Duurtijd herbekijken dossier

BUTTON_POST_REPLY
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door serpentinos »

Ik moest nog een extra attest naar de medische dienst sturen alvorens ze een uitspraak konden doen.
Dit is bij hun vorige week woensdag 25/03 aangetekend afgeleverd geweest.

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt alvorens ze mijn dossier opnieuw in behandeling nemen? Ik kan hun ook een mail sturen, maar misschien zijn er mensen met soortgelijke ervaring .. dus wil eerst hier even polsen alvorens bij de medische dienst té opdringerig over te komen .. :-)

Op zich geen haast bij, want als ik hier zo wat rondlees moet ik dus niet op een start in oktober/december 2015 hopen .. Maar zou toch fijn zijn om het attest van slagen in handen te hebben.
LukasA
Aspirant
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2014, 13:56

Re: Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door LukasA »

Na het in ontvangst nemen van de aangetekende brief kan het tot maximaal een maand duren voordat men uw dossier opnieuw evalueert. Ik heb er persoonlijk 2 moeten sturen, mijn eerste duurde een maand, de 2de (die mij medisch geschikt bevond) amper een week.

Alvast succes !

Met vriendelijke groeten Lukas.
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Re: Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door serpentinos »

Vandaag een brief ontvangen .. Jammergenoeg geen medische geschiktheid of ongeschiktheid maar een nieuwe uitnodiging om voor een 2e keer op gesprek te gaan .. Zucht ..
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Re: Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door serpentinos »

23 april moeten gaan voor een 2e gesprek.
Tot op vandaag nog altijd geen brief ontvangen met uitsluitsel ..
Daarstraks toch maar eens een mailtje gestuurd .. Je weet nooit dat er iets verloren gegaan is met de post ..
pzbodukap
__________________________
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2015, 11:16

Re: Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door pzbodukap »

serpentinos schreefCOLON23 april moeten gaan voor een 2e gesprek.
Tot op vandaag nog altijd geen brief ontvangen met uitsluitsel ..
Daarstraks toch maar eens een mailtje gestuurd .. Je weet nooit dat er iets verloren gegaan is met de post ..
Waarom moest je een 2de keer gaan als je attesten reeds waren opgestuurd? Ik heb enkele dagen geleden ook een attest moeten opsturen dat zou bevestigen dat alles in orde is. Nu hoop ik natuurlijk dat ik ook niet nog is moet gaan... :)
serpentinos
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013, 22:02

Re: Duurtijd herbekijken dossier

Bericht door serpentinos »

pzbodukap schreefCOLON
serpentinos schreefCOLON23 april moeten gaan voor een 2e gesprek.
Tot op vandaag nog altijd geen brief ontvangen met uitsluitsel ..
Daarstraks toch maar eens een mailtje gestuurd .. Je weet nooit dat er iets verloren gegaan is met de post ..
Waarom moest je een 2de keer gaan als je attesten reeds waren opgestuurd? Ik heb enkele dagen geleden ook een attest moeten opsturen dat zou bevestigen dat alles in orde is. Nu hoop ik natuurlijk dat ik ook niet nog is moet gaan... :)
Ik moest nog wat uitleg geven over de attesten. Was misschien een babbel van 10 minuten.. Leek mij eerder een formaliteit dan echt een "probleem". Start in oktober met de opleiding; dus alles is goed gekomen. No stress :)
BUTTON_POST_REPLY