Hoe lang is het onderzoek geldig?

BUTTON_POST_REPLY
naamloss
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2016, 15:07

Hoe lang is het onderzoek geldig?

Bericht door naamloss »

Eind 2013 nam ik deel aan het medisch onderzoek en was ik geslaagd. Nu vraag ik mij af hoe lang het onderzoek geldig is?
Alex29
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2016, 12:43

Re: Hoe lang is het onderzoek geldig?

Bericht door Alex29 »

Ik heb morgen medische keuring en nog enkele vraagjes. Ik ben voor alle proeven geslaagd en dit is de laatste, indien ik slaag zou ik op donderdag 01/12/2016 nog mogen starten aan de opleiding. Nu heb ik maandag mijn urine laten testen en er is een stijging in rode en witte bloedcellen, door een infectie die nu bijna genezen is. Nu is mijn vraag, aan degenen die onlangs keuring hebben gehad, hoe streng ze zijn? En vragen ze ook naar de exacte data van je vaccinaties? Want ik heb ze allemaal gehad maar ik heb daar geen 'bewijs' van en ik heb ook niet meer de exacte data...

Eeuwige dank!
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Hoe lang is het onderzoek geldig?

Bericht door Vermeulen M »

Alex29 schreefCOLONIk heb morgen medische keuring en nog enkele vraagjes. Ik ben voor alle proeven geslaagd en dit is de laatste, indien ik slaag zou ik op donderdag 01/12/2016 nog mogen starten aan de opleiding. Nu heb ik maandag mijn urine laten testen en er is een stijging in rode en witte bloedcellen, door een infectie die nu bijna genezen is. Nu is mijn vraag, aan degenen die onlangs keuring hebben gehad, hoe streng ze zijn? En vragen ze ook naar de exacte data van je vaccinaties? Want ik heb ze allemaal gehad maar ik heb daar geen 'bewijs' van en ik heb ook niet meer de exacte data...

Eeuwige dank!
Je weet direct of je medisch in orde bent. Alleen uw urine gaat naar een labo voor drugscontrole en dat kan een week duren. Voor de rest vragen ze een vaccinatiekaart voor te zien of je al uw spuiten hebt gekregen (hepatitis, tetanus,...) als je geen vaccinatiekaart hebt geen probleem. Maar voor je aan je opleiding begint krijg je in de school nog een mini controle urine en bloed. Als er dan nog blijkt dat je bepaalde vaccinaties niet hebt gehad dan moet je die nog krijgen
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Alex29
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2016, 12:43

Re: Hoe lang is het onderzoek geldig?

Bericht door Alex29 »

Vermeulen M schreefCOLON
Alex29 schreefCOLONIk heb morgen medische keuring en nog enkele vraagjes. Ik ben voor alle proeven geslaagd en dit is de laatste, indien ik slaag zou ik op donderdag 01/12/2016 nog mogen starten aan de opleiding. Nu heb ik maandag mijn urine laten testen en er is een stijging in rode en witte bloedcellen, door een infectie die nu bijna genezen is. Nu is mijn vraag, aan degenen die onlangs keuring hebben gehad, hoe streng ze zijn? En vragen ze ook naar de exacte data van je vaccinaties? Want ik heb ze allemaal gehad maar ik heb daar geen 'bewijs' van en ik heb ook niet meer de exacte data...

Eeuwige dank!
Je weet direct of je medisch in orde bent. Alleen uw urine gaat naar een labo voor drugscontrole en dat kan een week duren. Voor de rest vragen ze een vaccinatiekaart voor te zien of je al uw spuiten hebt gekregen (hepatitis, tetanus,...) als je geen vaccinatiekaart hebt geen probleem. Maar voor je aan je opleiding begint krijg je in de school nog een mini controle urine en bloed. Als er dan nog blijkt dat je bepaalde vaccinaties niet hebt gehad dan moet je die nog krijgen
Ik heb gisteren medische keuring gehad en de dokter gaf geen resultaten mee... Hij zei dat dit tegen de procedure is en dat we via mail/brief op de hoogte gesteld zouden worden. Ik moet echter vandaag weten of ik geslaagd ben (en volgende donderdag aan opleiding kan starten), omdat ik dan nu mijn ontslag bij mijn huidige werknemer kan geven... Ik weet echter niet goed wat ik kan ondernemen om die informatie nu al te verkrijgen. :)
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Hoe lang is het onderzoek geldig?

Bericht door Vermeulen M »

De ene dokter is de andere niet natuurlijk. Als ik van u was zou ik wachten en de opleiding van april aanvatten. Better safe than sorry
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
BUTTON_POST_REPLY