zomeruniform

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
soetkin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2012, 15:42

zomeruniform

Bericht door soetkin »

Hoi,

Ik wil graag bij de politie gaan, mijn papieren zijn reeds in orde moet ze enkel opposten. Heb een gesprek gehad met een commisaris die me dan volledig motiveerde om te gaan omdat hij zag dat ik het echt wou doordat ik een A1 diploma heb en toch bij de politie wil,... maar
ik heb drie tattoos, 1 woord op mijn onderarm, 1 klein woordje drie vingers boven mijn ellebogen.
ik heb besloten mijn droom te laten voorgaan en ga morgen een afspraak maken om die op mijn onderarm te verwijderen. Maar die op mijn bovenarmen zou ik het liefst houden, ze spreken van zichtbare tattoos verboden en dat het bekeken wordt vanuit een zomeruniform, nu ben ik al dagen aan het zoeken achter een voorbeeld van een zomeruniform, of de mouwen dan tot de ellebogen komen of korter zijn, maar ik vind geen foto, afbeelding,afmetingen,... kan iemand me hierbij verder helpen?
Gunther
Politie
BerichtenCOLON 2516
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 19:02

Re: zomeruniform

Bericht door Gunther »

Drie vingers boven de elleboog zal net lukken denk ik... anders moet je je stoute schoenen nog eens aantrekken en treug naar die commissaris gaan en vragen of je eens een zomerhemd moogt bekijken/aandoen...
!! Never forget 9/11 !!
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
soetkin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2012, 15:42

Re: zomeruniform

Bericht door soetkin »

Gunther schreefCOLONDrie vingers boven de elleboog zal net lukken denk ik... anders moet je je stoute schoenen nog eens aantrekken en treug naar die commissaris gaan en vragen of je eens een zomerhemd moogt bekijken/aandoen...
owwyeah :d dat is goed nieuws, zal ik dan zeker eens doen als het al niet te zien is op internet ofso =), bedankt!!
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: zomeruniform

Bericht door VRS »

Hoe ver die mouwen komen zal trouwens ook wel wat afhangen van jouw maat eh. Maar voor foto's en info kan je altijd surfen naar de site van directie ondersteuning en beheer van de FedPol -> persoonlijke uitrusting (DMPE) -> catalogus DMPE. Je kan er alle uniformstukken bekijken (van het basisuniform, niet HO-uniform, motorijders, of andere).
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: zomeruniform

Bericht door Dimitri »

In principe wordt je tegenworodig wel al doorgelaten met tattoo's die zichtbaar zijn als je ze kan afdekken... Wat volgens mij een wreed raar zicht moet zijn als je telkens bij mooi weer met een of andere plakker over je tattoo moet lopen. Ik weet wel niet als ze naar bepaalde maxima kijken maar in de opleiding zitten nu 2 vrouwen met een pols tattoo die door de selectie geraakt zijn en die dus nu die tattoo afdekken als ze met korte mouwen rondlopen.
soetkin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2012, 15:42

Re: zomeruniform

Bericht door soetkin »

Dimitri schreefCOLONIn principe wordt je tegenworodig wel al doorgelaten met tattoo's die zichtbaar zijn als je ze kan afdekken... Wat volgens mij een wreed raar zicht moet zijn als je telkens bij mooi weer met een of andere plakker over je tattoo moet lopen. Ik weet wel niet als ze naar bepaalde maxima kijken maar in de opleiding zitten nu 2 vrouwen met een pols tattoo die door de selectie geraakt zijn en die dus nu die tattoo afdekken als ze met korte mouwen rondlopen.

hmm, ik ga die op mn onderarm toch wegdoen, ookal heb ik em nog geen half jaar, kwestie van toch een beetje 'comittment' te tonen aan tgeen ze verwachten :d want zo met een plakker zie ik ook niet zitten :d
soetkin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2012, 15:42

Re: zomeruniform

Bericht door soetkin »

Hielcom schreefCOLONHoe ver die mouwen komen zal trouwens ook wel wat afhangen van jouw maat eh. Maar voor foto's en info kan je altijd surfen naar de site van directie ondersteuning en beheer van de FedPol -> persoonlijke uitrusting (DMPE) -> catalogus DMPE. Je kan er alle uniformstukken bekijken (van het basisuniform, niet HO-uniform, motorijders, of andere).

waw thanku!!! maar als ik ze zo bekijk lijken de mouwen te kort =D maar ik ga het erop wagen, bedankt voor de site!
BUTTON_POST_REPLY