Wachttijd na extra medisch verslag

BUTTON_POST_REPLY
DriesR
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2018, 23:10

Wachttijd na extra medisch verslag

Bericht door DriesR »

Dag allen,

Momenteel ben ik bezig met mijn selectieprocedure via de externe wervingscampagne van lokale politie Antwerpen.
Al de proeven zijn vlotjes verlopen tot de medische keuring die ik eind mei had.
Op zich ging deze ook wel vlot; gehoor, ogen, etc. waren (en zijn :wink: ) allemaal in orde.
Maar midden juni kreeg ik een brief met de vraag om een recent medisch verslag op te sturen omtrent een operatie van vroeger.
Voorlopig kon men dus nog geen beslissing nemen in mijn dossier over mijn (on)geschiktheid.
Eind juni heb ik dit verslag aangetekend opgestuurd. Nu 2 maanden later heb ik nog steeds geen update ontvangen.
Via mail word ik niet veel wijzer dan 'er is helaas nog geen update'.
Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben, vooral met het lange wachten dan?
Zou het helpen om een kopie van dit verslag nogmaals op te sturen?
Ik had gehoopt in oktober aan de opleiding te kunnen starten maar dit komt toch al akelig dichtbij dus maak me wat zorgen of dat verslag wel effectief tot bij hen is geraakt/verloren gegaan.

Groetjes

Dries
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Wachttijd na extra medisch verslag

Bericht door gorex »

DriesR schreefCOLONDag allen,

Momenteel ben ik bezig met mijn selectieprocedure via de externe wervingscampagne van lokale politie Antwerpen.
Al de proeven zijn vlotjes verlopen tot de medische keuring die ik eind mei had.
Op zich ging deze ook wel vlot; gehoor, ogen, etc. waren (en zijn :wink: ) allemaal in orde.
Maar midden juni kreeg ik een brief met de vraag om een recent medisch verslag op te sturen omtrent een operatie van vroeger.
Voorlopig kon men dus nog geen beslissing nemen in mijn dossier over mijn (on)geschiktheid.
Eind juni heb ik dit verslag aangetekend opgestuurd. Nu 2 maanden later heb ik nog steeds geen update ontvangen.
Via mail word ik niet veel wijzer dan 'er is helaas nog geen update'.
Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben, vooral met het lange wachten dan?
Zou het helpen om een kopie van dit verslag nogmaals op te sturen?
Ik had gehoopt in oktober aan de opleiding te kunnen starten maar dit komt toch al akelig dichtbij dus maak me wat zorgen of dat verslag wel effectief tot bij hen is geraakt/verloren gegaan.

Groetjes

Dries
Hey,

bij mij is het een stuk sneller gegaan. Ik heb een week na het versturen van mijn verslag al een positieve reactie gekregen. Ik heb telefonisch contact opgenomen om te horen of alles goed was aangekomen. Maar het kan natuurlijk zijn dat het voor complexere zaken langer kan duren. Je kan altijd een nieuwe kopie sturen als je denkt dat ze het kwijt zijn. Maar ik zou telefonisch contact opnemen om te horen of ze alles goed hebben ontvangen.
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
DriesR
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2018, 23:10

Re: Wachttijd na extra medisch verslag

Bericht door DriesR »

gorex schreefCOLON
DriesR schreefCOLONDag allen,

Momenteel ben ik bezig met mijn selectieprocedure via de externe wervingscampagne van lokale politie Antwerpen.
Al de proeven zijn vlotjes verlopen tot de medische keuring die ik eind mei had.
Op zich ging deze ook wel vlot; gehoor, ogen, etc. waren (en zijn :wink: ) allemaal in orde.
Maar midden juni kreeg ik een brief met de vraag om een recent medisch verslag op te sturen omtrent een operatie van vroeger.
Voorlopig kon men dus nog geen beslissing nemen in mijn dossier over mijn (on)geschiktheid.
Eind juni heb ik dit verslag aangetekend opgestuurd. Nu 2 maanden later heb ik nog steeds geen update ontvangen.
Via mail word ik niet veel wijzer dan 'er is helaas nog geen update'.
Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben, vooral met het lange wachten dan?
Zou het helpen om een kopie van dit verslag nogmaals op te sturen?
Ik had gehoopt in oktober aan de opleiding te kunnen starten maar dit komt toch al akelig dichtbij dus maak me wat zorgen of dat verslag wel effectief tot bij hen is geraakt/verloren gegaan.

Groetjes

Dries
Hey,

bij mij is het een stuk sneller gegaan. Ik heb een week na het versturen van mijn verslag al een positieve reactie gekregen. Ik heb telefonisch contact opgenomen om te horen of alles goed was aangekomen. Maar het kan natuurlijk zijn dat het voor complexere zaken langer kan duren. Je kan altijd een nieuwe kopie sturen als je denkt dat ze het kwijt zijn. Maar ik zou telefonisch contact opnemen om te horen of ze alles goed hebben ontvangen.
Thanks, zullen we dat eens doen!
Het ging enkel om een bevestiging dat er geen problemen meer zijn dus zo complex was het ook niet :)
DriesR
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2018, 23:10

Re: Wachttijd na extra medisch verslag

Bericht door DriesR »

Update: raar maar waar, gisteren dan toch de verlossende brief in de brievenbus gekregen!

Medisch geschikt bevonden dus nu afwachten wanneer ik start :)
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Wachttijd na extra medisch verslag

Bericht door gorex »

DriesR schreefCOLONUpdate: raar maar waar, gisteren dan toch de verlossende brief in de brievenbus gekregen!

Medisch geschikt bevonden dus nu afwachten wanneer ik start :)
Ik ben ook aan het wachten op de volgende brief. Waarmee ik me eindelijke ga kunnen inschrijven.
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
BUTTON_POST_REPLY