waren ingeschreven maar al zijn overgeschakeld naar de OPAC?

Met wat we tot nu toe weten lijkt dit een moeilijk verhaal te worden, niet?
Inspecteur van Politie
dieteralfa
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2013, 15:13

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door dieteralfa »

Geloof het of niet, maar ook wij geraken er niet meer aan uit.
Maar als de bijna DSEF'ers en de personen die DSEF'er willen worden allemaal eens naar de selectiedienst bellen. dan kunnen zij hun een idee vormen van het aantal en zou er alsnog een opleiding kunnen starten.

Dus bellen is de boodschap en geef deze info zoveel mogelijk mee en dan zien we mekaar misschien alsnog in de Groendreef :eek:
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door VRS »

dieteralfa schreefCOLONGeloof het of niet, maar ook wij geraken er niet meer aan uit.
Maar als de bijna DSEF'ers en de personen die DSEF'er willen worden allemaal eens naar de selectiedienst bellen. dan kunnen zij hun een idee vormen van het aantal en zou er alsnog een opleiding kunnen starten.

Dus bellen is de boodschap en geef deze info zoveel mogelijk mee en dan zien we mekaar misschien alsnog in de Groendreef :eek:
Ik wil dat gerust proberen!

Zou je kunnen zeggen (desnoods in PM) hoe het komt dat er nu opeens toch weer wat hoop is om die opleiding te kunnen starten; wat geeft jullie dat idee?
Outsync
__________________________
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2014, 13:08

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Outsync »

Ik zou er vrede mee nemen wetende dat ik kan starten aan bvb OPAC, is er dan zo een groot verschil tussen de twee scholen?
Laurence
__________________________
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2011, 23:24

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Laurence »

Ik zou er ook vrede mee nemen en dat heb ik al gedaan.
Ik heb zojuist naar een opleider gebeld van DSEF en die heeft mij bevestigd dat het NIET doorgaat de opleiding in DSEF.

Verschil tussen de 2 scholen is de bereikbaarheid naar Opac rijden er geen bussen of trams en ik denk ook niet dat er veel mensen met de fiets zullen gaan. Ik heb ook al gezien dat er redelijk wat werkzaamheden zijn op de baan naar daar( alé toch voor mij althans) ook sta je daar alle dagen in de file op de kennedylaan zowel heen als terug. dusja... :eek:
OPAC - Promotie 112 AINP - Peloton 1
dieteralfa
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2013, 15:13

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door dieteralfa »

CG heeft de beslissing genomen om de opleiding in de Federale school Campus Gent NIET te laten doorgaan omwille van de minder dan voorziene aantal aanwervingen en reeds eerder ingeschreven kandidaten over te zetten naar de OPAC.
De leden van de Federale school Campus Gent wensen de kandidaten veel succes in hun verdere loopbaan en staan steeds ter beschikking voor vragen of hulp.
Staf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2014, 10:32

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Staf »

IK heb mijn uitslag op 12 september gekregen en ben jammer genoeg net in die wervingsstop terecht gekomen. Spijtige zaak want anders had ik mij ook in de federale school ingeschreven.
Staf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2014, 10:32

Re: Federale Politieschool DSEF campus Gent - Groendreef

Bericht door Staf »

Is er toevallig al weet of er een opleiding in de Groendreef start in 2015?
BUTTON_POST_REPLY