Tattoo onderarm

BUTTON_POST_REPLY
imke1603
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2017, 14:52

Tattoo onderarm

Bericht door imke1603 »

Hoi hoi,

Ik vind alleen oude berichten hierover dus hier mijn vraag... ik heb een tattoo van +- 15 cm lang en 5 cm hoog op mijn onderarm met de naam van mijn dochtertje... word je hier nog steeds meteen voor afgekeurd of mag je hier wel met door de medische op voorwaarden dat je ze afplakt bij het dragen van een zomeruniform?

Alvast bedankt iedereen
Cognitieve 19/9 ??? Sportproef: niet geslaagd :eek:
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Tattoo onderarm

Bericht door VegasBaby »

Volgens mij zijn ze hier al iets 'milder' in geworden. Ik heb zelf ook twee tattoos, eentje op de rug en eentje over mijn linkerflank. Die zijn uiteraard wel niet zo zichtbaar (tenzij in zwemkledij of ondergoed) maar ik stond gisteren op de schietstand en daar was toch ook een agent aanwezig met een sleeve... Zo lang het niet aanstootgevend is, discriminerend of racistisch denk ik wel dat ze een oogje dichtknijpen.
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
imke1603
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2017, 14:52

Re: Tattoo onderarm

Bericht door imke1603 »

VegasBaby schreefCOLONVolgens mij zijn ze hier al iets 'milder' in geworden. Ik heb zelf ook twee tattoos, eentje op de rug en eentje over mijn linkerflank. Die zijn uiteraard wel niet zo zichtbaar (tenzij in zwemkledij of ondergoed) maar ik stond gisteren op de schietstand en daar was toch ook een agent aanwezig met een sleeve... Zo lang het niet aanstootgevend is, discriminerend of racistisch denk ik wel dat ze een oogje dichtknijpen.


Bedankt! Nu ben ik toch al iets geruster aanstootgevend is het zeker niet... het de naam van men dochterje dus....
Cognitieve 19/9 ??? Sportproef: niet geslaagd :eek:
JeVa
Politie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2016, 10:30

Re: Tattoo onderarm

Bericht door JeVa »

imke1603 schreefCOLON
VegasBaby schreefCOLONVolgens mij zijn ze hier al iets 'milder' in geworden. Ik heb zelf ook twee tattoos, eentje op de rug en eentje over mijn linkerflank. Die zijn uiteraard wel niet zo zichtbaar (tenzij in zwemkledij of ondergoed) maar ik stond gisteren op de schietstand en daar was toch ook een agent aanwezig met een sleeve... Zo lang het niet aanstootgevend is, discriminerend of racistisch denk ik wel dat ze een oogje dichtknijpen.

Bedankt! Nu ben ik toch al iets geruster aanstootgevend is het zeker niet... het de naam van men dochterje dus....
Op Campus Vesta zitten ook een aantal aspirant-inspecteurs die een tattoo op de onderarm hebben. Wanneer ze in uniform zijn moeten ze enkel een sleeve (huidkleurig of zwart zie ik regelmatig passeren) over de tattoo dragen zodat deze niet zichtbaar is.
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Re: Tattoo onderarm

Bericht door Mitchell1 »

Beste,

Straks loopt een deel van de agenten allemaal rond met een sleeve.
Wat ik persoonlijk toch geen zicht vind.
Ik heb een kleine tattoo op de onderarm, maar eerste lasersessie reeds achter de rug.
Tenzij men het toelaat om in de zomer lange mouwen te dragen ?
Ik neem het zekere ( geen tattoo )
Hangt ook af van hoe tattoo gezind de mensen zijn die beslissen over je start aan de opleiding...
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
BUTTON_POST_REPLY