Attesten voorafgaandelijk aan medische proef?

BUTTON_POST_REPLY
Penny
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 12:50

Attesten voorafgaandelijk aan medische proef?

Bericht door Penny »

Ik heb over enkele weken mijn medische proef. Nu lees ik hier en daar dat men toch redelijk streng kan zijn en dat er nadien nog attesten worden opgestuurd bij tijdelijke afkeuring. Nu vroeg ik mij af voor welke zaken je allemaal op voorhand al een attest kan meebrengen? Ik kan al enkele zaken bedenken waarover ze moeilijk kunnen doen, maar is het dan een (goed) idee om hiervoor al op voorhand een attest van evt goedkeuring mee te nemen naar die medische proef?
Bv. ogen: ik draag een bril en heb ergens wat schrik dat ik de 1/10 niet haal zonder correctie.

Alvast bedankt!
That it only comes once is what makes life so sweet
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Attesten voorafgaandelijk aan medische proef?

Bericht door Amedee »

Hallo

Als ik jou was zou ik alvast eens bij de opticien/oogarts mijn ogen laten testen. Ikzelf had -4,5 en -4,75 en heb mijn ogen laten laseren omdat ik bij de oogarts zelfs 0,5/10 niet haalde. Aangezien het halen van de norm van persoon tot persoon afhangt (en blijkbaar weinig met de sterkte van je bril te maken heeft) zou ik dat zeker eens laten testen.

Verder kun je attesten meedoen als je iets laat controleren, maar ik zou dat enkel doen als je twijfelt over bepaalde zaken. Dat heb je dat alvast mee.

Succes!
Laatst gewijzigd door 1 op Amedee, in totaal 14 keer gewijzigd.
Inspecteur van Politie
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Attesten voorafgaandelijk aan medische proef?

Bericht door Kevin_Fox »

Penny schreefCOLONIk heb over enkele weken mijn medische proef. Nu lees ik hier en daar dat men toch redelijk streng kan zijn en dat er nadien nog attesten worden opgestuurd bij tijdelijke afkeuring. Nu vroeg ik mij af voor welke zaken je allemaal op voorhand al een attest kan meebrengen? Ik kan al enkele zaken bedenken waarover ze moeilijk kunnen doen, maar is het dan een (goed) idee om hiervoor al op voorhand een attest van evt goedkeuring mee te nemen naar die medische proef?
Bv. ogen: ik draag een bril en heb ergens wat schrik dat ik de 1/10 niet haal zonder correctie.

Alvast bedankt!

Wel, dat hoeft niet (uw ogen zou 'k wel doen zoals Matthijs zegt).
Ik heb persoonlijk wel hart, longen laten controleren om niet voor verrassingen te staan.
Maar das vrijblijvend!
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY