Vragen ivm : Tattoo

BUTTON_POST_REPLY
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Jens »

Micha schreefCOLONIk begin 1 april aan campus Vesta. Tijdens de medische is er geen enkele opmerking gemaakt over de 5 tatoeages die mijn lichaam rijk is; waarvan 1 op mijn onderarm.
Ze schijnen er inderdaad veel milder over te oordelen nu.
Wat mijns inziens een jammerlijke zaak is... Ik begrijp niet goed van waar die plotse mildheid vandaan komt.

Het is jammer dat de discipline bij de politie stilaan ver te zoeken is ...

En neen, dit is geen persoonlijke aanval naar u gericht, Micha. Zoals Bart V. eerder als schreef is het inderdaad zo dat er al maar meer collega's met tekeningen rondlopen. Maar ik ben (misschien?) nog van de oude stempel op dat vlak: tattoo's mogen, maar dan moet je steeds minstens het winteruniform dragen, zodat ze onzichtbaar zijn voor de burger.

Over x-aantal jaar worden ze nog milder en dan zijn tattoo's in de nek ook toegelaten... Je kunt je dan de vraag stellen waar we naartoe gaan....
Inspecteur van politie
Micha
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 07:55

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Micha »

Jens schreefCOLON
Micha schreefCOLONIk begin 1 april aan campus Vesta. Tijdens de medische is er geen enkele opmerking gemaakt over de 5 tatoeages die mijn lichaam rijk is; waarvan 1 op mijn onderarm.
Ze schijnen er inderdaad veel milder over te oordelen nu.
Wat mijns inziens een jammerlijke zaak is... Ik begrijp niet goed van waar die plotse mildheid vandaan komt.

Het is jammer dat de discipline bij de politie stilaan ver te zoeken is ...

En neen, dit is geen persoonlijke aanval naar u gericht, Micha. Zoals Bart V. eerder als schreef is het inderdaad zo dat er al maar meer collega's met tekeningen rondlopen. Maar ik ben (misschien?) nog van de oude stempel op dat vlak: tattoo's mogen, maar dan moet je steeds minstens het winteruniform dragen, zodat ze onzichtbaar zijn voor de burger.

Over x-aantal jaar worden ze nog milder en dan zijn tattoo's in de nek ook toegelaten... Je kunt je dan de vraag stellen waar we naartoe gaan....
Ik heb er geen enkel probleem mee om mijn tatoeages te bedekken, integendeel, ik ben van mening dat eenieder die bij de politie is geen tatoeages zichtbaar zou mogen laten zijn. Zeker niet op plaatsen zoals de nek of handen, die vrijwel niet te bedekken zijn in bepaalde situaties. Onze meningen lopen dus niet zo ver uiteen als je misschien dacht :-D
thomasinos
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2014, 09:50

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door thomasinos »

In de lessen deontologie hebben wij te horen gekregen dat de politie de weerspiegeling van de maatschappij moet zijn...of ik hier akkoord mee ben is iets anders.
Dus waar is de grens dan? heel ver weg denk ik
BramW
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2016, 17:53

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door BramW »

Op woensdag 03/08 ben ik uitgenodigd om de laatste proef te gaan afleggen, de medische proef in Wilrijk.
Ik ben via de lokale campagne; Wij hebben jou nodig, ingeschreven.
Na al veel te hebben opgezocht op dit forum, nog steeds een vraag over het fel besproken onderwerp; tattoos..

Ik heb al reeds gelezen dat dit geen definitieve reden tot uitsluiting is, indien de tattoos niet op handen/nek staan of niet discriminerend/racistisch zijn.
Ook heb ik gelezen (hierboven) over een persoon die 5 tattoos heeft en waar niets van wordt gezegd, maar maakt de grootte van de tattoo uit?
Ikzelf heb 4 tattoos, één op mijn volledige kuit, volledige ribben en volledige borstkas(is niet zichtbaar als ik een t-shirt draag). (Deze zijn allemaal dus niet zichtbaar, maar wel van 'serieuze' omvang.) Daarnaast heb ik ook een half sleeve, hiervoor heb ik reeds een zwarte stretch sleeve laten maken zodat ik deze kan bedekken tijdens de werkuren.

Niet discriminerend is natuurlijk een ruim begrip.. In de half sleeve staan speelkaarten en een paar dobbelstenen verwerkt (op schouder, deze zijn met het dragen van een t-shirt niet zichtbaar), zou dit ook onder 'discriminerend' kunnen vallen?

Ikzelf ben van mening dat de tattoos bedekt moeten worden tijdens het uitoefenen van de job, daarom heb ik hiervoor al reeds de nodige stappen ondernomen om deze te kunnen bedekken.
Dit heb ik ook tijdens mijn bezoeken aan campus Vesta gezien bij een aantal AINP, zelfs in de zone Antwerpen heb ik INP zien rondlopen/fietsen met volledige sleeves (zelfs op beide armen).

Ik zou het natuurlijk enorm spijtig vinden, moesten ze om deze reden mij afkeuren.. Zeker nu ik al reeds zover geraakt ben in de selectieprocedure.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Bram
Cognitieve proef: Vrijgesteld (eerdere deelnames)
Fysieke proef: Geslaagd (11/05/2016)
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (01/06/2016)
Selectiecommissie: 17/06/2016 Geslaagd
Medische proef: 03/08/2016 Geslaagd
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Jens »

BramW schreefCOLONOp woensdag 03/08 ben ik uitgenodigd om de laatste proef te gaan afleggen, de medische proef in Wilrijk.
Ik ben via de lokale campagne; Wij hebben jou nodig, ingeschreven.
Na al veel te hebben opgezocht op dit forum, nog steeds een vraag over het fel besproken onderwerp; tattoos..

Ik heb al reeds gelezen dat dit geen definitieve reden tot uitsluiting is, indien de tattoos niet op handen/nek staan of niet discriminerend/racistisch zijn.
Ook heb ik gelezen (hierboven) over een persoon die 5 tattoos heeft en waar niets van wordt gezegd, maar maakt de grootte van de tattoo uit?
Ikzelf heb 4 tattoos, één op mijn volledige kuit, volledige ribben en volledige borstkas(is niet zichtbaar als ik een t-shirt draag). (Deze zijn allemaal dus niet zichtbaar, maar wel van 'serieuze' omvang.) Daarnaast heb ik ook een half sleeve, hiervoor heb ik reeds een zwarte stretch sleeve laten maken zodat ik deze kan bedekken tijdens de werkuren.

Niet discriminerend is natuurlijk een ruim begrip.. In de half sleeve staan speelkaarten en een paar dobbelstenen verwerkt (op schouder, deze zijn met het dragen van een t-shirt niet zichtbaar), zou dit ook onder 'discriminerend' kunnen vallen?

Ikzelf ben van mening dat de tattoos bedekt moeten worden tijdens het uitoefenen van de job, daarom heb ik hiervoor al reeds de nodige stappen ondernomen om deze te kunnen bedekken.
Dit heb ik ook tijdens mijn bezoeken aan campus Vesta gezien bij een aantal AINP, zelfs in de zone Antwerpen heb ik INP zien rondlopen/fietsen met volledige sleeves (zelfs op beide armen).

Ik zou het natuurlijk enorm spijtig vinden, moesten ze om deze reden mij afkeuren.. Zeker nu ik al reeds zover geraakt ben in de selectieprocedure.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Bram
Als ik het goed gelezen heb vind je het niet echt passend voor een politieman of -vrouw om zichtbaar met tattoo's rond te lopen? Ik deel uw mening in dat geval volkomen! Dan vind ik de stap die je gezet hebt om de tattoo's te bedekken tijdens de dienst een positieve zet. Alleen vrees ik dat die in de werkelijkheid niet zal gezet worden. Want als de ene collega met tattoo's rondloopt die zichtbaar zijn, dan vermoed ik dat er minder moeite zal worden gedaan om de jouwe ook te bedekken (in de redenering: als hij het mag, ik ook). Op zich is dat niet verwonderlijk. Daarom lijkt het me goed om eens een duidelijk standpunt in te nemen bij de lokale korpsen en federale diensten. Maar goed, dat is nog geen antwoord op jouw vragen.

De grootte van de tattoo's lijkt me geen probleem. Zolang ze inderdaad niet aan de uitsluitingscriteria voldoen zal dit geen probleem vormen.
Wat betreft een dobbelsteen en een spel kaarten: je zal al veel moeite moeten doen om dat als discriminerend te beschouwen (als het enkel die twee figuren zijn). Daarenboven zijn ze met gewone kledij niet zichtbaar.
Inspecteur van politie
BramW
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2016, 17:53

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door BramW »

Jens schreefCOLON
BramW schreefCOLONOp woensdag 03/08 ben ik uitgenodigd om de laatste proef te gaan afleggen, de medische proef in Wilrijk.
Ik ben via de lokale campagne; Wij hebben jou nodig, ingeschreven.
Na al veel te hebben opgezocht op dit forum, nog steeds een vraag over het fel besproken onderwerp; tattoos..

Ik heb al reeds gelezen dat dit geen definitieve reden tot uitsluiting is, indien de tattoos niet op handen/nek staan of niet discriminerend/racistisch zijn.
Ook heb ik gelezen (hierboven) over een persoon die 5 tattoos heeft en waar niets van wordt gezegd, maar maakt de grootte van de tattoo uit?
Ikzelf heb 4 tattoos, één op mijn volledige kuit, volledige ribben en volledige borstkas(is niet zichtbaar als ik een t-shirt draag). (Deze zijn allemaal dus niet zichtbaar, maar wel van 'serieuze' omvang.) Daarnaast heb ik ook een half sleeve, hiervoor heb ik reeds een zwarte stretch sleeve laten maken zodat ik deze kan bedekken tijdens de werkuren.

Niet discriminerend is natuurlijk een ruim begrip.. In de half sleeve staan speelkaarten en een paar dobbelstenen verwerkt (op schouder, deze zijn met het dragen van een t-shirt niet zichtbaar), zou dit ook onder 'discriminerend' kunnen vallen?

Ikzelf ben van mening dat de tattoos bedekt moeten worden tijdens het uitoefenen van de job, daarom heb ik hiervoor al reeds de nodige stappen ondernomen om deze te kunnen bedekken.
Dit heb ik ook tijdens mijn bezoeken aan campus Vesta gezien bij een aantal AINP, zelfs in de zone Antwerpen heb ik INP zien rondlopen/fietsen met volledige sleeves (zelfs op beide armen).

Ik zou het natuurlijk enorm spijtig vinden, moesten ze om deze reden mij afkeuren.. Zeker nu ik al reeds zover geraakt ben in de selectieprocedure.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Bram
Als ik het goed gelezen heb vind je het niet echt passend voor een politieman of -vrouw om zichtbaar met tattoo's rond te lopen? Ik deel uw mening in dat geval volkomen! Dan vind ik de stap die je gezet hebt om de tattoo's te bedekken tijdens de dienst een positieve zet. Alleen vrees ik dat die in de werkelijkheid niet zal gezet worden. Want als de ene collega met tattoo's rondloopt die zichtbaar zijn, dan vermoed ik dat er minder moeite zal worden gedaan om de jouwe ook te bedekken (in de redenering: als hij het mag, ik ook). Op zich is dat niet verwonderlijk. Daarom lijkt het me goed om eens een duidelijk standpunt in te nemen bij de lokale korpsen en federale diensten. Maar goed, dat is nog geen antwoord op jouw vragen.

De grootte van de tattoo's lijkt me geen probleem. Zolang ze inderdaad niet aan de uitsluitingscriteria voldoen zal dit geen probleem vormen.
Wat betreft een dobbelsteen en een spel kaarten: je zal al veel moeite moeten doen om dat als discriminerend te beschouwen (als het enkel die twee figuren zijn). Daarenboven zijn ze met gewone kledij niet zichtbaar.
Jens,

Persoonlijk vind ik het inderdaad niet passen voor een politieman of -vrouw om rond te lopen met zichtbare tattoo's van zulke omvang (de half sleeve bedoel ik dan).
Wat ik wel positief vind is dat het hebben van een tattoo niet meer direct tot het uitsluiten van de selectieprocedure leidt.
Ik snap de gedachtengang, 'als de ene collega het mag, ik ook', volkomen. Maar persoonlijk ben ik van mening; het is een half sleeve(geen kleine tekening of tekst die als subtiel beschouwd kan worden) en deze dient bedekt te zijn tijdens het uitvoeren van het politiewerk..
Hiervoor heb ik dus de stretchstof sleeve laten maken, die over de bovenarm en onder het t-shirt kan worden gedragen.

Er staan natuurlijk nog andere elementen in de tattoo's, maar het enige waarover ik twijfelde waren de dobbelstenen en het spel kaarten.
Bedankt alvast voor het antwoord!

Ik hoop op een positieve uitslag voor de medische proef en hoop in september te kunnen starten aan de opleiding!
Cognitieve proef: Vrijgesteld (eerdere deelnames)
Fysieke proef: Geslaagd (11/05/2016)
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (01/06/2016)
Selectiecommissie: 17/06/2016 Geslaagd
Medische proef: 03/08/2016 Geslaagd
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta
BramW
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2016, 17:53

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door BramW »

-Even een kleine aanpassing-
Persoonlijk vind ik het inderdaad niet passen voor een politieman of -vrouw om rond te lopen met zichtbare tattoo's van zulke omvang (de half sleeve bedoel ik dan) tijdens het uitvoeren van de job.
Wat ik wel positief vind is dat het hebben van een tattoo niet meer direct tot het uitsluiten van de selectieprocedure leidt. Dit heeft, naar mijn mening, geen invloed op de persoon die je bent of inspecteur die je bent of hopelijk zal worden in mijn geval.
Cognitieve proef: Vrijgesteld (eerdere deelnames)
Fysieke proef: Geslaagd (11/05/2016)
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (01/06/2016)
Selectiecommissie: 17/06/2016 Geslaagd
Medische proef: 03/08/2016 Geslaagd
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Medo »

BramW schreefCOLONOp woensdag 03/08 ben ik uitgenodigd om de laatste proef te gaan afleggen, de medische proef in Wilrijk.
Ik ben via de lokale campagne; Wij hebben jou nodig, ingeschreven.
Na al veel te hebben opgezocht op dit forum, nog steeds een vraag over het fel besproken onderwerp; tattoos..

Ik heb al reeds gelezen dat dit geen definitieve reden tot uitsluiting is, indien de tattoos niet op handen/nek staan of niet discriminerend/racistisch zijn.
Ook heb ik gelezen (hierboven) over een persoon die 5 tattoos heeft en waar niets van wordt gezegd, maar maakt de grootte van de tattoo uit?
Ikzelf heb 4 tattoos, één op mijn volledige kuit, volledige ribben en volledige borstkas(is niet zichtbaar als ik een t-shirt draag). (Deze zijn allemaal dus niet zichtbaar, maar wel van 'serieuze' omvang.) Daarnaast heb ik ook een half sleeve, hiervoor heb ik reeds een zwarte stretch sleeve laten maken zodat ik deze kan bedekken tijdens de werkuren.

Niet discriminerend is natuurlijk een ruim begrip.. In de half sleeve staan speelkaarten en een paar dobbelstenen verwerkt (op schouder, deze zijn met het dragen van een t-shirt niet zichtbaar), zou dit ook onder 'discriminerend' kunnen vallen?

Ikzelf ben van mening dat de tattoos bedekt moeten worden tijdens het uitoefenen van de job, daarom heb ik hiervoor al reeds de nodige stappen ondernomen om deze te kunnen bedekken.
Dit heb ik ook tijdens mijn bezoeken aan campus Vesta gezien bij een aantal AINP, zelfs in de zone Antwerpen heb ik INP zien rondlopen/fietsen met volledige sleeves (zelfs op beide armen).

Ik zou het natuurlijk enorm spijtig vinden, moesten ze om deze reden mij afkeuren.. Zeker nu ik al reeds zover geraakt ben in de selectieprocedure.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Bram


Tattooos, tja... Meningen zijn verdeeld erover, ik hoop dat je een arts hebt die tattoo-gezind is :-D

Ik vind het zelf persoonlijk ook geen zicht om een inspecteur met tatoeages rond te zien lopen (persoonlijke mening).
Een tattoo op ribben/borst/rug is uiteraard een andere zaak vermits deze nooit waarneembaar zijn in uniform. De sleeve daarentegen...

Goede ingesteldheid dat je vindt dat ze bedekt moeten zijn tijdens de job. Ik weet niet hoe ze daarover redeneren. Je kan inderdaad wel zeggen dat je dit zal doen, maar de vraag is dan ook of je het effectief zal blijven doen eens je enkele jaren inspecteur bent.

Betreffende de dobbelsteen en kaarten; je kan wel de vraag krijgen waarom die tattoo; welke betekenis schuilt erachter voor jou? Kan namelijk in verband gebracht worden met gokken. Dit is een activiteit die niet bepaald aanvaard wordt bij de politie...

Geen lastige vragen gekregen hierover tijdens selectiecommissie? Of waren ze toen allemaal wijselijk bedekt? :P
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
BramW
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2016, 17:53

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door BramW »

Medo schreefCOLON
BramW schreefCOLON Tattooos, tja... Meningen zijn verdeeld erover, ik hoop dat je een arts hebt die tattoo-gezind is :-D

Ik vind het zelf persoonlijk ook geen zicht om een inspecteur met tatoeages rond te zien lopen (persoonlijke mening).
Een tattoo op ribben/borst/rug is uiteraard een andere zaak vermits deze nooit waarneembaar zijn in uniform. De sleeve daarentegen...

Goede ingesteldheid dat je vindt dat ze bedekt moeten zijn tijdens de job. Ik weet niet hoe ze daarover redeneren. Je kan inderdaad wel zeggen dat je dit zal doen, maar de vraag is dan ook of je het effectief zal blijven doen eens je enkele jaren inspecteur bent.

Betreffende de dobbelsteen en kaarten; je kan wel de vraag krijgen waarom die tattoo; welke betekenis schuilt erachter voor jou? Kan namelijk in verband gebracht worden met gokken. Dit is een activiteit die niet bepaald aanvaard wordt bij de politie...

Geen lastige vragen gekregen hierover tijdens selectiecommissie? Of waren ze toen allemaal wijselijk bedekt? :P
Het is een half sleeve, dus komt net tot tegen de elleboog. In het winteruniform zal deze niet te zien zijn en in het zomeruniform zal hij deels zichtbaar zijn onder de korte mouwen door, maar hiervoor dus effectief de stretchstof die ik er over zal trekken.

Tijdens de selectieprocedure droeg ik een hemd, dus was deze niet zichtbaar en tijdens de sportproeveb droeg ik al een lange stretchstof ondershirt!

En deze symbolen staan niet voor gokken, maar ik begrijp dat ze daarmee in verband kunnen gebracht worden en vandaar de vraag of deze als aanstootgevend beschouwd kunnen worden.

Morgen is het zo ver, hopen op een positieve uitslag!
Is het de dokter zelf die beslist of je geslaagd bent of is dit de selectiedienst die na een besluit van de dokter het eindbesluit opmaakt?


Bedankt voor het antwoord alvast!
Cognitieve proef: Vrijgesteld (eerdere deelnames)
Fysieke proef: Geslaagd (11/05/2016)
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (01/06/2016)
Selectiecommissie: 17/06/2016 Geslaagd
Medische proef: 03/08/2016 Geslaagd
Start opleiding: 01/12/2016 Campus Vesta
Gebruikers-avatar
Medo
__________________________
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2014, 11:14

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Medo »

BramW schreefCOLON Het is een half sleeve, dus komt net tot tegen de elleboog. In het winteruniform zal deze niet te zien zijn en in het zomeruniform zal hij deels zichtbaar zijn onder de korte mouwen door, maar hiervoor dus effectief de stretchstof die ik er over zal trekken.

Tijdens de selectieprocedure droeg ik een hemd, dus was deze niet zichtbaar en tijdens de sportproeveb droeg ik al een lange stretchstof ondershirt!

En deze symbolen staan niet voor gokken, maar ik begrijp dat ze daarmee in verband kunnen gebracht worden en vandaar de vraag of deze als aanstootgevend beschouwd kunnen worden.

Morgen is het zo ver, hopen op een positieve uitslag!
Is het de dokter zelf die beslist of je geslaagd bent of is dit de selectiedienst die na een besluit van de dokter het eindbesluit opmaakt?


Bedankt voor het antwoord alvast!

Ik durf het niet met zekerheid zeggen maar volgens mij is het niet de beslissing van de dokter alleen, ze zal natuurlijk wel enige invloed hebben maar de uiteindelijke beslissing ligt denk ik nog steeds bij DSR.

Elke tattoo wordt dan ook anders beoordeeld... Sommige worden tijdelijk afgekeurd voor één kleine zichtbare tattoo en anderen raken er dan wel weer door... Tja, kwestie van hoe ze over de tattoo's denken zeker? Is wel vaker zo dat bij de medische proeven de ene er wel door raakt met een of ander 'probleem' en de andere niet... Je kan alleen maar duimen en zeker vermelden dat het afdekken ervan zeker geen probleem is!
AINP PLOT
Prom Okt 2016
--> Medische zakking okt. 17
Prom Okt 2017
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Vermeulen M »

Ik ben donderdag op medische keuring geweest. Ik heb 4 tattoos waarvan een halve sleeve en de dokter heeft er nog niet eens naar gekeken. Alles was in orde, alleen nog afwachten op mijn urineonderzoek voor drugs want dat gaat naar een extern labo
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
Alex29
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2016, 12:43

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Alex29 »

Vermeulen M schreefCOLONIk ben donderdag op medische keuring geweest. Ik heb 4 tattoos waarvan een halve sleeve en de dokter heeft er nog niet eens naar gekeken. Alles was in orde, alleen nog afwachten op mijn urineonderzoek voor drugs want dat gaat naar een extern labo
Zei de dokter dat alles in orde was? Want ik ben afgelopen donderdag gegaan en de dokters zeiden ons niets... Nu mag ik vandaag al eens bellen voor een resultaat om nu donderdag eventueel nog in GIP te starten.
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Vermeulen M »

Alex29 schreefCOLON
Vermeulen M schreefCOLONIk ben donderdag op medische keuring geweest. Ik heb 4 tattoos waarvan een halve sleeve en de dokter heeft er nog niet eens naar gekeken. Alles was in orde, alleen nog afwachten op mijn urineonderzoek voor drugs want dat gaat naar een extern labo
Zei de dokter dat alles in orde was? Want ik ben afgelopen donderdag gegaan en de dokters zeiden ons niets... Nu mag ik vandaag al eens bellen voor een resultaat om nu donderdag eventueel nog in GIP te starten.
Alles was in orde. Alleen urineonderzoek want dat ging naar een extern labo
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
xander175
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2017, 20:02

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door xander175 »

Hey
ik ben nu bijna 18 en zou voor mijn verjaardag een tattoo plaatsen op mijn onderarm alleen weet ik niet of het wel toegestaan is om te starten bij de politie? mijn stiefpa is ook een agent en hij denkt dat ik hierdoor medisch zou afgekeurd worden en daardoor ook geen opleiding kunnen volgen... klopt dit?
Vermeulen M
__________________________
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2011, 18:06

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Vermeulen M »

xander175 schreefCOLONHey
ik ben nu bijna 18 en zou voor mijn verjaardag een tattoo plaatsen op mijn onderarm alleen weet ik niet of het wel toegestaan is om te starten bij de politie? mijn stiefpa is ook een agent en hij denkt dat ik hierdoor medisch zou afgekeurd worden en daardoor ook geen opleiding kunnen volgen... klopt dit?
Ik heb een halve sleeve en nog een paar en ze hebben er niks van gezegd. Pas wel op dat je niks op je handen zet en ook niet in je hals. Tijdens de opleiding moet je deze wel coveren met lange mouwen.
Attest van slagen: 30/11/2016

Pivo: 01/06/2017

PZ Mechelen-Willebroek
BUTTON_POST_REPLY