vraag ivm epilepsie

BUTTON_POST_REPLY
Jonasvs
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2018, 23:03

vraag ivm epilepsie

Bericht door Jonasvs »

Hey

Ik zit erover na te enken om te testen te doen voor politie. Hetgeen wat me enkel wat zorgen baart is de medische geschiktheidsproef.
6 jaar geleden ben ik eens op mijn achterhoofd gevallen en heb sindsdien 3-4 'epileptische' aanvallen gehad, enkel 's nachts.
Hiervoor ben ik dan ook uiteraard naar de neuroloog geweest, hier hebben ze test gedaan en vonden eigenlijk niks specifieks wat op epilepsie wijst.
Maar ze hebben mij wel medicijnen gegeven voor epilepsie, in de hoop dat ik geen aanval meer zou krijgen.
Dit is dan ook weggebleven en ik ben al 5 jaar aanval vrij, ik mag ook met de medicatie stoppen omdat er niks in mijn hersenen te zien is wat er normaal wel te zien is bij mensen met epilepsie. Ik stop niet met de medicatie uit schrik dat ik misschien wel 's nachts een aanval zou kunnen krijgen.
Maar door deze medicijnen ben ik in niks gehinderd, deze gebruik ik enkel omdat ik mij hier veiliger bij voel zodat ik zeker weet dat het niet zou kunnen voorkomen.
Ik zou ook de medische fiches en testen kunnen voorleggen van mijn neuroloog om wel degelijk te bewijzen dat ik aanvalsvrij ben gedurende 5 jaar.

Ik heb de voorwaarden gelezen en ik geraak er niet echt aan uit wanneer ze je wel geschikt vinden hierdoor ...
Zou iemand kunnen helpen hiermee?

Alvast bedankt !
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: vraag ivm epilepsie

Bericht door F3nix »

Hallo Jonas,

Ik denk dat dit een vraag is die hier moeilijk zal beantwoord worden. U informeert zich het best eens opnieuw bij een dokter of bij de dienst rekrutering & selectie. Hopelijk heeft u hier snel een antwoord op.
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Jonasvs
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2018, 23:03

Re: vraag ivm epilepsie

Bericht door Jonasvs »

Heb een mail gestuurd naar de dienst rekrutering. Hopelijk snel positief antwoord !
BUTTON_POST_REPLY