Help

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Vaes88
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2013, 10:48

Help

Bericht door Vaes88 »

IK heb 2 maanden geleden mijn bevestiging gekregen dat ik geslaagd ben op de medische test.
Ik wacht nu dus al 2 maanden en heb nog altijd niets gehoord? Welke nummer kan ik best eens bellen?
Want ik heb al verschillende keren geprobeerd.. De ene stuurt me naar de andere en als ik dan bij de dienst ben die de uitnodigingen verstuurd neemt er niemand op.. Kan iemand mij hiermee helpen?
Beatbouncer
Politie
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2012, 00:51

Re: Help

Bericht door Beatbouncer »

Vaes88 schreefCOLONIK heb 2 maanden geleden mijn bevestiging gekregen dat ik geslaagd ben op de medische test.
Ik wacht nu dus al 2 maanden en heb nog altijd niets gehoord? Welke nummer kan ik best eens bellen?
Want ik heb al verschillende keren geprobeerd.. De ene stuurt me naar de andere en als ik dan bij de dienst ben die de uitnodigingen verstuurd neemt er niemand op.. Kan iemand mij hiermee helpen?
Gewoon rustig afwachten. Ikzelf heb ook 3 maanden moeten wachten op een bericht voor mijn laatste proef.
Je uitnodiging zal wel komen, geen schrik !!! :mrgreen:

Geduld is een mooie deugd :-)
DAH BRABANT
vos
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2013, 08:56

Re: Help

Bericht door vos »

inderdaad, het kan soms best wat lang duren. Mijn selectie heeft een volledig jaar gelopen dus "sit back and relax " , dit is het gemakkelijke gedeelte, je moet gewoon wachten. ik heb enkel voor feedback gebeld na mijn selectiecommissie :-D
Gebruikers-avatar
MarioTienen
__________________________
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2012, 12:28

Re: Help

Bericht door MarioTienen »

Hier hetzelfde. Medische proef gedaan op 10 juli en ook nog aan het wachten. :-D
De uitnodiging zal wel volgen. No stress. :wink:
BUTTON_POST_REPLY