Vragen ivm : Tattoo

BUTTON_POST_REPLY
Benn
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2012, 17:55

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Benn »

Iced_Max schreefCOLONIk heb ook een vrij grote tattoo. Deze heb ik enkele jaren geleden laten zetten.

Mijn tattoo is niet zichtbaar als ik het uniform draag. (of toch net niet).
Ik vind ook dat een tattoo niet zichtbaar mag zijn tijdens het uitvoeren van de job.
Vind dat maar redelijk oudbollig en flauw :) ! Waarom zou een beetje inkt in iemand zen huid bepalen of hij zen job zou kunnen uitoefenen.
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door DerDritteMann »

Benn schreefCOLONVind dat maar redelijk oudbollig en flauw :) ! Waarom zou een beetje inkt in iemand zen huid bepalen of hij zen job zou kunnen uitoefenen.
Yeah right :roll: En waarschijnlijk ben jij ook zo iemand die correct Nederlands schrijven eveneens oubollig en flauw vindt? :twisted: Een tip: tijdens de opleiding krijg je het vak Nederlands :!:
Kyra_357
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012, 20:35

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Kyra_357 »

Ik heb er 3; onderrug, pols en enkel. Ik ben medisch geschikt.
samn
__________________________
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2012, 09:36

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door samn »

Kyra_357 schreefCOLONIk heb er 3; onderrug, pols en enkel. Ik ben medisch geschikt.
Moet je geen polsbandje dragen ofzo? Je pols-tatoeage is toch zichtbaar?
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Iced_Max »

Benn schreefCOLON
Iced_Max schreefCOLONIk heb ook een vrij grote tattoo. Deze heb ik enkele jaren geleden laten zetten.

Mijn tattoo is niet zichtbaar als ik het uniform draag. (of toch net niet).
Ik vind ook dat een tattoo niet zichtbaar mag zijn tijdens het uitvoeren van de job.
Vind dat maar redelijk oudbollig en flauw :) ! Waarom zou een beetje inkt in iemand zen huid bepalen of hij zen job zou kunnen uitoefenen.

Wel, dat is uw persoonlijke mening dan.

Het straffe is dat de selectiedienst in Brussel er ook zo over denkt.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Kyra_357
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2012, 20:35

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Kyra_357 »

samn schreefCOLON
Kyra_357 schreefCOLONIk heb er 3; onderrug, pols en enkel. Ik ben medisch geschikt.
Moet je geen polsbandje dragen ofzo? Je pols-tatoeage is toch zichtbaar?
Op het medisch onderzoek zeiden de dokter en verpleegster dat het een struikelblok zou kunnen zijn, maar ik kreeg een brief met de mededeling medisch geschikt.
Jerre
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2011, 22:24

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Jerre »

DerDritteMann schreefCOLON
Benn schreefCOLONVind dat maar redelijk oudbollig en flauw :) ! Waarom zou een beetje inkt in iemand zen huid bepalen of hij zen job zou kunnen uitoefenen.
Yeah right :roll: En waarschijnlijk ben jij ook zo iemand die correct Nederlands schrijven eveneens oubollig en flauw vindt? :twisted: Een tip: tijdens de opleiding krijg je het vak Nederlands :!:
²
Benn
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2012, 17:55

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Benn »

DerDritteMann schreefCOLON
Benn schreefCOLONVind dat maar redelijk oudbollig en flauw :) ! Waarom zou een beetje inkt in iemand zen huid bepalen of hij zen job zou kunnen uitoefenen.
Yeah right :roll: En waarschijnlijk ben jij ook zo iemand die correct Nederlands schrijven eveneens oubollig en flauw vindt? :twisted: Een tip: tijdens de opleiding krijg je het vak Nederlands :!:
Mijn oprechte excuses, ik zal in het vervolg op dit forum op mijn taalgebruik letten, haha kerel :greenb:
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door DerDritteMann »

Zie maar vooral dat het in je (toekomstige?) pv's in orde is... kerel :cry:

Dat is als je door de proeven geraakt, uiteraard...
Benn
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2012, 17:55

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Benn »

DerDritteMann schreefCOLONZie maar vooral dat het in je (toekomstige?) pv's in orde is... kerel :cry:

Dat is als je door de proeven geraakt, uiteraard...
Als jij grondig zou kunnen lezen, dan zou je weten dat ik niet deelneem aan de testen, heb deze al enkele jaren achter de rug liggen. Succes aan allen voor de medische proeven btw, met of zonder tattoo!
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door collie »

Ieder zijn mening over tattoos...
Toen ik in 2003 mijn medische proeven moest doen, had ik ook al eentje op mijn rechterbovenarm.
Ze hebben dit liggen meten van de onderkant van de tattoo dat het begin van mijn elleboog, of deze al dan niet onder mijn hemdsmouwen zou onderuit komen.

Het heeft niet veel gescheeld of het had daar voor mij geëindigd
Be kind to one another - Ellen Degeneres
Gebruikers-avatar
YvesM
Politie
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 16:43

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door YvesM »

collie schreefCOLONIeder zijn mening over tattoos...
Toen ik in 2003 mijn medische proeven moest doen, had ik ook al eentje op mijn rechterbovenarm.
Ze hebben dit liggen meten van de onderkant van de tattoo dat het begin van mijn elleboog, of deze al dan niet onder mijn hemdsmouwen zou onderuit komen.

Het heeft niet veel gescheeld of het had daar voor mij geëindigd
Er zijn momenten geweest dat men met een tattoo op de binnenzijde van de onderarm medisch werd goedgekeurd als agent.
Nullum crimen sine lege
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door collie »

Tja, wie zijn wij om te bepalen wat kan en wat niet.... regels worden soepeler, aangepast met de jaren.

Zolang het niet al te extreem word : don't Judge a book by his cover :wink:
Be kind to one another - Ellen Degeneres
Nelly
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2013, 16:38

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door Nelly »

Hallo iedereen.

Ik heb hier al veel gelezen over de plaats van de tattoo (niet op zichtbare plaatsen) maar nog niet veel over de inhoud van de tattoo zelf. Ik weet dat ze niet discriminerend of racistisch mogen zijn maar blijft het hier echt bij?

De dokter die ik had bij mijn medisch onderzoek was namelijk niet te spreken over het kleine doodskopje dat op mijn voet staat (ter nagedachtenis van mijn overleden grootmoeder). Ik vroeg mij af of jullie hier iets meer over weten? Ik heb ook 5 tattoos (wel allemaal op onzichtbare plaatsen) en dat leek die dokter ook veel te veel vinden.

Het was een rare ervaring, ik kwam met een heel slecht gevoel buiten!
somebodey
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2013, 14:02

Re: Vragen ivm : Tattoo

Bericht door somebodey »

Ik las hier de eerste pagina van de vragen ivm tattoo's en de moed zakte al in mijn schoenen..
Maar hoe verder in het topic hoe soepelder men wordt, dus OEF! 8)

Nu zit ik met 5 tattoo's, waarvan 2 (initialen vrouw - zoon) op de binnenkant van mijn onderarm (thv plooi/elleboog).. Deze 2 zijn samen 6cm lang..
Zou ik hierop afgekeurd kunnen geraken?
BUTTON_POST_REPLY