Bijkomende medische test

Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Medo »

AndyL schreefCOLON
Medo schreefCOLONJij al bijkomend nieuws gehad?
Ik heb nog geen nieuws. Ik ging reeds bij de oogarts, de finale controle na mijn operatie stond gepland na 2,5 maand. Ik haal nu 9/10 zonder correctie (elk oog afzonderlijk). Objectief gezien voldoe ik dus aan de regels, behalve dan dat mijn controle iets te vroeg heeft plaatsgevonden volgens de drie maanden termijn.

Maar net als bij u blijft het toch bang afwachten, kga deze week mijn brief sturen...
Bij mij hebben ze alleszins toch niet moeilijk gedaan dat ik de uitslag van mijn testen een week vroeger heb opgestuurd dus ik verwacht hier voor jou ook geen problemen...

Ik duim alvast verder mee. :wink:
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
AndyL
__________________________
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2015, 08:29

Re: Bijkomende medische test

Bericht door AndyL »

Medo schreefCOLON Bij mij hebben ze alleszins toch niet moeilijk gedaan dat ik de uitslag van mijn testen een week vroeger heb opgestuurd dus ik verwacht hier voor jou ook geen problemen...

Ik duim alvast verder mee. :wink:
Ik heb gisteren de brief gekregen dat ik medisch geschikt ben. Dus ik hoop dat het attest van slagen nu gewoon volgt.

Het geduld lijkt eindelijk te worden beloond! :-D
Start opleiding: 2/10/2017
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Medo »

AndyL schreefCOLON
Medo schreefCOLON Bij mij hebben ze alleszins toch niet moeilijk gedaan dat ik de uitslag van mijn testen een week vroeger heb opgestuurd dus ik verwacht hier voor jou ook geen problemen...

Ik duim alvast verder mee. :wink:
Ik heb gisteren de brief gekregen dat ik medisch geschikt ben. Dus ik hoop dat het attest van slagen nu gewoon volgt.

Het geduld lijkt eindelijk te worden beloond! :-D
Wrijf dan al maar in de handen ;-) ... Gefeliciteerd!

Dat attest volgt snel.. duurde een tweetal weken bij mij, daarna onmiddellijk kunnen inschrijven op een opleiding en één week later werd die al bevestigd. :mrgreen:
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
Lex
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 21:27

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Lex »

Hoe lang heeft iedereen hier moeten wachten op een uitslag nadat ze bijkomende medische attesten hebben opgestuurd? Het is nu bijna drie weken geleden dat ze het ontvangen hebben. Niet zo lang, weet ik, maar ik zit echt op hete kolen hier. Ik ben nu, na een lange en frustrerende worsteling, met bijna alles in orde (moest ook nog een rijbewijs fixen) en wil doodgraag kunnen beginnen..
Start opleiding: 01/12/2016 te Campus Vesta
Abdel85
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2016, 15:47

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Abdel85 »

Ik heb zelf na mijn medische testen 2 maanden moeten wachten om te kunnen starten aan de opleiding. Is bij iedereen verschillend hoor. Geduld hebben. Komt goed
Lex
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 21:27

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Lex »

Komt zeker goed. Heb eergisteren telefoon gehad dat ik medisch in orde ben en in december aan de opleiding mag starten!
Start opleiding: 01/12/2016 te Campus Vesta
Hannevnck
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2017, 11:25

Re: Bijkomende medische test

Bericht door Hannevnck »

Goeiemiddag allemaal.

Ik heb in februari mijn bijkomende medische test gedaan. Voor haar was alles in orde. Wat blijkt nu, dat ik opnieuw naar de selectiecommissie moet gaan terwijl ik al geweest ben en hiervoor geslaagd ben. Iemand hiermee raad of al meegemaakt?

Groetjes Hanne
BUTTON_POST_REPLY