Verkeerde verklaring bij mij verklaring

BUTTON_POST_REPLY
Tio
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 19:37

Verkeerde verklaring bij mij verklaring

Bericht door Tio »

Hoihoi,

Kan iemand mij helpen?

Ik heb in de papieren van mijn verklaringen van de dokter bij onderzoek naar drugs in verkeer een verklaring gevonden dat niet van mij is en met latere datums.. Spreken over cocaïne en andere waar ik niets mee te maken wil hebben en liefst verwijderd zie.. Kan ik hier iets tegen doen of een advocaat vragen om mijn zaak te laten vallen wegens fouten in de procedure ofzo?

Alvast bedankt,
Mvg Tio
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Verkeerde verklaring bij mij verklaring

Bericht door vdv »

Ik heb uw bericht enkele keren gelezen en geraak er nog niet uit. Welke verklaring bij de dokter, hoe kom je daaraan, over wat gaat het? Heb je een boete voor drugs in verkeer of ben je bezig met je selectie? Zoveel vragen. Misschien het verhaal eens beginnen van in het begin...
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Tio
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 19:37

Re: Verkeerde verklaring bij mij verklaring

Bericht door Tio »

Hoihoi,

Ik ben op 10december tegengehouden geweest bij een controle en speekseltest moeten afleggen die positief was waarna ik een bloedonderzoek kreeg zelfde avond. Bij de papieren die daarna volgden stondt in 1 van mijn papieren bovenaan bij verklaring verbalisant dat betrokkene op 16 december een joint gerookt had en op de nacht van 13 op 14 december een lijntje cocaïne gesnoven geeft wat dus niet kan want mijn voorval was op 10 december.. De gegevens onder deze verklaring en andere waren wel die van mij en correct. Welke eventuele info allemaal nodig?

Mvg, Tio
Tio
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 19:37

Re: Verkeerde verklaring bij mij verklaring

Bericht door Tio »

Moet binnen paar weken naar een dokter voor medische geschiktheid voor besturen van een voertuig, anders nog niets had buiten die papieren van het voorval op 10december.

Mvg, Tio
BUTTON_POST_REPLY